-
Tytuł:
Facility Management Forum
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 2 295 + VAT PLN
- Termin: 2016-04-12 - 2016-04-13
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Przed nami Facility Management Forum, spotkanie praktyków zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami. Z myślą o Państwa potrzebach i oczekiwaniach chcemy przedstawić nowe spojrzenie na kwestie związane z zarządzaniem powierzchnią biurową.
Podczas naszego spotkania przedstawiamy nowe, świeże spojrzenie na zarządzanie nieruchomościami, przedstawiamy case studies, dyskutujemy, mówimy nie tylko o kosztach i podatkach, ale o trendach, efektywności i wpływie Państwa codziennej pracy na funkcjonowanie całej organizacji!
Zapewne szukają Państwo sposobu na:
- nowoczesną, motywująca do pracy aranżację biura,
- rozwiązań technologicznych, które nie tylko ograniczają koszty, ale również czas,
- optymalizację swoich działań i ograniczanie kosztów,
- wykorzystanie nieruchomości zabytkowych, które są jedną z Państwa nieruchomości,
- ograniczenie odpowiedzialności jako osoby zarządzającej budynkiem,
- wygranie negocjacji z dostawcami,
- restrukturyzację swojej powierzchni biurowej lub jej komercjalizację.
Dlatego też muszą Państwo skorzystać z okazji, by znaleźć wiele rozwiązań i kierunków, którymi podążać, by osiągnąć wszystkie te cele. Zapraszamy do spotkania z naszymi ekspertami podczas Facility Management Forum, które odbędzie się już 12-13 kwietnia 2016 w Warszawie.
Do udziału w Forum zapraszamy przede wszystkim:
- Facility Managerów,
- Dyrektorów i Managerów zarządzających nieruchomościami,
- Dyrektorów Administracyjnych,
- Specjalistów ds. Zarządzania Nieruchomościami,
- Zarządców Nieruchomości,
- Property Managerów,
- wszystkie osoby zajmujące się zarządzaniem i doradztwem w zakresie zarządzania nieruchomościami.
Więcej informacji, pełny program oraz formularz zgłoszeniowy -
Kontakt do Organizatora: tel: 22 333 97 77, e-mail: szkolenia@pb.pl