-
Tytuł:
Employer branding
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2011-10-25 - 2011-10-26
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Warto wziąć udział w konferencji, aby dowiedzieć się:
- Czym tak naprawdę jest employer value proposition i czy organizacja może bez niego funkcjonować - co wyjaśni Maria Zakrzewski, Prezes Zarządu, Szef Zespołu Badań, Great Place to Work Institute Polska
- Jak zaplanować strategię employer brandingową w zależności od branży i profilu firmy - o czym opowiedzą, na przykładzie własnych doświadczeń, Izabela Niewirowska, Dyrektor Personalna, CGI Information Systems and Management Consultants (Polska) oraz Elżbieta Gołąb, Dyrektor Personalna, Tesco Polska
- Jak świadomie budować markę pracodawcy w Internecie i jak mierzyć efekty kampanii przy użyciu social media - co wytłumaczy Łukasz Misiukanis, Prezes Zarządu, Socializer SA
- Co bardziej szkodzi pracodawcy - hałas w mediach czy szepty na korytarzach i jak odbudować wizerunek po sytuacji kryzysowej - powie Maciej Topolski, Menadżer ds. Relacji Publicznych, PL. 2012 Sp. z o.o
Kto powinien wziąć udział w konferencji:
Wszyscy, którym zależy na kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy zarówno na rynku pracy, jak i wewnątrz organizacji, w szczególności:
- Członkowie Zarządu ds. Personalnych, Członkowie Zarządu ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Managerowie ds. Employer Brandingu
- Dyrektorzy i Kierownicy działów Human Resources, Rozwoju Organizacji, Rekrutacji
- Dyrektorzy i Kierownicy Działów Public Relations, Komunikacji Korporacyjnej/Wewnętrznej
- Rzecznicy Prasowi
- Specjaliści ds. Rozwoju Talentów
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.
PROGRAM:
25 października 2011
09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników
JAK PRZYCIĄGAĆ I UTRZYMYWAĆ W FIRMIE POŻĄDANYCH PRACOWNIKÓW
10:00 Employer Value Proposition
Maria Zakrzewski, Prezes, Szef Zespołu Badań, Great Place to Work Institute Polska
- Czym jest EVP
- Jak zdefiniować silne i unikalne, a jednocześnie atrakcyjne dla pracowników EVP
- W jaki sposób komunikować i utrwalać wartości firmy w zespole pracowniczym
10:40 Budowanie marki rozpoczyna się na etapie rekrutacji - dlaczego niektórzy kandydaci rezygnują z pracy podczas końcowych etapów procesu rekrutacji
Andrzej Borczyk, Dyrektor Personalny, Microsoft – zdobywca pierwszych miejsc w konkursach
Najlepsze Miejsca Pracy w Polsce oraz Best Workplaces in Europe
- Jakie elementy oferty zatrudnienia mają kluczowy wpływ na wybór preferowanego pracodawcy
- Błędy popełniane przez rekruterów
- „Kłamstwa rekrutacyjne” – dlaczego nie warto roztaczać przed aplikującym wizji firmy, która nie istnieje
- Niestandardowe ogłoszenia o pracy (np. filmiki rekrutacyjne na Youtube.com) – jak wykorzystać ich potencjał a kiedy z nich zrezygnować
11:20 Przerwa na kawę
11:40 Marketing w HR - EVP, czyli sztuka rozwijania, motywowania i budowania zaangażowania pracowników
Przemysław Stalica, Dyrektor Zarządzający Departamentem Rozwoju Zasobów Ludzkich, Bank Pekao SA - zdobywca certyfikatu TOP Employers w 2011 r.
- Budowanie marki a strategia HR
- Jak zbadać, czego naprawdę potrzebuje pracownik
- Czy rozwój jest sposobem na utrzymanie najlepszych w organizacji
- Cz "zmotywowany" zawsze oznacza "zaangażowany"
12:20 DYSKUSJA PANELOWA
Czy internal branding może być ważniejszy niż external branding
- Jak dobrać narzędzia komunikacji wewnętrznej do specyfiki zespołu pracowniczego i jak się nimi posługiwać
- Pracownik jako ambasador marki – jak budować zaangażowanie i lojalność
- Czy warto tworzyć osobne stanowisko Employer Branding Managera
Paneliści:
Izabela Jarosz, Dyrektor Personalny, Mondial Assistance
Alina Smolarek, Dyrektor Personalny, Centrum Medyczne Emel-Med.
Piotr Janczyk, Dyrektor Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Elektrobudowa SA
13:20 Lunch
JAK BUDOWAĆ ZAUFANIE DO FIRMY NA RYNKU PRACY
14:20 Jak planować strategię budowania wizerunku, aby zostać atrakcyjnym pracodawcą dla absolwentów i (przyszłych) specjalistów
Joanna Makowiecka, Członek Zarządu, odpowiedzialna za Pion Zarządzania Kadrami, Budimex – najbardziej atrakcyjny pracodawca dla absolwentów kierunków inżynieryjnych wskazany w badaniu Universum Student Survey 2011
- Jakimi narzędziami budować właściwą relację firma – środowisko akademickie
- Budowanie marki i budowanie wizerunku dobrego pracodawcy – zbiory rozłączne czy konsekwencja spójnej wizji rozwoju
15:00 Trudne wyzwania bez szwanku dla reputacji - jak dobrze rozstać się z pracownikiem, aby pozostał ambasadorem marki
Anna Rajtar-Klepuszewska, Kierownik ds. Zarządzania Efektywnością Organizacji, Netia SA – zdobywca certyfikatu TOP Employers w 2011 r.
- Komunikacji z pracownikami w procesie zwolnień
- Ustalanie kryteriów - kto odchodzi, a kto zostaje
- Wsparcie dla odchodzących pracowników - outplacement i nie tylko
- Wspieranie tych "którzy przeżyli"
- Przygotowania przełożonych do uczestniczenia w procesie, prowadzenia rozmów, zarządzania zespołem i wynikami w trudnym okresie zmian
15:40 Przerwa na kawę
15:50 DYSKUSJA PANELOWA: Jakie konsekwencje może wywołać brak systemu wsparcie kogeneracji - czy mamy gotowe scenariusze działań
Co składa się na sukces rynkowy (w rozumieniu rynku pracy) i renomę wybranych pracodawców
- Czy warto brac udział w badaniach rynkowych i dlaczego
- Płać i rób, co chcesz – czy konkurencyjne wynagrodzenie przyćmiewa złą reputację pracodawcy
- Czego nie robić, dbając o employer branding
- Dlaczego tylko realizacja długofalowej strategii ma sens
- Jakie są trendy na rynkach zagranicznych, z czym będziemy się mierzyć za klika lat
Monika Dawid-Sawicka, Partner, Employer Branding Institute
Paneliści:
Andrzej Borczyk, Dyrektor Personalny, Microsoft
Izabela Niewirowska, HR Manager Poland, CGI Information Systems
Barbara Zych, Redaktor Naczelna, HRstandard.pl
16:50 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji
26 października 2011
09:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa
KTO WZMACNIA A KTO ZACZYNA BUDOWAĆ RENOMĘ - JAK ZAPLANOWAĆ STRATEGIĘ eb W ZALEŻNOŚCI OD BRANŻY I PROFILU FIRMY
10:00 Jak działać w sektorze, w którym trwa ciągła walka o specjalistów - IT
Izabela Niewirowska, Dyrektor Personalny, CGI Information Systems and Management Consultants (Polska)
- Dlaczego tak ważna jest wrażliwość na pojawiające się na rynku trendy - proaktywna rola działu HR w odpowiedzi na nowe wymagania rynku
- Dlaczego dobrze odrobiona lekcja w zakresie EB to za mało - siła zewnętrznych komponentów EB
- Dlaczego budowanie świadomości kadry zarządzającej o istocie wewnętrznej relacji firma - pracownik, wpływa na opinię rynku o firmie
10:40 Czy wizerunek branży może stać się obciążeniem - sektor handlowy
Elżbieta Gołąb, Dyrektor Personalna, Tesco Polska
11:20 Przerwa na kawę
NOWOCZESNE NARZĘDZIA W EMPLOYER BRANDINGU
11:40 Lubię to! - Jak efektywnie wykorzystywać nowoczesne narzędzia i nie wpadąc w "sieciowe" pułapki
Łukasz Misiukanis, Prezes Zarządu, Socializer SA
- Jak świadomie budować markę pracodawcy w Internecie
- Facebook, Twitter, Goldenline, blogi – czy wszystkie dla każdej organizacji i czy można pozwolić sobie na nieobecność w sieci
- Jakie profile lubi rynek i dlaczego nie powinno się usuwać negatywnych komentarzy
- Czy dobry pracodawca śledzi swoich pracowników w sieci
- Jak mierzyć efekty kampanii przy użyciu Social Media
12:20 CASE STUDY Wewnątrzorganizacyjne media społecznościowe - w jaki sposób pomagają kreować wartości w firmie
Barbara Zawadzka, Junior HR Manger, Kompania Piwowarska
- Jak kształtują się obecne trendy
- Inicjatywy podjęte przez Kompanię Piwowarską w wykorzystaniu mediów społecznościowych
- Doświadczenia w budowaniu społeczności poprzez portal pracowniczy "małe piwo"
14:00 DYSKUSJA PANELOWA
Dlaczego nie warto juz wprowadzać rozgraniczenia na "wirtualne" i "realne"
- Zacieranie się granicy pomiędzy komunikacją online i offline, gdy każdy z nas funkcjonuje także w internecie – w jakim kierunku zmierza komunikacja w sieci
- Czy wizerunek pracodawcy w internecie jest naprawdę ważny
Monika Dawid-Sawicka, Partner, Employer Branding Institute
Paneliści:
Piotr Nejman, Kierownik Wydziału Marketingu, Toyota Bank Polska
Marta Szczepańska, Dyrektor Zarządzający, Socilizer SA
Agnieszka Żmuda-Kleśta, Dyrektor ds. Zarządzania Talentem, Kompania Piwowarska
15:00 Przerwa na kawę
EMPLOYER BRANDING W CZASIE ZMIAN
15:10 Jak odnudować wizerunek firmy po sytuacji kryzysowej
Maciej Topolski, Manadżer ds. Relacji Publicznych, PL.2012
- „Jeden negatywny artykuł w lokalnej gazecie na pewno nam nie zaszkodzi” – czy na pewno?
- Czy warto „chować głowę w piasek”
- Hałas w mediach, szepty na korytarzach – czyli jak kryzys wpływa na pracowników
- Czy można kryzys przekuć w sukces
15:50 Rebranding i fuzja - kluczowe wyzwanie naszych czasów
Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor ds. Public Relations, Jones Lang La Salle
- Jak rozbudzić entuzjazm pracowników i sprawić, by identyfikowali się z nową marką
- Jak pogodzić różnice kultur organizacji
- EB na nowo – jak wykorzystać dobrą historię z nowymi możliwościami
CASE STUDY Fuzja firm Jones Lang LaSalle oraz King Sturge
16:30 Zakończenie Konferencji i wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
3595 PLN (od 30 sierpnia 2011 do 30 września 2011)
3995 PLN (od 1 października 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Basaj – Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie: