-
Tytuł:
III Poland & CEE Customer Loyalty Summit
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2012-04-19 - 2012-04-20
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Drodzy Państwo!
Po raz kolejny zapraszam Państwa do magicznego Krakowa – w którym od ponad 12 lat wiosną, wspólnie dyskutujemy o lojalności klienta i najważniejszych aspektach programów lojalnościowych. Z przyjemnością oddaję w Państwa ręce program kolejnej edycji Poland & CEE Customer Loyalty Summit – spotkania, które zawsze gromadzi największe firmy w Polsce i najlepszych znawców tematu – tym razem skoncentrowanego na zatrzymaniu klienta w trudnych ekonomicznie czasach.
Obecnie wszyscy zadają sobie pytanie jak zatrzymać klienta i optymalizować zyski w cieniu kryzysu? Co oznacza dla lojalności rewolucja smartfonów, która dokonuje się na naszych oczach? Czy program lojalnościowy – nadal jedno z najpopularniejszych narzędzi marketingowych w Polsce – jest dla każdego i jakie są alternatywne – zarówno oszczędne jak i skuteczne działania dla zatrzymania klienta? Spotkajmy się znów w Krakowie, żeby to sprawdzić.
Będzie mi miło znów być Państwa gospodarzem.
Do zobaczenia!
Katarzyna Klimkiewicz
Loyalty Projects Manager Poland, Romania, Russia
CUSTOMER LOYALTY SUMMIT TO:
- Najważniejsze spotkanie branży lojalnościowej – doświadczenia z Polski i zagranicy – ponad 150 uczestników poprzedniej edycji!
- Goście specjalni: Alison Hobson, Tesco Group (UK), Qaalfa Dibeehi, Beyond Philosophy (UK), Simon Wallwork, Subway (UK), Olivier Martinet, BP (Germany), Lilianna Orzechowska, Tesco Polska
- Nowa formuła interaktywnych prelekcji z udziałem uczestników oraz doświadczenia Philips Polska, Super-Pharm, REAL, IKEA, PKO BP, Atlantic, Schneider Electric, ISOVER, TUI, FOTA, Netia, coffeeheaven i innych
- Liderzy rynku lojalnościowego pod lupą: Nectar i Payback – ich skuteczna analiza danych i segmentacja
- 3 sesje równoległe: programy B2C, B2B i pozaprogramowe działania lojalnościowe, interaktywne grupy tematyczne
W programie m.in. tematy:
- Optymalizacja i podniesienie skuteczności działań lojalnościowych
- Fani a nie konsumenci – jak odnaleźć i wspierać Superpromotorów Twojej marki
- Czy w budowaniu lojalności jest jeszcze miejsce na markę?
- Czynniki sukcesu efektywnego programu
- Target kobieta: jak skutecznie docierać do decydentów zakupowych w dobie oszczędności?
- Jak zwiększyć efektywność programu lojalnościowego B2B
- Programy lojalnościowe i promocje sprzedaży – zmiany w prawie i decyzje regulatorów
- Efektywna segmentacja w programie lojalnościowym – gra symulacyjna Customer Segmentation
- Gryfikacja – mechanika gier jako nowe narzędzie angażowania klienta
- Efektywne zarządzanie procesem zindywidualizowanej, wielokanałowej komunikacji masowej
- Zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych – wyniki najnowszych badań
- Skuteczna analiza i segmentacja klientów jako sposób na optymalizację działań lojalnościowych
- Rola programu lojalnościowego w strategii firmy
- Customer Insight jako podstawa do stworzenia programu szytego na miarę
- Zachęty do aktywnego udziału w programie
- Kierunki rozwoju programów i działań o charakterze lojalizujacym i retencyjnym
- Jak skutecznie stosować narzędzia lojalnościowe B2B
- Jak wbudzić zainteresowanie i zaangażowanie partnera – co warunkuje sukces programu w obecnych czasach
- Na ile program lojalnościowy pozwala zwiększyć sprzedaż
- Ocena skuteczności programów lojalnościowych w sektorze B2B – czy opłaca się inwestować w program?
- Społeczność internetowa – czy to klucz do lojalności klientów
- Skuteczne narzędzia zwiększania satysfakcji klienta
- Budowanie wartości ekonomicznej poprzez właściwe zarządzanie wiedzą o kliencie i rynku
- Model efektywnych i mierzalnych działań komunikacji marketingowej w B2B
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
3995 PLN + 23% VAT - przy rejestracji po 24 lutego 2012 bądź wpłacie pełnej kwoty po dniu 9 marca 2012 r.
Cena obejmuje:
prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Blue Business Media Sp. z o.o.
Katarzyna Klimkiewicz, Project Manager
tel.: 12 350 54 32,
fax: 12 350 54 01
e-mail:
Więcej informacji na stronie: oraz na: