-
Tytuł:
Enterprise Sessions 2018
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 0,00 PLN
- Termin: 2018-10-24 - 2018-10-25
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Strix (formalnie Bold Brand Commerce Sp. z o.o.)
Program konferencji składa się z następujących części: wieczorny bankiet inauguracyjny jako wstęp do sesji networkingowej oraz prelekcje uznanych ekspertów i praktyków z Europy i ze świata.
Wtorek (24.10.2018)
19.15 – 19.30 Powitanie uczestników bankietu
19.30 – 23.30 Wieczorny bankiet inauguracyjny. Nieformalne przyjęcie powitalne w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw, dla prelegentów, partnerów i zaproszonych gości. To wstęp do sesji networkingowej i okazja do nawiązania pierwszych relacji biznesowych
Środa (25.10.2018)
9.00 – 9.45 Rejestracja, pierwsza przerwa kawowa
9.45 – 10.00 Powitanie i otwarcie konferencji Borys Skraba, CEO, Bold Brand Commerce
10.00 – 10.45 Wykład inauguracyjny: Brian Green – Head of EMEA Sales at Magento Commerce
10.45 – 11.30 Kultura innowacyjności w Amazon Jim Fanning, AWS Country Manager, Switzerland and Central & Eastern Europe
Jim zaprezentuje kulturę innowacji w Amazon. Opowie, w jaki sposób przedsiębiorstwa mogą budować skuteczny system innowacji i środowisko kulturowe, które będzie wspierać kreatywność człowieka i napędzać postęp technologiczny.
11.30 – 11.45 Przerwa kawowa
11.45 – 12.30 Rozwój i wyzwania związane z rynkiem aptek internetowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Kosak Vojtech, Dr.Max Pharmacy Chain E-commerce & Project Manager
Vojtěch opowie o czeskim rynku e-commerce, jego specyfice oraz wiodących trendach. Przedstawi również strategię internetową międzynarodowej sieci aptek – Dr.Maxa, kluczowe problemy i wyzwania związane z wdrożeniem jednej wspólnej platformy Magento dla takich krajów jak Czechy, Polska, Słowacja, Włochy, Serbia, Rumunia). Na koniec podsumuje wpływ handlu elektronicznego na duże sieci aptek, znane ze swojego konserwatyzmu.
12.30 – 13.15 Przyszłość e-handlu, którą możesz zastosować już dziś – Sztuczna inteligencja, boty zakupowe, krypto waluty… Od czego zacząć i czego tak naprawdę potrzebuję w moim sklepie? Janne M. Lohvansuu – Senior Advisor, Tulos Helsinki Oy
13.15 – 14.00 Budowanie innowacyjnego doświadczenia zakupowego przy użyciu wirtualnej rzeczywistości (VR): W jakim stopniu możemy zastosować tę technologię na przykładzie case study Country Casual Teak? Jimmy Yoon – Chief Information Officer, Country Casual Teak
14.00 – 15.00 Przerwa obiadowa – networking
15.00 – 15.45 Qaalfa Dibeehi,
15.45 – 16.30 Jacek Majewski, Founder at Tylko.com
16.30 – 17.15 Rocco Spencer, Director at Leadership Source
17.15 – 17.30 Przerwa kawowa
17.30 – 18.15 Jak zarobić miliony na śnie i…internetowej sprzedaży materaców? Jaś Bagniewski, Founder at Eve Sleep, Kuba Wieczorek, Founding Partner
Historia spektakularnego sukcesu marki Eve Sleep – stworzonej przez dwóch kuzynów. Budowa marki w bardzo krótkim czasie, ekspansja zagraniczna obejmująca 15 krajów – stworzenie firmy, która sprzedaje coś więcej niż tylko materace…, niepowtarzalne doświadczenie zakupowe.
Oficjalne zamknięcie konferencji.
Informacje organizacyjne:
24.10. – 25.10.2018, Warszawa, DoubleTree Hilton Hotel: http://www.doubletreewarsaw.pl/ , brak biletów, imienne zaproszenia, rejestracja poprzez formularz
Szczegóły na stronie wydarzenia: