-
Tytuł:
II Polish Business Analytics Summit
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 295 + VAT PLN Teraz: 1 995 + VAT PLN
- Termin: 2014-03-19 - 2014-03-20
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Trio Conferences
JAK ZARZĄDZAĆ WIEDZĄ I DANYMI -
NAJWAŻNIEJSZE SPOTKANIE PRAKTYKÓW BA I BI
W dniach 19-20 marca 2014 r. w hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się druga edycja Polish Business Analytics Summit.
Po raz pierwszy w Polsce, prezentujemy tak szeroką agendę wydarzenia, budując jednocześnie unikalną platformę wymiany poglądów pomiędzy ekseprtami BI i BA, a przedstawicielami działów operacyjnych biznesu.Program Konferencji zakłada sesję wspólna z udziałem Gości Specjalnych, 2 praktyczne warsztaty oraz aż 15 sesji do wyboru w 3 równoległych blokach tematycznych.
W programie Wydarzenia m.in.:
- skuteczne wdrożenia BI w Dziale Sprzedaży FMCG – true story Case study Agros Nova
- data governance w Dziale Finansowym firmy
- jak inwestowac w talenty i edukacje aby przygotować firmę na rozwój poprzez wykorzystanie danych
- Big Data + Analytics + Cloud + Mobile + Social – filary strategii jako wspieracie kluczowych procesów organizacji
- jak wykorzystac narzędzia analityki prognostycznej w procesie sprzedaży – case study Swiss Re
- Real Time Business Intelligence czyli realny rozwój biznesu. Studium przypadku w obszarze marketingu
- jak zbudować organizację skutecznie korzystającą ze zgromadzonych danych
- Cool BI, czyli BI przyjazny każdemu! Nowa era projektów Buisness
- wartość w danych nieustrukturyzowanych
- Self-Service BI: analizy i raportowanie w rękach użytkowników biznesowych
- informacja jest piękna?! Czyli jak wizualizować dane niezbędne dla biznesu
- predictive analytics – co kryje w sobie potencjał przewidywania
- Real-time Enterprise, czyli jak informacja dotrzymuje kroku działaniom operacyjnym w biznesie
- Master Data Management – jak efektywnie nimi zarządzać uwzględniając strategię i potrzeby nowoczesnej organizacji
- Digital Analytics vs Business Analytics: jak je umiejętnie połączyć dla osiągnięcia maksimum korzyści
- „Next Best Offer” – w jaki sposób analizować potrzeby i stworzyć indywidualną ofertę dla klientów detalicznych
- nie ignoruj potencjału społeczności! Social media analytics jako skuteczne narzędzie do wspierania decyzji biznesowych
Goście specjalni:
Murat Akguc – V-president, Head of Business Development & Strategy Department, Credit Europe Bank
Jochen Leidner - Lead Scientist, Thomson Reuters
Anwar Mirza - Financial Systems Director, TNT
Oliver Werneyer - Data and Distribution Leader, Swiss Re
Wśród prelegentów m.in.:
Maciej Magnuszewski - Menedżer Działu Kontrolingu Komercyjnego, Agros-Nova
Mirosław Deja - Head of Business Intelligence & Service Application, T-Mobile
Dariusz Flisiak - Director – Information Management & Analytics, Deloitte
Andrzej Bragun - Business Partner, FAT ROI
Grzegorz Szydłowski - Kierownik Działu Zarządzania Danymi Klienta, Grupa Żywiec
Marek Bulka - Customer Solution Manager, SAP Polska
Radosław Kita - Data Scientist, TVN
Maciej Gałecki - CEO, Bluerank
Adam Kawa - Data Engineer, Spotify
Wiktor Łyczko - Założyciel, generujleady.pl
Remigiusz Siudziński - Business Intelligence Manager, Grupa Pracuj
Andrzej Sobczak - Prezes, Cenatorium
Kamil Bartocha - Data Solutions Architect, lastminute.com
Koszt uczestnictwa jednej osoby w konferencji::
• 1995 PLN + 23% VAT do 21 lutego 2014 r.
• 2295 PLN + 23% VAT po 21 lutego 2014 r.
Szczegółowe informacje:
Joanna Jakubowska
Trio Conferences
T: +48 22 45 25 108
e-mail:
Więcej na stronie: