eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeII Customer Contact Management Summit

Szanowni Państwo,

„Badania przeprowadzone m.in. na zlecenie firmy Genesys Telecommunications Laboratories Inc., należącej do grupy Alcatel-Lucent pokazują, że ponad 73% konsumentów w Polsce zrezygnowało z usług firmy ze względu na niską jakość obsługi”*. Mimo, że stare powiedzenie „Klient- nasz Pan”, stało się już frazesem, wyniki badań są alarmujące. Po raz kolejny potwierdzają bowiem, że efektywna obsługa Klienta jest kluczem do jego lojalności, przywiązania do marki i całej firmy. Niestety, mimo postępu technologicznego, pojawiających się stale nowych rozwiązań w zakresie komunikacji i obsługi, firmy nadal nie radzą sobie z zapewnieniem satysfakcji swoich Klientów. W warunkach zaostrzającej się konkurencji walczą o pozyskanie nowych, szybko jednak ich tracą, w wyniku złej obsługi poprzez Contact Center, skomplikowanych procedur oraz nieefektywnego wykorzystania narzędzi wsparcia.

Zapraszamy Państwa do udziału w jedynym na polskim rynku wydarzeniu kompleksowo omawiającym najbardziej aktualne kwestie kontaktu i obsługi Klienta. Podczas dwóch równoległych sesji tematycznych – Customer Acquisition & Sales oraz Contact Center & Cusotmer Service będą Państwo mieli okazję przekonać się, jakie metody pozyskania Klientów są najbardziej skuteczne oraz gdzie szukać nowych, alternatywnych kanałów sprzedaży i dystrybucji. Sesja Contact Center – które dla wielu z Państwa jest jednym z kluczowych, lecz nadal nie w pełni wykorzystanym kanałem kontaktu – będzie okazją do sprawdzenia, czy rzeczywiście polska branża Contact Center znajduje się w kryzysie i czy jedyną szansą poprawy są nowe standardy i certyfikaty.

Tego wydarzenia nie można ominąć!

Tylko u Nas:

  • Wszystko o certyfikatach i standardach dla Call i Contact Center – konieczność czy nowa moda?
  • Po raz pierwszy w Polsce! Dr. Peter Jonas, Director Certification, Austrian Standard plus, Autor normy EN 15838
  • Aktywizacja sprzedaży w nowych kanałach i wykorzystanie nisz rynkowych
  • Jak poznać oczekiwania Klienta i dzięki nim podnieść jakość obsługi
  • Czego tak naprawdę oczekują od obsługi nasi Klienci – najnowsze badania
  • Prelekcje: Orange Customer Service, Verint Systems, Contact Center, Link4, Bank BGŻ, Bank BPH, Alior Bank, Bank Zachodni WBK, Pragma Inkaso, TUiR WARTA, ARC Rynek i Opinia, Raiffeisen-Leasing Polska, Provident Polska, Competence Call Center, NextiraOne Polska, Citi Handlowy, Polskie Linie Lotnicze LOT, Pol-Assistance, Groupon.pl, NICE Systems, BRE Bank


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN do 18.02.2011
3495 PLN do 11.03.2011
3995 PLN po 11.03.2011

Cena obejmuje: prelekcje, materiały warsztatowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc – Project Manager
tel.: +48 12 350 54 00
fax: +48 12 350 54 01


Więcej na: