-
Tytuł:
III Konferencja Customer Intelligence
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 2 395 + VAT PLN
- Termin: 2014-10-08 - 2014-10-09
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Wiedza dotycząca analizy danych o klientach i ich skutecznego wykorzystania nie jest powszechnie dostępna. To obszar merytoryczny rozwijany głównie poprzez praktykę, doświadczenie oraz wizję pasjonatów, którzy w codziennej pracy skupiają się na poszukiwaniu w dostępnych danych recept na podnoszenie skuteczności kampanii marketingowych i sprzedażowych oraz tworzenie produktów jeszcze lepiej odpowiadających oczekiwaniom klientów. Konferencja Customer Intelligence to unikalna okazja do spotkania w tym gronie, wymiany informacji i inspiracji, których nie znajdziecie Państwo nigdzie indziej. Jeśli zajmujesz się analizą danych Klientów - powinieneś tu być!
CEL KONFERENCJI:
Celem konferencji jest dostarczenie specjalistom odpowiedzialnym za analizę danych o Kliencie - w tym ich pozyskanie, integrację i przetwarzanie - konkretnych przykładów wykorzystania Customer Intelligence opartych na case studies, aby jeszcze skuteczniej mogli wspierać decyzje komercyjne swojej firmy! Inspiratorzy konferencji to wyłącznie eksperci-praktycy, którzy dostarczą konkretne rozwiązania i inspiracje prowadzące do podnoszenia skuteczności Państwa działań w obszarze customer analytics, rozwoju metod pozyskania wiedzy o kliencie oraz opracowania unikalnego customer insight.
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI
W szczególności zapraszamy:
- Dyrektorzy i Managerowie ds. CRM i CRM analitycznego
- E-marketing i E-Business Managerowie
- Customer Insight i Customer Experience Dyrektorzy i Managerowie
- Dyrektorzy Marketingu i Wsparcia Sprzedaży
- Managerowie ds. Analiz
W PROGRAMIE:
DANE – PROFILOWANIE - SEGMENTACJA
W jaki sposób łączyć dane pozyskane online z danymi o Klientach, które dostajemy offline?
Magda Tragasz, Customer Research Manager, Tesco Polska
Karolina Komorowska, Customer Research Manager, Tesco Polska
Segmentacja Klientów wspomagana algorytmami ewolucyjnymi
Robert Kubacki, Kierownik Zespołu Analiz i Modelowania, Biuro Kampanii i Customer Intelligence, Deutsche Bank Polska
Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu kampanii marketingowych
Rafał Macierzyński, Starszy Analityk Rynku, RWE Polska
Wykorzystanie segmentacji Klientów w tworzeniu targetowanych ofert sprzedaży
Grzegorz Szydłowski, Kierownik Działu Rozwoju Procesów Biznesowych, Grupa Żywiec
ROI Z CUSTOMER ANALYTICS
Badania i co potem: czyli o ROI dla badań i analiz customer experience
Marcin Charkiewicz, Kierownik Wydziału Centrum Badań Konsumenckich, Orange Polska
Jeśli nie możesz czegoś mierzyć, nie możesz tym zarządzać. ROI z działań marketingowych
Karol Dulęba, Marketing Analytics Manager, Proama
Efektywność komunikacji z Klientem w kanałach offline oraz online - od planu do pomiaru
Wojciech Pawłowski, Kierownik Działu Zarządzania Biznesem, Grupa Cyfrowy Polsat
ZARZĄDZANIE I OPTYMALIZACJA KAMPANII
Automatyzacja i agregacja działań internetowych jako sposób na zwiększenie sprzedaży
Arkadiusz Łatko, Manadżer Komunikacji Internetowej, Crédit Agricole Bank Polska
Optymalne wykorzystanie komunikacji w kanałach online i offline
Bartosz Witorzeńć, Starszy Specjalista ds. Rozwoju w Departamencie Kampanii Bezpośrednich, mBank
SOCIAL MEDIA ANALYTICS
Customer segmentation & advanced social network analysis for getting the maximum of your customer base
Konstantinos Tsiptsis, Doświadczony Prelegent Międzynarodowych Konferencji, Konsultant, Autor Książki:
Data Mining Techniques in CRM
Potencjał danych w mediach społecznościowych i praktyczne możliwości jego wykorzystania
Dominik Kaznowski, Dyrektor E-commerce, Grupa PWN
Edward Mężyk, Niezależny Ekspert
Szczegółowy program konferencji:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Konferencji wynosi:
2395 zł + 23% VAT przy rejestracji 3 osób z firmy do dnia 25 lipca 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 8 sierpnia 2014 r.*
2595 zł + 23% VAT przy rejestracji 2 osób z firmy do dnia 25 lipca 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 8 sierpnia 2014 r.*
2795 zł + 23% VAT przy rejestracji jednej osoby z firmy do dnia 25 lipca 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 8 sierpnia 2014 r. Oferta promocyjna (dotyczy wyłącznie 15 pierwszych zgłoszeń!)
2995 zł + 23% VAT przy rejestracji jednej osoby z firmy do dnia 25 lipca 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 8 sierpnia 2014 r. (po wyczerpaniu puli zgłoszeń promocyjnych)
3495 zł + 23% VAT przy rejestracji w okresie 26 lipca - 5 września 2014 r. i wpłacie pełnej kwoty do dnia 19 września 2014 r.
3995 zł + 23% VAT przy rejestracji po dniu 5 września 2014 r. lub wpłacie pełnej kwoty po dniu 19 września 2014 r.
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc – Project Manager
tel.: 12 350 54 02
faks: 12 350 54 00
e-mail:
Więcej na stronie: