eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeFirma sieciowa XXI w. Internet w marketingu - marketing w internecie

Konferencja "Internet w marketingu: marketing w Internecie" jest kolejnym wydarzeniem z cyklu "Firma sieciowa XXI w."

Wszelkie publikacje pokazują wzrost rynku reklamy online, która obecnie jest najszybciej rozwijającą się formą komunikacji firmy z klientami. Wartość rynku reklamy w Polsce szacuje się na 210 milionów złotych w 2006 roku, a wartość rynku e-commerce na 3,1 miliarda złotych. Liczby te najlepiej pokazują, jaki jest potencjał internetu w obszarze marketingu.

Celem konferencji jest poszerzanie wiedzy o możliwościach wykorzystania Internetu w zarządzaniu poprzez współpracę i wymianę doświadczeń między firmami , które wyznaczają standardy działań online oraz skutecznie je standardy te wdrażają.

Udział w konferencji polecamy:

  • firmom obecnie działającym w internecie i tym, które dopiero zapoznają się z tym medium i chcą umiejętnie wykorzystać internet w rozwoju swojej działalności.
  • członkom i pełnomocnikom zarządów
  • dyrektorom, kierownikom i specjalistom z działów marketingu, sprzedaży oraz strategii i rozwoju

Organizator:
ABG Centrum Promocji Biznesu Sp. z o. o.

Szczegóły: