-
Tytuł:
III Kongres Telekomunikacja i Media 2009
- Kategoria: Telekomunikacja
- Cena: 4 995 + VAT PLN Teraz: 4 495 + VAT PLN
- Termin: 2009-05-26 - 2009-05-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Najlepsze strategie w dobie nasycenia rynku
Zapraszamy do udziału w dorocznym wydarzeniu branży III edycji: "Telekomunikacja i Media" "Popieramy przedsięwzięcia, które służą wymianie informacji i doświadczeń na temat nowych technologii i usług, czym przyczyniają się do rozwoju komunikacji elektronicznej. Naszą misją jest także ułatwianie kontaktów w branży oraz rozpoznawanie nowych obszarów działalności organizacyjnej i biznesowej. A to jest także jeden z celów III Konferencji Telekomunikacja i Media. Dlatego tu jesteśmy."
W programie m.in:
- Zmiany w polskim i europejskim prawie telekomunikacyjnym: nowela "unijna", nowa rola UKE, separacja funkcjonalna
- Najlepsze strategie obowiązujące w erze spowolnienia gospodarczego: inwestycje w infrastrukturę telekomunikacyjną, modele biznesowe liderów rynku, doświadczenia zagraniczne
- Co nowego w usługach i technologiach: Telewizja: cyfrowa, mobilna, internetowa; MVNO, NGN, LTE, trendy i nowinki rynkowe
Dlaczego warto wziąć udział:
- Najbliższe miesiące przyniosą wiele istotnych wyzwań dla branży telekomunikacyjnej i medialnej, wynikające z kluczowych zmian prawnych, jak również postępującego spowolnienia gospodarczego. Czy nowe prawo telekomunikacyjne poprawi konkurencyjność sektora? Jaką rolę odegra UKE w obliczu zmian prawnych? Co zmieni podział Telekomunikacji Polskiej? — podczas kongresu będziecie mieli Państwo doskonała okazję poznać najnowsze inicjatywy legislacyjne wprost od przedstawicieli urzędów regulujących rynek: Ministerstwa Infrastruktury, Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
- W obliczu zaostrzonej walki o klienta, firmy telekomunikacyjne wdrażają nowatorskie usługi i technologie, a rok 2009 z pewnością zapisze się jako rok postępującej konwergencji, rozwoju telewizji internetowej, mobilnej i cyfrowej, jak również dalszych inwestycji w infrastrukturę. Dzięki prelekcjom czołowych graczy z Polski i zagranicy, dowiedzą się Państwo, jakie strategie będą obowiązywały rynek telekomunikacyjny i medialny.
- III edycja kongresu, jak w latach poprzednich, stanowić będzie znakomitą okazję do przedyskutowania najważniejszych wyzwań, przed jakimi staje branża, będzie to również wyjątkowa okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie w perspektywie poważnego spowolnienia gospodarczego.
Kto powinien wziąć udział:
- III Kongres "Telekomunikacja i Media 2009" skierowany jest do kadry zarządzającej oraz menadżerów najwyższego szczebla wszystkich firm branży telekomunikacji i mediów, a w szczególności do:
- Operatorów telekomunikacyjnych sieci stacjonarnych i mobilnych,
- Operatorów sieci kablowych
- Grup medialnych i nadawców telewizyjnych
- Dostawców usług internetowych
- Dostawców i agregatorów treści
- Firm teleinformatycznych
- Producentów i dostawców sprzętu, rozwiązań i infrastruktury
26 maja 2009, WTOREK
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.30 UROCZYSTE OTWARCIE KONGRESU. ZMIANY W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM WPROWADZONE TZW. NOWELĄ "UNIJNĄ"
Magdalena Gaj, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Infrastruktury
10.30-11.00 ROLA UKE W ŚWIETLE ZMIAN W PRAWIE TELEKOMUNIKACYJNYM
Krzysztof Dyl, Wiceprezes, Urząd Komunikacji Elektronicznej
11.00-11.30 SEPARACJA FUNKCJONALNA JAKO INSTRUMENT ROZWOJU RYNKU TELEKOMUNIKACYJNEGO
dr Arwid Mednis, Partner, Wierzbowski Eversheds
11.30-11.45 Przerwa na kawę
Nowe strategie branży telekomunikacyjnej
11.45-12.15 INWESTYCJE W INFRASTRUKTURĘ TELEKOMUNIKACYJNĄ
Janusz Piechociński, Wiceprzewodniczący, Sejmowa Komisja Infrastruktury
12.15-12.45 Wystąpienie
Jarosław Bauc, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny, Polkomtel
12.45-13.15 WPŁYW KRYZYSU GOSPODARCZEGO NA BRANŻĘ TELEKOMUNIKACYJNĄ
Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes, PTK Centertel
13.15-13.35 STRATEGIE NA NOWE CZASY
dr Andrzej Dulka, Prezes, Alcatel-Lucent
13.35-14.35 Lunch
14.35-15.00 WPŁYW REGULACJI RYNKU TELEKOMUNIKACYJNEGO NA KONKURENCYJNOŚĆ I INWESTYCJE - FAKTY I MITY
dr Jacek Niewęgłowski, Członek Zarządu, P4
15.00-15.30 OPERATOR JAKO DOSTAWCA USŁUG: MULTIMEDIA, INTERNET, TELEWIZJA MOBILNA I INTERNETOWA
Italo Milanese, Senior Project Manager, Telecom Italia Lab
15.30-16.00 LOKALNI OPERATORZY LEKIEM NA KRYZYS
16.00-16.15 Przerwa na kawę
Co nowego w usługach i technologiach
16.15-16.45 BLASKI I CIENIE CYFROWEJ REWOLUCJI W POLSCE - DVB-T, HD TV
Piotr Guziewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Technologicznego i Wdrożeń, Telefonia DIALOG
16.45-17.15 REWOLUCJA NA RYNKU TV W POLSCE? - TEMPO I KIERUNKI ROZWOJU TELEWIZJI CYFROWEJ I MOBILNEJ
Michał Małyszko, Partner, UBIK Business Consulting
17.15-17.45 KSZTAŁT POLSKIEJ TELEWIZJI CYFROWEJ - PANEL DYSKUSYJNY
Jacek Grochowina, Prezes, Polskie Sieci Nadawcze,
Jerzy Straszewski, Prezes, Polska Izba Komunikacji Elektronicznej
Janusz Sulisz, Partner, Sat Kurier
Tomasz Skubacz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Alcatel-Lucent
17.45 Zakończenie
27 maja 2009, ŚRODA
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
Telewizja mobilna
9.30-10.00 JAK UZYSKAĆ KONCESJĘ NA ROZPOWSZECHNIANIE PROGRAMÓW W MOBILE TV - STANOWISKO REGULATORA
Ewa Gadomska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Kablowej, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
10.00-10.30 TELEWIZJA MOBILNA - NOWE MODELE EKSPLOATACJI PRAW AUTORSKICH
Mec. Xawery Konarski, Adwokat, Traple Konarski Podrecki
10.30-11.00 DOŚWIADCZENIA EUROPEJSKIE W ZAKRESIE MOBILE TV - NAJNOWSZE CASE STUDIES
Bernard Pauchon, Senior Vice President for the Development, TDF France
11.00-11.30 WDROŻENIE TELEWIZJI MOBILNEJ DVB-H W POLSCE - SZANSE I ZAGROŻENIA
Maciej Langman, Dyrektor Programu Telewizji Mobilnej P4, Członek Zarządu Mobile TV
11.30-11.45 Przerwa na kawę
Broadband
11.45-12.15 HIGH SPEED BROADBAND FOR A HIGH SPEED EUROPEAN ECONOMY
dr Ken Ducatel, Head of Unit i2010 and Lisbon Strategy, Komisja Europejska
Telewizja
12.15-12.45 JAKIE NOWE MOŻLIWOŚCI OFERUJE TELEWIZJA
Marcin Bochenek, Członek Zarządu, Telewizja Polska
Telewizja internetowa
12.45-13.15 PRZEPIS NA TELEWIZJĘ INTERNETOWĄ - CZYNNIKI SUKCESU MULTIMEDIALNYCH PLATFORM WIDEO W SIECI
Łukasz Skalik, Kierownik Telewizji Internetowej WPtv, Wirtualna Polska
13.15-13.45 NAJWIĘKSZE KORZYŚCI KONWERGENCJI - TELEWIZJA ROZSIEWCZA, SIEĆ DOMOWA, TELEWIZJA INTERNETOWA, IPTV JAKO JEDEN SERWIS
Wojciech Doganowski, Wiceprezes, Advanced Digital Broadcast
13.45-14.45 Lunch
MVNO
14.45-15.15 MVNO - ALTERNATYWNY MODEL BIZNESOWY NA TRUDNE CZASY
Andrzej Głuchowski, Dyrektor Rozwoju Nowego Produktu, Avon Mobile
NGN
15.15-15.45 KONKURENCJA A INWESTYCJE, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM SIECI NASTĘPNEJ GENERACJI
Grzegorz Grabowski, Dyrektor ds. Strategii Regulacyjnej, Netia
15.45-16.00 Przerwa na kawę
LTE
16.00-16.30 EWOLUCJA DOSTĘPU RADIOWEGO, WIMAX, HSPA EVOLUTION, LTE - DOŚWIADCZENIA PROJEKTOWE
Dr Jakub Borkowski, European Communications Engineering Poland
Biznes internetowy
16.30-17.00 SPRAWDZONE MODELE BIZNESOWE W INTERNECIE - CZYNNIKI SUKCESU W OKRESIE DEKONIUNKTURY
dr Piotr Mazurkiewicz, Pełnomocnik Zarządu ds. e-commerce , Wydawnictwo Naukowe PWN
17.00 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
4495 PLN + 22%VAT do 24 kwietnia 2009r.
4995 PLN + 22%VAT po 24 kwietnia 2009r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Joanna Jamka - Conference Director
tel.(22) 256 72 00
fax.(22) 256 70 20