-
Tytuł:
Help Desk 2004. Kompleksowe zarządzanie usługami
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 400 + VAT PLN
- Termin: 2004-12-01 - 2004-12-01
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: K&K Group
Dla użytkowników eGospodarka.pl wstęp bezpłatny
po wcześniejszej rejestracji na stronach organizatora
W formularzu zgłoszenia w polu "Uwagi" prosimy wpisać "eG"
Liczba miejsc ograniczona
Help Desk 2004. Kompleksowe zarządzanie usługami
Twoja firma oferuje usługi wymagające stałych relacji z partnerami/klientami?
Poznaj metody optymalizacji kosztów świadczenia usług związane z budową sprawnego działu Help Desk (pomocy dla klientów wewnętrznych i/lub zewnętrznych).
Istnieje szereg narzędzi, które pozwalają usprawnić pracę Help Desku. Jednak Help Desk to nie tylko narzędzia, konieczny jest wybór właściwej koncepcji zarządzania działem pomocy, wdrożenie odpowiednich procedur komunikacyjnych oraz pomiar satysfakcji obsługiwanych klientów. Stworzenie profesjonalnego serwisu zależy od prawidłowego zdefiniowania procesów, zorganizowania procedur i optymalizacji narzędzi. Dzięki temu unikniemy chaosu i dłuższych przestojów związanych z obsługą klientów. Podczas konferencji zamierzamy przedstawić koncepcje, procedury, odpowiednie oprogramowanie oraz przykłady udanych wdrożeń Usług Pomocy.
Konferencja jest skierowana do:
- kadry zarządzającej przedsiębiorstwem;
- kierowników różnych szczebli;
- decydentów w zakresie systemów informatycznych:
- doradców prezesów oraz członków zarządów ds. informatyki;
- kierowników i dyrektorów działów IT;
- konsultantów ds. systemów IT.
Więcej informacji i zgłoszenie