-
Tytuł:
Internet ASAP
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 2 199 + VAT PLN Teraz: 1 099 + VAT PLN
- Termin: 2013-03-07 - 2013-03-08
- Miejsce: Kraków / małopolskie
- Organizator: Agencja Interaktywna EURA7
Druga edycja konferencji Internet ASAP będzie okazją do wymiany doświadczeń dotyczących marketingu internetowego w dobie kryzysu. Prelegenci w oparciu o swoje doświadczenie dadzą odpowiedź na pytanie jak zwiększać efektywność działań reklamowych w Internecie
i jakimi narzędziami ją mierzyć. Drugi dzień poświęcony będzie marketingowi internetowemu skierowanemu do kobiet.
Idea:
- minimum teorii
- maksimum case studies
- precyzyjnie dobrani prelegenci
- after party w centrum Krakowa
Dla kogo:
Konferencja adresowana jest do osób odpowiedzialnych za komunikację, PR, marketing, budowanie wizerunku marek i firm oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za efektywność działań e-marketingowych, w szczególności:
- brand managerów
- marketing managerów
- product managerów
- PR managerów
- specjalistów ds. komunikacji i PR
- specjalistów ds. marketingu
- interactive managerów
- właścicieli firm i prezesów
Program:
Dzień 1 – E-marketing w dobie recesji, czyli cały dzień na temat zwiększania efektywności reklamy w Internecie i optymalizacji budżetów marketingowych
Sesja I: Marketing w czasach kryzysu
9.00-9.30 Przywitanie uczestników i otwarcie konferencji
9.30-10.00 Pomiar efektywności kampanii i optymalizacja budżetów marketingowych
(Magdalena Kaczor, Infinity Media Sp. z.o.o.)
10.00-10.30 Przez YouTube do serca – video w strategii i procesie sprzedażowym
(Piotr Rudnicki, Google Polska)
10.30-11.00 Jak mierzyć efektywność działań w social media i w oparciu o te informacje tworzyć optymalną strategię dla marki
(Lukas Maixner, SocialBakers.com)
11.00-11.15 Przerwa kawowa, rozmowy w kuluarach
Sesja II: Rewolucja mobilna
11.15-11.45 Jak stworzyć mobilny serwis internetowy przyjazny użytkownikowi i pracujący na korzyść marki – case studies
(Edward Skraba, Eura7 Sp. z o.o.)
11.45-12.15 Jak technologie mobilne i społecznościowe oddziałują na konsumentów i co z tego wynika dla marek
(Paul Papadimitriou, Digital Intelligence)
12.15-12.45 Nie przegap rewolucji. Marketing mobilny w praktyce – najlepsze case studies.
12.45-13.30 GRUPA B: Przerwa obiadowa; GRUPA A: Sesja warsztatowa
13.30-14.15 Jak podbijać Internet za grosze, czyli jak wykorzystywać chmurę w działaniach marketingowych
(Rafał Roszak, e24cloud.com)
14.15-15.00 GRUPA A: Przerwa obiadowa; GRUPA B: Sesja warsztatowa
Sesja III: Skuteczność reklamy internetowej
15.00-15.30 Jakimi metodami targetowania reklamy się posłużyć, aby skutecznie zrealizować cele reklamowe?
(Łukasz Duda, Adkontekst)
15.30-16.00 Marketing sklepu internetowego w czasie kryzysu
(Katarzyna Czyrnek, Positive Power)
16.00-16.30 Efektywne wykorzystanie e-mail marketingu
16.30-17.00 Jak inwestować w markę, kiedy każą nam ciąć koszty?
(Paweł Tkaczyk, Grywalizacja.pl)
20.00 – After Party
Dzień 2 – Marketing internetowy skierowany do kobiet – czyli o tym jak komunikować się ze współczesną kobietą i w jaki sposób marki zdobywają kobiece serca
Sesja I: Kobiety jako osoby decydujące o zakupie
9.45-10.00 Przywitanie uczestników i otwarcie drugiego dnia konferencji
10.00-10.30 Temat w trakcie opracowywania
10.30-11.00 Kobieca cyberprzestrzeń
(Wojciech Żbikowski, Gemius Polska)
11.00-11.30 Jak zaplanować media dopasowując je do celów kampanii – case studies
11.30-11.45 Przerwa kawowa, rozmowy w kuluarach
Sesja II: Jak uwieść kobietę w Internecie?
11.45-12.15 Psychologia koloru w Internecie, czyli jak mózg internautki postrzega strony internetowe – case studies
(dr Marek Borowiński)
12.15-12.45 Jak komunikować do kobiet w mediach społecznościowych – case studies
(Błażej Balcerzyk, Eura7 Sp. z o.o.)
12.45-13.30 GRUPA A: Przerwa obiadowa; GRUPA B: Sesja warsztatowa
13.30-14.15 Prelekcja specjalna
14.15-15.00 GRUPA B: Przerwa obiadowa; GRUPA A: Sesja warsztatowa
Sesja III: Rynek kocha kobiety, a one kochają nowe technologie
15.00-15.30 Jak skutecznie wykorzystać technologie mobilne w kampaniach marketingowych do kobiet – case studies
15.30-16.00 Temat w trakcie opracowywania
16.00-16.30 Jak uwieść kobietę w sklepie internetowym – dobre rady dla sprzedających on-line
(Wojciech Tomaszewski, ANSWEAR.com)
16.30-17.00 Niestandardowe kampanie marketingowe w Internecie
Natalia Hatalska, Hatalska.com)
17.00-17.15 Zakończenie konferencji
Koszt udziału:
1099 zł + VAT - do 15.02.2013
2199 zł + VAT - od 16.02.2013
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Zemlik - Marketing & PR Manager
tel.: 12 292 33 33
kom.: 728 838 144
e-mail: Więcej informacji na stronie: