eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeIII Poland & CEE Customer Loyalty Summit

Drodzy Państwo!

Po raz kolejny zapraszam Państwa do magicznego Krakowa – w którym od ponad 12 lat wiosną, wspólnie dyskutujemy o lojalności klienta i najważniejszych aspektach programów lojalnościowych. Z przyjemnością oddaję w Państwa ręce program kolejnej edycji Poland & CEE Customer Loyalty Summit – spotkania, które zawsze gromadzi największe firmy w Polsce i najlepszych znawców tematu – tym razem skoncentrowanego na zatrzymaniu klienta w trudnych ekonomicznie czasach.

Obecnie wszyscy zadają sobie pytanie jak zatrzymać klienta i optymalizować zyski w cieniu kryzysu? Co oznacza dla lojalności rewolucja smartfonów, która dokonuje się na naszych oczach? Czy program lojalnościowy – nadal jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych w Polsce – jest dla każdego i jakie są alternatywne – zarówno oszczędne jak i skuteczne działania dla zatrzymania klienta? Spotkajmy się znów w Krakowie, żeby to sprawdzić.

Będzie mi miło znów być Państwa gospodarzem.

Do zobaczenia!
Katarzyna Klimkiewicz
Loyalty Projects Manager Poland, Romania, Russia


CUSTOMER LOYALTY SUMMIT TO:

  • Najważniejsze spotkanie branży lojalnościowej – doświadczenia z Polski i zagranicy – ponad 150 uczestników poprzedniej edycji!
  • Goście specjalni: Alison Hobson, Tesco Group (UK), Qaalfa Dibeehi, Beyond Philosophy (UK), Simon Wallwork, Subway (UK), Olivier Martinet, BP (Germany), Lilianna Orzechowska, Tesco Polska
  • Nowa formuła interaktywnych prelekcji z udziałem uczestników oraz doświadczenia Philips Polska, Super-Pharm, REAL, IKEA, PKO BP, Atlantic, Schneider Electric, ISOVER, TUI, FOTA, Netia, coffeeheaven i innych
  • Liderzy rynku lojalnościowego pod lupą: Nectar i Payback – ich skuteczna analiza danych i segmentacja
  • 3 sesje równoległe: programy B2C, B2B i pozaprogramowe działania lojalnościowe, interaktywne grupy tematyczne

W programie m.in. tematy:

  • Optymalizacja i podniesienie skuteczności działań lojalnościowych
  • Fani a nie konsumenci – jak odnaleźć i wspierać Superpromotorów Twojej marki
  • Czy w budowaniu lojalności jest jeszcze miejsce na markę?
  • Czynniki sukcesu efektywnego programu
  • Target kobieta: jak skutecznie docierać do decydentów zakupowych w dobie oszczędności?
  • Jak zwiększyć efektywność programu lojalnościowego B2B
  • Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży – zmiany w prawie i decyzje regulatorów
  • Efektywna segmentacja w programie lojalnościowym – gra symulacyjna Customer Segmentation
  • Gryfikacja – mechanika gier jako nowe narzędzie angażowania klienta
  • Efektywne zarządzanie procesem zindywidualizowanej, wielokanałowej komunikacji masowej
  • Zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych – wyniki najnowszych badań
  • Skuteczna analiza i segmentacja klientów jako sposób na optymalizację działań lojalnościowych
  • Rola programu lojalnościowego w strategii firmy
  • Customer Insight jako podstawa do stworzenia programu szytego na miarę
  • Zachęty do aktywnego udziału w programie
  • Kierunki rozwoju programów i działań o charakterze lojalizujacym i retencyjnym
  • Jak skutecznie stosować narzędzia lojalnościowe B2B
  • Jak wbudzić zainteresowanie i zaangażowanie partnera – co warunkuje sukces programu w obecnych czasach
  • Na ile program lojalnościowy pozwala zwiększyć sprzedaż
  • Ocena skuteczności programów lojalnościowych w sektorze B2B – czy opłaca się inwestować w program?
  • Społeczność internetowa – czy to klucz do lojalności klientów
  • Skuteczne narzędzia zwiększania satysfakcji klienta
  • Budowanie wartości ekonomicznej poprzez właściwe zarządzanie wiedzą o kliencie i rynku
  • Model efektywnych i mierzalnych działań komunikacji marketingowej w B2B


WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
3995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji po 24 lutego 2012 bądź wpłacie pełnej kwoty po dniu 9 marca 2012 r.

Cena obejmuje:
prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Blue Business Media Sp. z o.o.
Katarzyna Klimkiewicz, Project Manager
tel.: 12 350 54 32,
fax: 12 350 54 01
e-mail:

Więcej informacji na stronie: oraz na: