-
Tytuł:
Finanse on-line. Strategie rozwoju, marketing i sprzedaż produktów finansowych w sieci
- Kategoria: Finanse, bankowość
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 3 + VAT PLN
- Termin: 2006-09-28 - 2006-09-29
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.:
- Preferencje klientów i nowe trendy
- Bankowość elektroniczna, internetowa i mobilna
- Internet - nowy kanał komunikacji i dystrybucji dla ubezpieczeń i funduszy
- Jak skutecznie wypromować i sprzedać produkt finansowy w Internecie
- E-marketing usług finansowych
- Bezpieczeństwo e-finansów
Dlaczego warto wziąć udział:
- Internet i technologie mobilne wykorzystywane są dziś wszechstronnie przez coraz więcej instytucji finansowych, w celu zdobycia i utrzymania silnej pozycji na bardzo konkurencyjnym rynku usług finansowych; to także narzędzie kreowania nowoczesnego wizerunku, dlatego warto stale poszerzać i pogłębiać swoja wiedzę na ich temat
- Wśród prelegentów konferencji spotkają Państwo zarówno doświadczonych praktyków reprezentujących prestiżowe instytucje finansowe , jak i uznanych specjalistów ds. badań rynku, e-marketingu, promocji i reklamy internetowej oraz prawników renomowanych kancelarii
- Dla skutecznej promocji i reklamy internetowej oraz prawników renomowanych kancelarii
- Dla skutecznej promocji i sprzedaży w Internecie niezbędna jest znajomość specyfiki tego medium, jego użytkowników, bieżących trendów i tendencji , rozwojowych,; każdy z tych elementów kompleksowo przedstawia państwu eksperci zaproszeni na konferencję
- Podczas konferencji będą mieli Państwo okazję posłuchać o doświadczeniach firm, które jako pierwsze wprowadziły swoje produkty do sieci, a także o nowych pomysłach i technologiach, innowacyjnych strategiach i prognozach rozwoju rynku e-finansów
- Dwa dni konferencji pozwolą zaoszczędzić czas i pieniądze, które poświęciliby Państwo na indywidualne poszukiwania odpowiedzi
Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:
- Banków
- Domów Maklerskich
- Towarzystw Ubezpieczeniowych
- Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych
- Powszechnych Towarzystw Emerytalnych
oraz dyrektorów i specjalistów odpowiedzialnych za:
- e-banking
- m-banking
- e-commerce
- e-marketing
- rozwój serwisów on-line
- marketing i sprzedaż
- strategię i rozwój, w tym nowych kanałów dystrybucji
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:
Kontakt:
tel.(12) 292 08 30
email: