eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeHandel w sieci - Aspekty prawno-podatkowe. Najnowsze regulacje, ochrona danych, nieuczciwe praktyki

E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się kanałów sprzedaży. Rośnie liczba sklepów, rośnie liczba klientów korzystających z tej formy zakupu. Konsekwencją tej sytuacji jest również postępujący proces regulowania kwestii prawnych i podatkowych. Dodatkowo od 2013r. zacznie obowiązywać nowa Dyrektywa w sprawie praw konsumentów, której przepisy sprecyzują m.in. jakie informacje mają trafiać do konsumentów, zasady dostawy towaru, jego zwrotu, wymiany i gwarancji.

Warto wziąć udział w warsztatach aby poznać:

  • strategiczne zasady prawne dotyczące umów sprzedaży internetowej
  • najnowsze regulacje umów zawieranych na odległość - sposoby zawierania umów, obowiązki informacyjne, skutki odstąpienia od umowy
  • zasady przetwarzania danych osobowych konsumentów
  • nieuczciwą konkurencję i nieuczciwe praktyki rynkowe w Internecie
  • problematykę podatkową transakcji on-line - transakcje transgraniczne a obowiązki podatkowe
  • aspekty prawne konkursów organizowanych w sieci

Warsztaty kierujemy do:

Wszystkich osób odpowiedzialnych za handel w kanale internetowym.

W szczególności zaś:

  • Działów Prawnych
  • Prezesów i Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów, Managerów E-commerce, E-biznesu, E-handlu, E-usług
  • Dyrektorów, Managerów Sprzedaży Internetowej
  • Dyrektorów, Managerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
  • Managerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Managerów
  • Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem
  • Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce


PROGRAM

20 marca 2012
09:30 Rejestracja, poranna kawa i rozpoczęcie warsztatów
10:00 Oferta internetowa kierowana do konsumenta – jak uniknąć najczęstszych błędów
11:00 Przerwa na kawę
11:10 Nieuczciwa konkurencja i nieuczciwe praktyki rynkowe w Internecie
12:10 Domeny i słowa kluczowe, czyli jak zarządzać ochroną swojej marki w Internecie
13:10 Lunch
14:00 Przetwarzanie danych osobowych w związku z handlem w sieci
15:00 Naruszenie praw autorskich w związku z handlem internetowym
16:00 Przerwa na kawę
16:10 Aspekty podatkowe transakcji internetowych
17:10 Zakończenie pierwszego dnia Warsztatów

21 marca 2012
09:30 Poranna kawa i rejestracja
10:00 Nowe regulacje umów zawieranych na odległość
11:10 Naruszenie zasad zawierania umów na odległość jako praktyka naruszająca zbiorowe interesy konsumentów
12:00 Przerwa na kawę
12:10 Klauzule niedozwolone umów konsumenckich w e-commerce
13:20 Lunch
14:10 Fenomen serwisów społecznościowych a granice prawa
15:00 Jak w zgodzie z prawem obsłużyć niezadowolonego klienta?
16:00 Przerwa na kawę
16:10 Konkursy jako forma komunikacji z konsumentem. Otoczenie prawne
17:00 Zakończenie Warsztatów i wręczenie certyfikatów

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 13 stycznia 2012 do 24 lutego 2012)
3395 PLN (od 25 lutego 2012 do 20 marca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aldona Mlonek - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: