-
Tytuł:
Forum Marketingu Zintegrowanego
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 390 + VAT PLN
- Termin: 2019-11-05 - 2019-11-06
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
Tegoroczne FMZ odbywa się pod hasłem: „Marketerze – czy nadal jesteś w grze?”. Organizatorzy chcą w ten sposób rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro.
Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.
Dla kogo przeznaczona jest ta konferencja?
Dla każdego, kto jest związany z branżą marketingową i chce zdobyć najświeższą wiedzę bezpośrednio od profesjonalistów. Forum Marketingu Zintegrowanego zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia.
Program FMZ
W pierwszym dniu będzie można poznać case studies pokazujące etapy powstania odnoszących sukcesy kampanii 360. Wystąpią m.in.: Maciej Sienkowski i Radosław Smorga (pracowali nad głośną kampanią OLX „W internecie bądź sobą”), Marta Stasiak i Emilia Kostka (case study Nestle Professional), Bartosz Binczewski i Michał Pronobis-Proński (to oni wykorzystali ASMR w reklamach IKEA) czy Michał Arament i Adam Zdeb (case study PepsiCo).
Drugi dzień to prelekcje o nadchodzących trendach. Uczestnicy usłyszą m.in. o:
• marketingu zintegrowanym w czasach eco (prelegentka: Anna Zielińska-Wolfigiel z Pracowni Gier Szkoleniowych),
• oszustwach w reklamie cyfrowej i zagrożeniach dezinformacyjnych (prelegent: Wojciech Przybylski z Fundacji Res Publica),
• voice commerce (prelegentka: Katarzyna Dorsey z Yosh.AI).
Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na .
5-6 listopada 2019 r. Hotel Gromada Centrum w Warszawie.
Jak zdobyć bilet na 11. Forum Marketingu Zintegrowanego?
Bilety na Forum dostępne są na . Opłata za bilet obejmuje uczestnictwo w obu dniach konferencji, przerwy kawowe i lunch, materiały konferencyjne, e-book podsumowujący wydarzenie oraz wstęp na cykliczne marketingowe śniadania biznesowe SMB.