-
Tytuł:
III Forum Zarządzania Zasobami Ludzkimi
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2011-03-10 - 2011-04-11
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Szanowni Państwo,
Już po raz trzeci mamy przyjemność zaprosić do udziału w Forum Zarządzania Zasobami Ludzkimi, które odbędzie się w dniach 10 - 11 marca 2011 r. w Warszawie. Wspólnie z zaproszonymi Ekspertami, wśród których są doświadczeni Dyrektorzy HR, będziecie mieli Państwo niepowtarzalną okazję rozważyć i znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania - Jakie wyzwania stoją przed Działem HR w zmiennym otoczeniu ekonomicznym? Jakie najnowsze trendy będą kształtowały politykę personalną firm w najbliższym czasie? Czy na nowo powrócił rynek pracownika?
Serdecznie zapraszam do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu. III Forum ZZL to unikalna platforma wymiany praktycznych doświadczeń pomiędzy kadrą zarządzającą działami personalnymi kluczowych firm. Uczestnicząc w wydarzeniu dowiecie się Państwo m. in.
- Jak zarządzać ryzkiem w działaniach HR - jak je identyfikować, monitorować i zapobiegać
- Jak efektywnie współpracować z biznesem operacyjnym, jaka jest rola działu HR w budowaniu strategii rynkowej firmy
- Jak skutecznie wykorzystać media społecznościowe i narzędzia Web 2.0 w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Zachęcam do wpisania III Forum Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Państwa kalendarz! Liczę na spotkanie w dniach 10 - 11 marca w Warszawie.
W programie m. in.:
- Na jakie ryzyko w obszarze HR narażona jest Twoja firma - jak je identyfikować, monitorować i zapobiegać powiedzą przedstawiciele BGK, Empik i Portów Lotniczych
- Jak Dział HR może wpływać na efektywność biznesową i działalność operacyjną firmy? Sprawdzone rozwiązania przedstawią Marta Górak-Kopeć z Zelmer i Monika Olejniczak z Johnson & Johnson
- Skuteczność social media i employer branding w działaniach HR - dlaczego musimy wykorzystać innowacyjne narzędzia w procesach ZZL? Odpowiedzi udzielą Eksperci z Nokia Corp i Mars Polska
- Najnowsze zmiany w prawie pracy przedstawi Monika Frączek z Ministerstwa Pracy
Kto powinien wziąć udział w Forum:
- Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści
- Personalni, HR, ZZL
- Ds. Zarządzania Talentami
- Ds. Rozwoju Pracowników, ds. Szkoleń
- Ds. Polityki Wynagrodzeń, Kadr i Płac
- Ds. Świadczeń pozapłacowych, Compensation & Benefits
- Ds. Employer branding, Budowania wizerunku pracodawcy
- Ds. Zarządzania efektywnością organizacji
- Członkowie Zarządu ds. Personalnych
- Prezesi, Wiceprezesi
- Prawnicy
- Agencje Doradztwa Personalnego
koszt uczestnictwa
3495 zł (od 24 listopada 2010 do 12 lutego 2011)
3995 zł (od 12 lutego 2011 do 10 marca 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 22% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel. 22 333 97 77
fax. 22 333 97 78
Więcej na stronie: