eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeEmployer branding

Warto wziąć udział w konferencji, aby dowiedzieć się:

  • Czym tak naprawdę jest employer value proposition i czy organizacja może bez niego funkcjonować - co wyjaśni Maria Zakrzewski, Prezes Zarządu, Szef Zespołu Badań, Great Place to Work Institute Polska
  • Jak zaplanować strategię employer brandingową w zależności od branży i profilu firmy - o czym opowiedzą, na przykładzie własnych doświadczeń, Izabela Niewirowska, Dyrektor Personalna, CGI Information Systems and Management Consultants (Polska) oraz Elżbieta Gołąb, Dyrektor Personalna, Tesco Polska
  • Jak świadomie budować markę pracodawcy w Internecie i jak mierzyć efekty kampanii przy użyciu social media - co wytłumaczy Łukasz Misiukanis, Prezes Zarządu, Socializer SA
  • Co bardziej szkodzi pracodawcy - hałas w mediach czy szepty na korytarzach i jak odbudować wizerunek po sytuacji kryzysowej - powie Maciej Topolski, Menadżer ds. Relacji Publicznych, PL. 2012 Sp. z o.o

Kto powinien wziąć udział w konferencji:

Wszyscy, którym zależy na kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy zarówno na rynku pracy, jak i wewnątrz organizacji, w szczególności:

  • Członkowie Zarządu ds. Personalnych, Członkowie Zarządu ds. Komunikacji Korporacyjnej
  • Managerowie ds. Employer Brandingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy działów Human Resources, Rozwoju Organizacji, Rekrutacji
  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów Public Relations, Komunikacji Korporacyjnej/Wewnętrznej
  • Rzecznicy Prasowi
  • Specjaliści ds. Rozwoju Talentów

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.

PROGRAM:

25 października 2011

09:30 Rejestracja, poranna kawa, powitanie uczestników

JAK PRZYCIĄGAĆ I UTRZYMYWAĆ W FIRMIE POŻĄDANYCH PRACOWNIKÓW

10:00 Employer Value Proposition
Maria Zakrzewski, Prezes, Szef Zespołu Badań, Great Place to Work Institute Polska

  • Czym jest EVP
  • Jak zdefiniować silne i unikalne, a jednocześnie atrakcyjne dla pracowników EVP
  • W jaki sposób komunikować i utrwalać wartości firmy w zespole pracowniczym

10:40 Budowanie marki rozpoczyna się na etapie rekrutacji - dlaczego niektórzy kandydaci rezygnują z pracy podczas końcowych etapów procesu rekrutacji
Andrzej Borczyk, Dyrektor Personalny, Microsoft – zdobywca pierwszych miejsc w konkursach
Najlepsze Miejsca Pracy w Polsce oraz Best Workplaces in Europe

  • Jakie elementy oferty zatrudnienia mają kluczowy wpływ na wybór preferowanego pracodawcy
  • Błędy popełniane przez rekruterów
  • „Kłamstwa rekrutacyjne” – dlaczego nie warto roztaczać przed aplikującym wizji firmy, która nie istnieje
  • Niestandardowe ogłoszenia o pracy (np. filmiki rekrutacyjne na Youtube.com) – jak wykorzystać ich potencjał a kiedy z nich zrezygnować

11:20 Przerwa na kawę

11:40 Marketing w HR - EVP, czyli sztuka rozwijania, motywowania i budowania zaangażowania pracowników
Przemysław Stalica, Dyrektor Zarządzający Departamentem Rozwoju Zasobów Ludzkich, Bank Pekao SA - zdobywca certyfikatu TOP Employers w 2011 r.

  • Budowanie marki a strategia HR
  • Jak zbadać, czego naprawdę potrzebuje pracownik
  • Czy rozwój jest sposobem na utrzymanie najlepszych w organizacji
  • Cz "zmotywowany" zawsze oznacza "zaangażowany"

12:20 DYSKUSJA PANELOWA
Czy internal branding może być ważniejszy niż external branding

  • Jak dobrać narzędzia komunikacji wewnętrznej do specyfiki zespołu pracowniczego i jak się nimi posługiwać
  • Pracownik jako ambasador marki – jak budować zaangażowanie i lojalność
  • Czy warto tworzyć osobne stanowisko Employer Branding Managera

Paneliści:
Izabela Jarosz, Dyrektor Personalny, Mondial Assistance
Alina Smolarek, Dyrektor Personalny, Centrum Medyczne Emel-Med.
Piotr Janczyk, Dyrektor Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Elektrobudowa SA

13:20 Lunch

JAK BUDOWAĆ ZAUFANIE DO FIRMY NA RYNKU PRACY

14:20 Jak planować strategię budowania wizerunku, aby zostać atrakcyjnym pracodawcą dla absolwentów i (przyszłych) specjalistów
Joanna Makowiecka, Członek Zarządu, odpowiedzialna za Pion Zarządzania Kadrami, Budimex – najbardziej atrakcyjny pracodawca dla absolwentów kierunków inżynieryjnych wskazany w badaniu Universum Student Survey 2011

  • Jakimi narzędziami budować właściwą relację firma – środowisko akademickie
  • Budowanie marki i budowanie wizerunku dobrego pracodawcy – zbiory rozłączne czy konsekwencja spójnej wizji rozwoju
CASE STUDY Akademia Budimeksu


15:00 Trudne wyzwania bez szwanku dla reputacji - jak dobrze rozstać się z pracownikiem, aby pozostał ambasadorem marki
Anna Rajtar-Klepuszewska, Kierownik ds. Zarządzania Efektywnością Organizacji, Netia SA – zdobywca certyfikatu TOP Employers w 2011 r.

  • Komunikacji z pracownikami w procesie zwolnień
  • Ustalanie kryteriów - kto odchodzi, a kto zostaje
  • Wsparcie dla odchodzących pracowników - outplacement i nie tylko
  • Wspieranie tych "którzy przeżyli"
  • Przygotowania przełożonych do uczestniczenia w procesie, prowadzenia rozmów, zarządzania zespołem i wynikami w trudnym okresie zmian
CASE STUDY Proces zwolnień grupowych w 2009 r.


15:40 Przerwa na kawę

15:50 DYSKUSJA PANELOWA: Jakie konsekwencje może wywołać brak systemu wsparcie kogeneracji - czy mamy gotowe scenariusze działań


Co składa się na sukces rynkowy (w rozumieniu rynku pracy) i renomę wybranych pracodawców
  • Czy warto brac udział w badaniach rynkowych i dlaczego
  • Płać i rób, co chcesz – czy konkurencyjne wynagrodzenie przyćmiewa złą reputację pracodawcy
  • Czego nie robić, dbając o employer branding
  • Dlaczego tylko realizacja długofalowej strategii ma sens
  • Jakie są trendy na rynkach zagranicznych, z czym będziemy się mierzyć za klika lat
Moderator:
Monika Dawid-Sawicka, Partner, Employer Branding Institute


Paneliści:
Andrzej Borczyk, Dyrektor Personalny, Microsoft
Izabela Niewirowska, HR Manager Poland, CGI Information Systems
Barbara Zych, Redaktor Naczelna, HRstandard.pl

16:50 Zakończenie pierwszego dnia Konferencji

26 października 2011

09:30 Rejestracja uczestników, poranna kawa

KTO WZMACNIA A KTO ZACZYNA BUDOWAĆ RENOMĘ - JAK ZAPLANOWAĆ STRATEGIĘ eb W ZALEŻNOŚCI OD BRANŻY I PROFILU FIRMY

10:00 Jak działać w sektorze, w którym trwa ciągła walka o specjalistów - IT
Izabela Niewirowska, Dyrektor Personalny, CGI Information Systems and Management Consultants (Polska)

  • Dlaczego tak ważna jest wrażliwość na pojawiające się na rynku trendy - proaktywna rola działu HR w odpowiedzi na nowe wymagania rynku
  • Dlaczego dobrze odrobiona lekcja w zakresie EB to za mało - siła zewnętrznych komponentów EB
  • Dlaczego budowanie świadomości kadry zarządzającej o istocie wewnętrznej relacji firma - pracownik, wpływa na opinię rynku o firmie

10:40 Czy wizerunek branży może stać się obciążeniem - sektor handlowy
Elżbieta Gołąb, Dyrektor Personalna, Tesco Polska

11:20 Przerwa na kawę

NOWOCZESNE NARZĘDZIA W EMPLOYER BRANDINGU

11:40 Lubię to! - Jak efektywnie wykorzystywać nowoczesne narzędzia i nie wpadąc w "sieciowe" pułapki
Łukasz Misiukanis, Prezes Zarządu, Socializer SA

  • Jak świadomie budować markę pracodawcy w Internecie
  • Facebook, Twitter, Goldenline, blogi – czy wszystkie dla każdej organizacji i czy można pozwolić sobie na nieobecność w sieci
  • Jakie profile lubi rynek i dlaczego nie powinno się usuwać negatywnych komentarzy
  • Czy dobry pracodawca śledzi swoich pracowników w sieci
  • Jak mierzyć efekty kampanii przy użyciu Social Media

12:20 CASE STUDY Wewnątrzorganizacyjne media społecznościowe - w jaki sposób pomagają kreować wartości w firmie
Barbara Zawadzka, Junior HR Manger, Kompania Piwowarska

  • Jak kształtują się obecne trendy
  • Inicjatywy podjęte przez Kompanię Piwowarską w wykorzystaniu mediów społecznościowych
  • Doświadczenia w budowaniu społeczności poprzez portal pracowniczy "małe piwo"

14:00 DYSKUSJA PANELOWA
Dlaczego nie warto juz wprowadzać rozgraniczenia na "wirtualne" i "realne"

  • Zacieranie się granicy pomiędzy komunikacją online i offline, gdy każdy z nas funkcjonuje także w internecie – w jakim kierunku zmierza komunikacja w sieci
  • Czy wizerunek pracodawcy w internecie jest naprawdę ważny
Mopderator:
Monika Dawid-Sawicka, Partner, Employer Branding Institute


Paneliści:
Piotr Nejman, Kierownik Wydziału Marketingu, Toyota Bank Polska
Marta Szczepańska, Dyrektor Zarządzający, Socilizer SA
Agnieszka Żmuda-Kleśta, Dyrektor ds. Zarządzania Talentem, Kompania Piwowarska

15:00 Przerwa na kawę

EMPLOYER BRANDING W CZASIE ZMIAN

15:10 Jak odnudować wizerunek firmy po sytuacji kryzysowej
Maciej Topolski, Manadżer ds. Relacji Publicznych, PL.2012

  • „Jeden negatywny artykuł w lokalnej gazecie na pewno nam nie zaszkodzi” – czy na pewno?
  • Czy warto „chować głowę w piasek”
  • Hałas w mediach, szepty na korytarzach – czyli jak kryzys wpływa na pracowników
  • Czy można kryzys przekuć w sukces

15:50 Rebranding i fuzja - kluczowe wyzwanie naszych czasów
Anna Bartoszewicz-Wnuk, Dyrektor ds. Public Relations, Jones Lang La Salle


  • Jak rozbudzić entuzjazm pracowników i sprawić, by identyfikowali się z nową marką
  • Jak pogodzić różnice kultur organizacji
  • EB na nowo – jak wykorzystać dobrą historię z nowymi możliwościami

CASE STUDY Fuzja firm Jones Lang LaSalle oraz King Sturge


16:30 Zakończenie Konferencji i wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
3595 PLN (od 30 sierpnia 2011 do 30 września 2011)
3995 PLN (od 1 października 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Basaj – Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie: