-
Tytuł:
II Kongres Telekomunikacja i Media 2008
- Kategoria: Telekomunikacja
- Cena: 6 591 + VAT PLN Teraz: 4 495 + VAT PLN
- Termin: 2008-06-03 - 2008-06-04
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:
- Uwarunkowania legislacyjne związane z perspektywami rozwoju sektora audiowizualnego w Polsce,
- Transformacja analogowo-cyfrowa,
- Strategia Komisji Europejskiej i UKE i w zakresie regulacji rynku,
- Wyzwania technologiczne,
- Planowanie przedsięwzięć biznesowych,
- Media jako dostawcy usług telekomunikacyjnych,
- Modele rozwoju biznesu operatorów alternatywnych: LLU, BitStream Access, WLR,
- Rozwój dodanych usług komercyjnych,
- Nowe formy reklamy i promocji
W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele m.in.:
- Komisja Europejska
- Ministerstwo Infrastruktury
- Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Urząd Komunikacji Elektronicznej
- Polska Izba Informatyki Telekomunikacji
- Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji
- Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
- Państwowy Instytut Łączności
- Akademia Górniczo-Hutnicza
- UPC
- Transatel
- Telecom Italia, Mobile International
- Polkomtel
- MNI
- Crowley Data Poland
- Netia
- Telekomunikacja Kolejowa
- Interia
- Dialog
- Point Group
- Multimedia Polska
- ATM S.A.
- Vectra
- TVP
- Play
- White&Case
- Ascomp
- Exatel
- O2
- Telewizja Polsat
Dlaczego warto wziąć udział:
- Będzie to niezwykła okazja do poznania nowych trendów i kierunków rozwoju branży, która w sposób bardzo dynamiczny ulega ciągłym zmianom,
- Dzięki tak doświadczonemu gremium prelegentów będą Państwo mogli również usłyszeć jakie działania należy podejmować, aby wyróżniać się na tle konkurencji,
- Kongres "Telekomunikacja i Media 2008" to największa ogólnopolska platforma wymiany doświadczeń z branży,
- Będą mieli Państwo możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych z przedstawicielami największych graczy rynkowych,
- To wyjątkowe spotkanie podczas którego będą Państwo świadkami prezentacji strategii największych firm branży telekomunikacji i mediów oraz przewidywanych prognoz dla branży na lata 2008 i 2009
"Kongres Telekomunikacja i Media 2008" skierowany jest do kadry zarządzającej oraz menadżerów najwyższego szczebla wszystkich firm branży telekomunikacji i mediów, a w szczególności do:
- Operatorów telekomunikacyjnych sieci stacjonarnych i mobilnych,
- Operatorów sieci kablowych,
- Grup medialnych i nadawców telewizyjnych,
- Dostawców usług internetowych,
- Dostawców i agregatorów treści,
- Firm teleinformatycznych,
- Firm IT dostarczających rozwiązania technologiczne dla Telekomunikacji,
- Producentów i dostawców sprzętu, rozwiązań i infrastruktury,
- Banków oferujących możliwość dofinansowania dla rozwoju nowych technologii w Telekomunikacji
Koszty:
Kongres i warsztat: cena do 5 maja 2008 r. – 6091 PLN + 22% VAT,
po 5 maja 2008 r. - 6591 PLN + 22% VAT.
Kongres: cena do 5 maja 2008 r. – 4495 PLN + 22% VAT,
po 5 maja 2008 r. – 4995 PLN + 22% VAT
Warsztat: 1995 PLN + 22% VAT
Cena obejmuje: prelekcje, materiały kongresowe, przerwy kawowe oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Maria Boczek - Project Manager
tel.(22) 256 70 33