-
Tytuł:
II Konferencja E-marketing: Realny - Wirtualny. Przenikanie marketingu
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 700 PLN Teraz: 550 PLN
- Termin: 2007-09-26 - 2007-09-06
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Marketing w Praktyce
Konferencja organizowana przez miesięcznik "Marketing w Praktyce" i ESSENTIS - szkolenia marketingowe w Warszawie, nastawiona na prezentację trendów rynkowych, case studies, wyników badań. Omówione zostaną następujące zagadnienia:
- reklama kontekstowa i w wyszukiwarkach
- filmy wideo w internecie
- promocja marki w grach - advergaming
- wykorzystanie telewizji internetowej i mobilnej w reklamie
- badania dotyczące rynku e-commerce
Program konferencji:
9:00 - 9:50 rejestracja uczestników
10:00 - 10:45 Nowe trendy w reklamie online: reklama kontekstowa, reklama w wyszukiwarkach.
10:45 - 11:30 15 minut sławy Twojej marki - czy wideo w sieci kreuje gwiazdy rynkowe? Case studies.
11:30 - 12:00 przerwa na kawę
12:00 - 12:45 Między zabawą a brandingiem. Wyróżnij się przez rozrywkę. Case studies.
12:45 - 13:30 Advergaming, czyli promocja w grach. Second Life, Counter Strike, Podwodna Układanka.
13:30 - 14:30 lunch
14:30 - 15:15 Zintegrowane kampanie z wykorzystaniem telewizji internetowej i mobilnej. Teraźniejszość i przyszłość.
15:15 - 16:00 Synergia w internecie - zaangażuj odbiorcę. Case studies.
16:00 - 16:20 Prezentacja raportu OBSERWATOR CETELEM - rynek e-commerce.
16:20 - 16:30 zakończenie konferencji
Prowadzący:
- Katarzyna Krain, Konrad Uliński, Mobile IT Group Poland
- Michał Wolniak, Heureka
- Marcin Maj, OS3 multimedia
- Jacek Jankowski, Ostryga e-ntertainment
- Dominik Kaznowski, Agora
- Tomasz Rzepniewski, Mec:Interaction
- dr Łukasz Gębski, Cetelem Bank
Koszty
Cena podstawowa:
600 zł netto przy zgłoszeniach do 14.08 i zgłoszeniach grupowych
700 zł netto przy zgłoszeniach od 15.08
Cena dla prenumeratorów "Marketingu w Praktyce" i klientów ESSENTIS:
550 zł netto przy zgłoszeniach do 14.08 i zgłoszeniach grupowych
650 zł netto przy zgłoszeniach od 15.08
Cena obejmuje: udział w konferencji, materiały drukowane, lunch i przerwy kawowe.
Więcej informacji:
Kinga Szydzińska,
tel. (0-22) 839 07 23