-
Tytuł:
Human Capital Intelligence
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2010-09-22 - 2010-09-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Efektywna realizacja strategii HR w nowych realiach rynku – mierzalność i zwrot z inwestycji
- Kluczowe spotkanie Wiceprezesów i Dyrektorów Personalnych – odpowiedzi na najważniejsze wyzwania działów HR w czasie spowolnienia gospodarczego
- Metody pomiaru działań oraz narzędzia wsparcia efektywności HR w oparciu o doświadczenia Renault Polska, DHL Express, Alior Bank, Whirlpool
- Optymalizacja zatrudnienia w niestabilnych warunkach rynkowych – case studies L’Oreal, RWE Polska i POLFA-LUBLIN
- Systemy IT jako metoda polepszenia efektywności pracy i zmniejszenia kosztów – rozwiązania Banku BPH i INVEST-BANK
Wprowadzenie
Okres spowolnienia gospodarczego to dla działów Human Resources czas bardzo wytężonej pracy – szczególnej aktywności, analiz oraz trudnych decyzji i rozmów. Kluczowe wyzwania realizowane przy ograniczonym budżecie, stawiają niezwykle trudne zadania – na szczególnym miejscu znajduje się kwestia mierzalności efektów polityki personalnej. Nowa sytuacja ekonomiczna spowodowała także wiele zmian w zakresie postaw pracowniczych, które wymagają szczególnych rozwiązań w zakresie komunikacji wewnętrznej. Druga edycja Konferencji Human Capital Intelligence skupi się na kluczowych zagadnieniach funkcjonowania działu HR w czasie spowolnienia ekonomicznego – efektywności i mierzalności podejmowanych działań oraz narzędzi wsparcia. Będzie to również okazja do spotkania i wymiany doświadczeń z ekspertami HR największych firm w Polsce.
Tylko u nas
- unikalne case studies liderów rynku, m.in.: L’Oreal, Alior Bank, Renault Polska, POLFA-LUBLIN, INVEST-BANK, Żywiec Zdrój, RWE Polska, Real, Whirlpool
- narzędzia podnoszenia efektywności i metody pomiaru działań HR
- optymalizacja zatrudnienia i elastyczne zarządzanie płacami w czasie spowolnienia gospodarczego
- okazja do spotkania z Wiceprezesami ds. Personalnych z takich firm jak: LUKAS Bank, Carrefour Polska, Bank BPH, DHL Express oraz wymiany doświadczeń na temat najbardziej aktualnych zagadnień dla branży HR
Profil uczestników:
- Członkowie Zarządu ds. Personalnych 12%
- Dyrektorzy Departamentów ZZL 33%
- HR Managerowie 28%
- Managerowie ds. Rozwoju i Szkoleń 14%
- Recruitment and Talent Development Managerowie 7%
- Inne stanowiska 6%
Koszt uczestnictwa:
Cena 2995 PLN + 22% VAT do 6 sierpnia 2010 r.
Cena 3495 PLN + 22% VAT do 3 września 2010
Cena 3995 PLN + 22% VAT po 3 września 2010
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc – Project Manager
+48 12 350 54 02, fax +48 12 350 54 01
Więcej informacji: