eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeFinanse on-line. Strategie rozwoju, marketing i sprzedaż produktów finansowych w sieci

W programie m.in.:

  • Preferencje klientów i nowe trendy
  • Bankowość elektroniczna, internetowa i mobilna
  • Internet - nowy kanał komunikacji i dystrybucji dla ubezpieczeń i funduszy
  • Jak skutecznie wypromować i sprzedać produkt finansowy w Internecie
  • E-marketing usług finansowych
  • Bezpieczeństwo e-finansów

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Internet i technologie mobilne wykorzystywane są dziś wszechstronnie przez coraz więcej instytucji finansowych, w celu zdobycia i utrzymania silnej pozycji na bardzo konkurencyjnym rynku usług finansowych; to także narzędzie kreowania nowoczesnego wizerunku, dlatego warto stale poszerzać i pogłębiać swoja wiedzę na ich temat
  • Wśród prelegentów konferencji spotkają Państwo zarówno doświadczonych praktyków reprezentujących prestiżowe instytucje finansowe , jak i uznanych specjalistów ds. badań rynku, e-marketingu, promocji i reklamy internetowej oraz prawników renomowanych kancelarii
  • Dla skutecznej promocji i reklamy internetowej oraz prawników renomowanych kancelarii
  • Dla skutecznej promocji i sprzedaży w Internecie niezbędna jest znajomość specyfiki tego medium, jego użytkowników, bieżących trendów i tendencji , rozwojowych,; każdy z tych elementów kompleksowo przedstawia państwu eksperci zaproszeni na konferencję
  • Podczas konferencji będą mieli Państwo okazję posłuchać o doświadczeniach firm, które jako pierwsze wprowadziły swoje produkty do sieci, a także o nowych pomysłach i technologiach, innowacyjnych strategiach i prognozach rozwoju rynku e-finansów
  • Dwa dni konferencji pozwolą zaoszczędzić czas i pieniądze, które poświęciliby Państwo na indywidualne poszukiwania odpowiedzi

Do udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli:

  • Banków
  • Domów Maklerskich
  • Towarzystw Ubezpieczeniowych
  • Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych
  • Powszechnych Towarzystw Emerytalnych

oraz dyrektorów i specjalistów odpowiedzialnych za:

  • e-banking
  • m-banking
  • e-commerce
  • e-marketing
  • rozwój serwisów on-line
  • marketing i sprzedaż
  • strategię i rozwój, w tym nowych kanałów dystrybucji

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:


Kontakt:
tel.(12) 292 08 30
email: