eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeIII Kongres Managera - "Skuteczne praktyki zarządzania sprzedażą"
III Kongres Managera – "Skuteczne praktyki zarządzania sprzedażą"

Kongres ma na celu zgromadzenie managerów z całej Polski i zagranicy zarządzających firmami w różnych branżach (bankowość, administracja publiczna, reklama, produkcja, retail).

To, co charakteryzuje III Kongres Managera to:
- Jedyne w swoim rodzaju wystąpienia wybitnych ekspertów z renomowanych firm.
- Najnowsze trendy w zarządzaniu sprzedażą.
- Możliwość poznania uczestników z różnych branż oraz wymiana najlepszych praktyk, opinii i doświadczeń na temat zarządzania sprzedażą.
- Nawiązanie nowych kontaktów biznesowych.

Program wydarzenia:

8.00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna, sesje networkingowe

9.00 Uroczyste otwarcie kongresu – Jacek Cymerman

9.15 „Znaczenie szkoleń dla realizacji strategii sprzedaży”
Bartosz Rusek – Dyrektor Sprzedaży/ Członek Zarządu Brainstorm Group Sp. z o.o.
– przykładowe strategie sprzedaży i związane z nimi wyzwania
– ocena kompetencji koniecznych do realizacji strategii
– dobór szkoleń i ich forma w odniesieniu do strategii oraz kluczowych kompetencji
– typowe błędy w wyborze i realizacji szkoleń wspierających realizację strategii sprzedaży

09.45 Sesja pytań i odpowiedzi

10.00 „Jak zwiększyć obrót, konwersję i koszyk w sieciach retail”

10.30 Sesja pytań i odpowiedzi

10.45 Przerwa kawowa i sesje networkingowe

11.15 „Jak zarządzać siecią agencyjną? Jak zarządzać salonem partnerskim? Skuteczne zarządzanie siecią franczyzową”
Marcin Tauber – Dyrektor Działu Sieci Placówek Partnerskich Alior Bank

11.45 Sesja pytań i odpowiedzi

12.00 „Rola tablic Hoshin Kanri w zarządzaniu sprzedażą”
Sebastian Matyniak – Prezes Zarządu Brainstorm Group Sp. z o.o.

12.30 Sesja pytań i odpowiedzi

12.45 Przerwa obiadowa i sesje networkingowe

14.00 „Od operatora infrastruktury do dostawcy rozwiązań - ewolucja polityki sprzedaży operatora telekomunikacyjnego (case study na podstawie Grupy 3S).”
Piotr Pawłowski – Vice Prezes Zarządu/ Dyrektor Handlowy 3S SA
– rynek telekomunikacyjny jako jeden z najszybciej zmieniających się i najbardziej konkurencyjnych
– cykl zmian, jakie w ciągu 10 lat zachodziły u jednego z wiodących operatorów B2B, pod kątem wizji działania, strategii i dopasowanych do nich działań sprzedażowych
– model budowania przewagi konkurencyjnej w czasach „nowej normalności”

14.30 Sesja pytań i odpowiedzi

14.45 „Podnoszenie efektywności sprzedaży B2B poprzez zrozumienie strategii”
Leszek Sławiński – Dyrektor Sprzedaży B2B Bolix

15.15 Sesja pytań i odpowiedzi

15.30 Przerwa kawowa i sesje networkingowe

15.45 Silna relacja czy mocna orientacja na wskaźniki w zarządzaniu sprzedażą – panel dyskusyjny
Ireneusz Wolski – Dyrektor ds. Rozwoju/Członek Zarządu Brainstorm Group Sp. z o.o.
Anna Płoszaj – Dyrektor Handlowy KDS
Magdalena Petryniak – Prezes Story Seekers® Polska
Michał Spendel – Dyrektor Departamentu Sprzedaży WASKO S.A.

16.45 Sesja pytań i odpowiedzi

17.00 Zakończenie Kongresu

18.00 Uroczysta kolacja, Aukcja Charytatywna, występ artystyczny


Miejsce wydarzenia: Hotel Angelo
Ulica Sokolska 24, 40-086 Katowice


Czas wydarzenia: część konferencyjna – 8:00-17:00,
uroczysta kolacja 17:30-20:30

Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja poprzez formularz na stronie internetowej www.kongresman.pl oraz wniesienie opłaty.

Szczegółowe informacje na stronie:  

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: