-
Tytuł:
II Ogólnopolski Kongres Efektywności - Blueffect
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 829 + VAT PLN Teraz: 829 + VAT PLN
- Termin: 2013-06-26 - 2013-06-26
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: s55 Profesjonalne Szkolenia & Konferencje
II Ogólnopolski Kongres Efektywności – Blueffect to jedyne wydarzenie w Polsce
w całości poświęcone analityce webowej.
To święto specjalistów do spraw e-marketingu i wszystkich tych, którzy chcą udoskonalać strategie i działania marketingowe prowadzone w Internecie, by maksymalizować zyski płynące z tego kanału komunikacji.
W tym roku na Kongresie:
» Eksperci z Polski, Europy i USA
» Trendy w rozwoju analityki internetowej
» Skuteczne sposoby miary zwrotu z inwestycji
» Atrybucja konwersji i ścieżki wielokanałowe
» Dobre praktyki – Landing Page Optimization
» Technologia – zaawansowane narzędzia analityczne
PROGRAM:
Panel wspólny
08:30-09:45 Sesja networkingowa
09:45-10:00 Powitanie uczestników
10:00-10:45 Quo Vadis Analytics - Trends, Insights and Future in Poland and Worldwide
[Ralf Haberich, Chief Commercial Officer, Webtrekk]
10:45-11:30 Return on Analytics - how to measure ROI from web analytics investments in the organization?
[Nikki Rae, Managing Director, Future Insight Analytics]
11:30-12:00 Przerwa kawowa
12:00-12:45 Understanding and Leveraging Customer Lifetime Value
[Diane M. Magers, Customer Experience Executive, Sysco Corporation]
12:45-13:30 Efficient customer segmentation in Google Analytics - examples and best practices of accurate data analysis and advanced segmentation principles in order to improve revenues of your business
[Pavel Jasek, Head of Analytics, Dobry Web]
13:30-14:30 Lunch
Ścieżka e-commerce
14:30-15:00 Ścieżki wielokanałowe i atrybucja konwersji - jak precyzyjnie przypisać udział w sprzedaży wszystkim działaniom e-marketingowym?
[Maciej Gałecki, CEO, Bluerank]
15:00-15:30 Jak analizować kampanie efektywnościowe?
[Michał Cortez, e-Commerce Director, The Addictives]
15:30-15:45 Przerwa kawowa
15:45-16:15 Sprawne zarządzanie informacją w organizacji e-commerce: Case study Pat & Rub
[Agnieszka Nowicka, Niezależny Konsultant e-Commerce, PAT&RUB]
16:15-16:45 Możliwości zaawansowanych narzędzi analitycznych - czy i jak skutecznie inwestować w technologię?
16:45-17:15 Poszukiwanie informacji w e-commerce jako kopalnia wiedzy
o eKliencie - jak wykorzystać te informacje do maksymalizacji zysku?
[Justyna Skorupska, Country Manager, Fact-Finder]
17:15-17:30 Uroczyste zakończenie Kongresu
Ścieżka ogólna
14:30-15:00 Analityka w narzędziach Google - jak umiejętnie wykorzystać informacje do maksymalizacji korzyści biznesowych?
15:00-15:30 5 narzędzi, 15 pomysłów, jeden marketer by zarządzać nimi wszystkimi
[Piotr Poznański, Traffic & Product Development Manager, Eniro Polska]
15:30-15:45 Przerwa kawowa
15:45-16:15 Gdzie i kiedy budują się doświadczenia użytkowników na serwisie internetowym?
[Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank CEO, opiniac.com]
16:15-16:45 Social Media Analytics - recepta na skuteczny pomiar mediów społecznościowych
[Łukasz Misiukanis, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Socializer S.A.]
16:45-17:15 Analityka w e-mail marketingu: jak wykorzystać dane do optymalizacji mailingów?
[Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji, GetResponse]
Koszt uczestnictwa w Kongresie: 829 zł + VAT
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Król
tel.: 66 44 86 001
e-mail:
Więcej na stronie: