eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeIII Kongres Telekomunikacja i Media 2009

Najlepsze strategie w dobie nasycenia rynku

Zapraszamy do udziału w dorocznym wydarzeniu branży III edycji: "Telekomunikacja i Media" "Popieramy przedsięwzięcia, które służą wymianie informacji i doświadczeń na temat nowych technologii i usług, czym przyczyniają się do rozwoju komunikacji elektronicznej. Naszą misją jest także ułatwianie kontaktów w branży oraz rozpoznawanie nowych obszarów działalności organizacyjnej i biznesowej. A to jest także jeden z celów III Konferencji Telekomunikacja i Media. Dlatego tu jesteśmy."

W programie m.in:

  • Zmiany w polskim i europejskim prawie telekomunikacyjnym: nowela "unijna", nowa rola UKE, separacja funkcjonalna
  • Najlepsze strategie obowiązujące w erze spowolnienia gospodarczego: inwestycje w infrastrukturę telekomunikacyjną, modele biznesowe liderów rynku, doświadczenia zagraniczne
  • Co nowego w usługach i technologiach: Telewizja: cyfrowa, mobilna, internetowa; MVNO, NGN, LTE, trendy i nowinki rynkowe

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Najbliższe miesiące przyniosą wiele istotnych wyzwań dla branży telekomunikacyjnej i medialnej, wynikające z kluczowych zmian prawnych, jak również postępującego spowolnienia gospodarczego. Czy nowe prawo telekomunikacyjne poprawi konkurencyjność sektora? Jaką rolę odegra UKE w obliczu zmian prawnych? Co zmieni podział Telekomunikacji Polskiej? — podczas kongresu będziecie mieli Państwo doskonała okazję poznać najnowsze inicjatywy legislacyjne wprost od przedstawicieli urzędów regulujących rynek: Ministerstwa Infrastruktury, Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
  • W obliczu zaostrzonej walki o klienta, firmy telekomunikacyjne wdrażają nowatorskie usługi i technologie, a rok 2009 z pewnością zapisze się jako rok postępującej konwergencji, rozwoju telewizji internetowej, mobilnej i cyfrowej, jak również dalszych inwestycji w infrastrukturę. Dzięki prelekcjom czołowych graczy z Polski i zagranicy, dowiedzą się Państwo, jakie strategie będą obowiązywały rynek telekomunikacyjny i medialny.
  • III edycja kongresu, jak w latach poprzednich, stanowić będzie znakomitą okazję do przedyskutowania najważniejszych wyzwań, przed jakimi staje branża, będzie to również wyjątkowa okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie w perspektywie poważnego spowolnienia gospodarczego.

Kto powinien wziąć udział:

  • III Kongres "Telekomunikacja i Media 2009" skierowany jest do kadry zarządzającej oraz menadżerów najwyższego szczebla wszystkich firm branży telekomunikacji i mediów, a w szczególności do:
  • Operatorów telekomunikacyjnych sieci stacjonarnych i mobilnych,
  • Operatorów sieci kablowych
  • Grup medialnych i nadawców telewizyjnych
  • Dostawców usług internetowych
  • Dostawców i agregatorów treści
  • Firm teleinformatycznych
  • Producentów i dostawców sprzętu, rozwiązań i infrastruktury

26 maja 2009, WTOREK

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.30 UROCZYSTE OTWARCIE KONGRESU. ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM WPROWADZONE TZW. NOWELĄ "UNIJNĄ"

Magdalena Gaj, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Infrastruktury

10.30-11.00 ROLA UKE W ŚWIETLE ZMIAN W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM

Krzysztof Dyl, Wiceprezes, Urząd Komunikacji Elektronicznej

11.00-11.30 SEPARACJA FUNKCJONALNA JAKO INSTRUMENT ROZWOJU RYNKU TELEKOMUNIKACYJNEGO

dr Arwid Mednis, Partner, Wierzbowski Eversheds

11.30-11.45 Przerwa na kawę

Nowe strategie branży telekomunikacyjnej

11.45-12.15 INWESTYCJE W INFRASTRUKTURĘ TELEKOMUNIKACYJNĄ

Janusz Piechociński, Wiceprzewodniczący, Sejmowa Komisja Infrastruktury

12.15-12.45 Wystąpienie

Jarosław Bauc, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Polkomtel

12.45-13.15 WPŁYW KRYZYSU GOSPODARCZEGO NA BRANŻĘ TELEKOMUNIKACYJNĄ

Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes, PTK Centertel

13.15-13.35 STRATEGIE NA NOWE CZASY

dr Andrzej Dulka, Prezes, Alcatel-Lucent

13.35-14.35 Lunch

14.35-15.00 WPŁYW REGULACJI RYNKU TELEKOMUNIKACYJNEGO NA KONKURENCYJNOŚĆ I INWESTYCJE - FAKTY I MITY

dr Jacek Niewęgłowski, Członek Zarządu, P4

15.00-15.30 OPERATOR JAKO DOSTAWCA USŁUG: MULTIMEDIA, INTERNET, TELEWIZJA MOBILNA I INTERNETOWA

Italo Milanese, Senior Project Manager, Telecom Italia Lab

15.30-16.00 LOKALNI OPERATORZY LEKIEM NA KRYZYS

16.00-16.15 Przerwa na kawę

Co nowego w usługach i technologiach

16.15-16.45 BLASKI I CIENIE CYFROWEJ REWOLUCJI W POLSCE - DVB-T, HD TV

Piotr Guziewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Technologicznego i Wdrożeń, Telefonia DIALOG

16.45-17.15 REWOLUCJA NA RYNKU TV W POLSCE? - TEMPO I KIERUNKI ROZWOJU TELEWIZJI CYFROWEJ I MOBILNEJ

Michał Małyszko, Partner, UBIK Business Consulting

17.15-17.45 KSZTAŁT POLSKIEJ TELEWIZJI CYFROWEJ - PANEL DYSKUSYJNY

Jacek Grochowina, Prezes, Polskie Sieci Nadawcze,
Jerzy Straszewski, Prezes, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej
Janusz Sulisz, Partner, Sat Kurier
Tomasz Skubacz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Alcatel-Lucent

17.45 Zakończenie

27 maja 2009, ŚRODA

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

Telewizja mobilna

9.30-10.00 JAK UZYSKAĆ KONCESJĘ NA ROZPOWSZECHNIANIE PROGRAMÓW W MOBILE TV - STANOWISKO REGULATORA

Ewa Gadomska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Kablowej, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji

10.00-10.30 TELEWIZJA MOBILNA - NOWE MODELE EKSPLOATACJI PRAW AUTORSKICH

Mec. Xawery Konarski, Adwokat, Traple Konarski Podrecki

10.30-11.00 DOŚWIADCZENIA EUROPEJSKIE W ZAKRESIE MOBILE TV - NAJNOWSZE CASE STUDIES

Bernard Pauchon, Senior Vice President for the Development, TDF France

11.00-11.30 WDROŻENIE TELEWIZJI MOBILNEJ DVB-H W POLSCE - SZANSE I ZAGROŻENIA

Maciej Langman, Dyrektor Programu Telewizji Mobilnej P4, Członek Zarządu Mobile TV

11.30-11.45 Przerwa na kawę

Broadband

11.45-12.15 HIGH SPEED BROADBAND FOR A HIGH SPEED EUROPEAN ECONOMY

dr Ken Ducatel, Head of Unit i2010 and Lisbon Strategy, Komisja Europejska

Telewizja

12.15-12.45 JAKIE NOWE MOŻLIWOŚCI OFERUJE TELEWIZJA

Marcin Bochenek, Członek Zarządu, Telewizja Polska

Telewizja internetowa

12.45-13.15 PRZEPIS NA TELEWIZJĘ INTERNETOWĄ - CZYNNIKI SUKCESU MULTIMEDIALNYCH PLATFORM WIDEO W SIECI

Łukasz Skalik, Kierownik Telewizji Internetowej WPtv, Wirtualna Polska

13.15-13.45 NAJWIĘKSZE KORZYŚCI KONWERGENCJI - TELEWIZJA ROZSIEWCZA, SIEĆ DOMOWA, TELEWIZJA INTERNETOWA, IPTV JAKO JEDEN SERWIS

Wojciech Doganowski, Wiceprezes, Advanced Digital Broadcast

13.45-14.45 Lunch

MVNO

14.45-15.15 MVNO - ALTERNATYWNY MODEL BIZNESOWY NA TRUDNE CZASY

Andrzej Głuchowski, Dyrektor Rozwoju Nowego Produktu, Avon Mobile

NGN

15.15-15.45 KONKURENCJA A INWESTYCJE, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SIECI NASTĘPNEJ GENERACJI

Grzegorz Grabowski, Dyrektor ds. Strategii Regulacyjnej, Netia

15.45-16.00 Przerwa na kawę

LTE

16.00-16.30 EWOLUCJA DOSTĘPU RADIOWEGO, WIMAX, HSPA EVOLUTION, LTE - DOŚWIADCZENIA PROJEKTOWE

Dr Jakub Borkowski, European Communications Engineering Poland

Biznes internetowy

16.30-17.00 SPRAWDZONE MODELE BIZNESOWE W INTERNECIE - CZYNNIKI SUKCESU W OKRESIE DEKONIUNKTURY

dr Piotr Mazurkiewicz, Pełnomocnik Zarządu ds. e-commerce , Wydawnictwo Naukowe PWN

17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
4495 PLN + 22%VAT do 24 kwietnia 2009r.
4995 PLN + 22%VAT po 24 kwietnia 2009r.

Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Joanna Jamka - Conference Director
tel.(22) 256 72 00
fax.(22) 256 70 20