eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeII Kongres Telekomunikacja i Media 2008

Do kluczowych zagadnień kongresu należeć będą:

  • Uwarunkowania legislacyjne związane z perspektywami rozwoju sektora audiowizualnego w Polsce,
  • Transformacja analogowo-cyfrowa,
  • Strategia Komisji Europejskiej i UKE i w zakresie regulacji rynku,
  • Wyzwania technologiczne,
  • Planowanie przedsięwzięć biznesowych,
  • Media jako dostawcy usług telekomunikacyjnych,
  • Modele rozwoju biznesu operatorów alternatywnych: LLU, BitStream Access, WLR,
  • Rozwój dodanych usług komercyjnych,
  • Nowe formy reklamy i promocji

W roli prelegentów wystąpią przedstawiciele m.in.:

  • Komisja Europejska
  • Ministerstwo Infrastruktury
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Polska Izba Informatyki Telekomunikacji
  • Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji
  • Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
  • Państwowy Instytut Łączności
  • Akademia Górniczo-Hutnicza
  • UPC
  • Transatel
  • Telecom Italia, Mobile International
  • Polkomtel
  • MNI
  • Crowley Data Poland
  • Netia
  • Telekomunikacja Kolejowa
  • Interia
  • Dialog
  • Point Group
  • Multimedia Polska
  • ATM S.A.
  • Vectra
  • TVP
  • Play
  • White&Case
  • Ascomp
  • Exatel
  • O2
  • Telewizja Polsat

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Będzie to niezwykła okazja do poznania nowych trendów i kierunków rozwoju branży, która w sposób bardzo dynamiczny ulega ciągłym zmianom,
  • Dzięki tak doświadczonemu gremium prelegentów będą Państwo mogli również usłyszeć jakie działania należy podejmować, aby wyróżniać się na tle konkurencji,
  • Kongres "Telekomunikacja i Media 2008" to największa ogólnopolska platforma wymiany doświadczeń z branży,
  • Będą mieli Państwo możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych z przedstawicielami największych graczy rynkowych,
  • To wyjątkowe spotkanie podczas którego będą Państwo świadkami prezentacji strategii największych firm branży telekomunikacji i mediów oraz przewidywanych prognoz dla branży na lata 2008 i 2009


"Kongres Telekomunikacja i Media 2008" skierowany jest do kadry zarządzającej oraz menadżerów najwyższego szczebla wszystkich firm branży telekomunikacji i mediów, a w szczególności do:

  • Operatorów telekomunikacyjnych sieci stacjonarnych i mobilnych,
  • Operatorów sieci kablowych,
  • Grup medialnych i nadawców telewizyjnych,
  • Dostawców usług internetowych,
  • Dostawców i agregatorów treści,
  • Firm teleinformatycznych,
  • Firm IT dostarczających rozwiązania technologiczne dla Telekomunikacji,
  • Producentów i dostawców sprzętu, rozwiązań i infrastruktury,
  • Banków oferujących możliwość dofinansowania dla rozwoju nowych technologii w Telekomunikacji


Koszty:
Kongres i warsztat: cena do 5 maja 2008 r. – 6091 PLN + 22% VAT, po 5 maja 2008 r. - 6591 PLN + 22% VAT.
Kongres: cena do 5 maja 2008 r. – 4495 PLN + 22% VAT, po 5 maja 2008 r. – 4995 PLN + 22% VAT
Warsztat: 1995 PLN + 22% VAT

Cena obejmuje: prelekcje, materiały kongresowe, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Maria Boczek - Project Manager
tel.(22) 256 70 33