eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeII Polish Business Analytics Summit
  • Tytuł:

    II Polish Business Analytics Summit

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 2 295 + VAT PLN Teraz: 1 995 + VAT PLN
  • Termin: 2014-03-19 - 2014-03-20
  • Miejsce: Warszawa / mazowieckie
  • Organizator: Trio Conferences

JAK ZARZĄDZAĆ WIEDZĄ I DANYMI  -

NAJWAŻNIEJSZE SPOTKANIE PRAKTYKÓW BA I BI

 

W dniach 19-20 marca 2014 r. w hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się druga edycja Polish Business Analytics Summit.

Po raz pierwszy w Polsce, prezentujemy  tak szeroką agendę wydarzenia, budując jednocześnie unikalną platformę wymiany poglądów pomiędzy ekseprtami BI i BA, a przedstawicielami działów operacyjnych biznesu.Program Konferencji zakłada sesję wspólna z udziałem Gości Specjalnych, 2 praktyczne warsztaty oraz aż 15 sesji do wyboru w 3 równoległych blokach tematycznych.

W programie Wydarzenia m.in.:

-     skuteczne wdrożenia BI w Dziale Sprzedaży FMCG – true story Case study Agros Nova

-     data governance w Dziale Finansowym firmy

-     jak inwestowac w talenty i edukacje aby przygotować firmę na rozwój poprzez wykorzystanie danych

-     Big Data + Analytics + Cloud + Mobile + Social – filary strategii jako wspieracie kluczowych procesów organizacji

-     jak wykorzystac narzędzia analityki prognostycznej w procesie sprzedaży – case study Swiss Re

-     Real Time Business Intelligence czyli realny rozwój biznesu. Studium przypadku w obszarze marketingu

-     jak zbudować organizację skutecznie korzystającą ze zgromadzonych danych

-     Cool BI, czyli BI przyjazny każdemu! Nowa era projektów Buisness

-     wartość w danych nieustrukturyzowanych

-     Self-Service BI: analizy i raportowanie w rękach użytkowników biznesowych

-     informacja jest piękna?! Czyli jak wizualizować dane niezbędne dla biznesu

-     predictive analytics – co kryje w sobie potencjał przewidywania

-     Real-time Enterprise, czyli jak informacja dotrzymuje kroku działaniom operacyjnym w biznesie

-     Master Data Management – jak efektywnie nimi zarządzać uwzględniając strategię i potrzeby nowoczesnej organizacji

-     Digital Analytics vs Business Analytics: jak je umiejętnie połączyć dla osiągnięcia maksimum korzyści

-     „Next Best Offer” – w jaki sposób analizować potrzeby i stworzyć indywidualną ofertę dla klientów detalicznych

-     nie ignoruj potencjału społeczności! Social media analytics jako skuteczne narzędzie do wspierania decyzji biznesowych


Goście specjalni:

Murat Akguc – V-president, Head of Business Development & Strategy Department, Credit Europe Bank

Jochen Leidner - Lead Scientist, Thomson Reuters

Anwar Mirza - Financial Systems Director, TNT

Oliver Werneyer - Data and Distribution Leader, Swiss Re 

 

Wśród prelegentów m.in.:

Maciej Magnuszewski - Menedżer Działu Kontrolingu Komercyjnego, Agros-Nova

Mirosław Deja - Head of Business Intelligence & Service Application, T-Mobile

Dariusz Flisiak - Director – Information Management & Analytics, Deloitte

Andrzej Bragun - Business Partner, FAT ROI

Grzegorz Szydłowski - Kierownik Działu Zarządzania Danymi Klienta, Grupa Żywiec

Marek Bulka - Customer Solution Manager, SAP Polska

Radosław Kita - Data Scientist, TVN

Maciej Gałecki - CEO, Bluerank

Adam Kawa - Data Engineer, Spotify

Wiktor Łyczko - Założyciel, generujleady.pl

Remigiusz Siudziński - Business Intelligence Manager, Grupa Pracuj

Andrzej Sobczak - Prezes, Cenatorium

Kamil Bartocha - Data Solutions Architect, lastminute.com

 


Koszt uczestnictwa jednej osoby w konferencji::
• 1995 PLN + 23% VAT do 21 lutego 2014 r.
• 2295 PLN + 23% VAT po 21 lutego 2014 r.


Szczegółowe informacje:

Joanna Jakubowska

Trio Conferences

T: +48 22 45 25 108         

e-mail:

 

Więcej na stronie: