-
Tytuł:
III Kongres Private Label 2008
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 4 995 + VAT PLN Teraz: 4 495 + VAT PLN
- Termin: 2008-04-10 - 2008-04-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:
- Wojna cen i jej konsekwencje dla marki własnej,
- Efektywne strategie naprawy wizerunku marki własnej na polskim rynku – jak zmienić nastawienie polskiego Konsumenta,
- Kierunek rozwoju kategorii marki własnej: PL Premium – czy polski Konsument gotowy na taka ofertę?
- Realne korzyści ze sprzedaży marki własnej – jak je osiągnąć,
- Efektywne metody współpracy producenta i dystrybutora.
W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele m.in.:
- Tesco
- Carrefour
- Intermarche
- Plus Discount
- Auchan
- Betasoap
- Gellwe
- Hop
- Nielsen
- Touf Corporation
- Scan – Anida
- PHUP A Seszycki
- ZPC Otmuchów
- Soul and Mind
- Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktury
Dlaczego warto wziąć udział:
- Będzie to doskonała okazja do dyskusji na neutralnym gruncie, o wzajemnych oczekiwaniach i relacjach kupców oraz dostawców,
- Dzięki możliwości spotkania z Prezesem PLMA dowiecie się Państwo, jaka jest aktualna strategia stowarzyszenia, które wyznacza kierunki rozwoju marki własnej w Europie i na świecie,
- Dla sieci jest to możliwość pozyskania gotowych, skutecznych metod optymalizacji zysków ze sprzedaży marki własnej,
- Dla producentów jest to zapoznanie się z najważniejszymi oczekiwaniami ze strony sieci oraz prezentacja własnej oferty handlowej w środowisku branżowym,
- To niepowtarzalna okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych.
Kto powinien wziąć udział:
Osoby z branży FMCG – zarówno sektora ford jak i non-food – odpowiedzialne za następujące obszary biznesowe:
- Top Management
- Business Development
- Zakupy
- Zarządzanie asortymentem
- Sprzedaż, Marketing, Promocja
- Category Management
- Trade Marketing
- Key Account Management
- Brand, Product, Project Management
Koszty:
Koszt uczestnictwa jest zależny od terminu zgłoszenia i wynosi:
do 14 marca 2008r-4495 PLN + 22% VAT
po 14 marca 2008r- 4995 PLN + 22% VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegołowe informacje:
Ewa Buczek - Project Manager
tel.(12) 350 54 00