-
Tytuł:
Employer Branding
- Kategoria: Inne
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-03-06 - 2008-03-07
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Sprawdzone strategie PR w budowaniu wizerunku dobrego pracodawcy
- Sztuka przyciągania i zatrzymania najbardziej pożądanych pracowników - na co zwracać szczególną uwagę
- Rekrutacja w służbie PR – elementy budowania zaufania od pierwszego kontaktu
- Przejrzysty wizerunek firmy a wyzwania rynku – jak dopasować komunikację do potencjalnego pracownika
- Pracownik najlepszym ambasadorem marki – narzędzia wsparcia i budowania zaangażowania zespołu
Dlaczego warto wziąć udział:
- Kongres jest doskonałą okazją do poznania sprawdzonych strategii oraz przyszłych trendów w budowaniu zaufaniu klientów i potencjalnych pracowników, a także wzmocnienia identyfikacji całego zespołu z firmą.
- Spotkanie w gronie liderów rynku to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i porównania efektywności własnej polityki PR w obszarze budowania wizerunku odpowiedzialnego pracodawcy.
- Wydarzenie stanowi możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez Najlepszych Pracodawców a tym samym rozwoju własnych narzędzi i metod działania.
- Przede wszystkim jednak, jest to doświadczenie wskazujące na nowe wyzwania na rynku pracy a przy tym prowokujące do myślenia i szukania coraz bardziej efektywnych rozwiązań.
Kto powinien wziąć udział:
- Członkowie Zarządu ds. Personalnych
- Członkowie Zarządu ds. Komunikacji Korporacyjnej
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. Personalnych
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. PR
- Dyrektorzy ds. Komunikacji Korporacyjnej/ Wewnętrznej
- Managerowie ds. Employer Branding
Program:
Czwartek, 6 marca 2008
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 Budowanie marki pracodawcy a wyzwania rynku – praktyczne spojrzenie na strategie, które przynoszą efekty
Katarzyna Pałamarz (Hewitt Associates)
- Czym jest marka pracodawcy?
- Budowanie marki a budowanie wizerunku dobrego pracodawcy
- Marka pracodawcy a marki skierowane do klientów – o efekcie synergii i wspólnych narzędziach, z których można korzystać
- Propozycja wartości dla pracowników
- Wymierne korzyści z wprowadzenia marki pracodawcy
- Case studies – budowanie marki pracodawcy na przykładach
10.40-11.20 Integracja działań działów HR i PR warunkiem dobrego wizerunku – metody, które się sprawdzają
Case study Faurecia, Małgorzata Zięba (Faurecia)
- Celowość budowania wizerunku dobrego pracodawcy – z punktu widzenia działów HR i PR
- Kultura organizacyjna firmy – jaką rolę w jej umacnianiu odgrywają działy PR i HR
- Koordynacja komunikacji wewnętrznej i wspólne praktyki HR w obrębie kraju – uwagi praktyczne
- Komunikacja zewnętrzna – konieczność syntetycznego ujęcia zagadnienia jako sprawdzona praktyka.
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 Liczy się pierwszy kontakt… – rekrutacja jako podstawowy element budowania PR dobrego pracodawcy
Case study Microsoft, Beata Wróblewska-Mazurkiewicz (Microsoft), Ewa Targos (Microsoft)
- Istota pierwszego kontaktu z kandydatem
- Edukacja managerów w zakresie rekrutacji
- Kampanie brandingowe – jak chcemy być postrzegani na rynku i co w tym kierunku robimy
12.20-13.20 Lunch
13.20-14.00 Właściwy człowiek na właściwym miejscu – o sztuce przyciągania i utrzymania najbardziej pożądanych pracowników
Case study Siemens, Wiesława Czarnecka-Stańczak (Siemens), Małgorzata Myszka (Siemens)
- Jak spowodować, aby Ci których poszukujemy chcieli u nas pracować
- Jak Ci których już zachęcimy do pracy u nas, chcieli z nami zostać
- Jak mierzymy, czy to co robimy, przynosi pożądane efekty
14.00-14.20 Przerwa na kawę
14.20-15.00 Możliwość rozwoju działa jak magnes – jak wesprzeć pracowników i przyciągnąć nowych
Case study ING Bank Śląski, Zbigniew Hojka (ING Bank Śląski)
- Rozwój pracowników sposobem na utrzymanie najlepszych
- Talent Management – jak to dobrze zrobić
- Graduate Talent Management – oferta dla studentów
15.00-15.40 Pracownik – ambasadorem marki. Narzędzia budowania zaangażowania i skutecznej komunikacji zewnętrznej
Case study McDonalds, Krzysztof Kłapa (McDonald\'s)
- W dotarciu do potencjalnego pracownika, znaczenie mają nie tylko oferowane możliwości, ale także komunikacja dopasowana do odbiorcy. Sztuką jest przede wszystkim szybka odpowiedź na aktualne wyzwania na rynku pracy. W przyciągnięciu i budowaniu zaangażowania pracowników z pewnością pomagają niebanalne rozwiązania.
15.40- Zakończenie
Piątek, 7 marca 2008
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30-10.10 Transparentność firmy warunkiem zaufania na rynku pracy – narzędzia efektywnej komunikacji z otoczeniem
Case study ABB, Beata Syczewska (ABB)
- Dla uzyskania wizerunku pracodawcy, któremu można zaufać, konieczny jest nie tylko przekaz najbardziej aktualnych informacji wewnątrz firmy, ale także jej otoczeniu zewnętrznemu a przez to potencjalnym pracownikom. W jaki sposób dotrzeć do osób zainteresowanych współpracą z firmą? Jak budować przekonanie, że w firmie warto pracować? I przede wszystkim jak zdobyć zaangażowanie zespołu?
- Jedna z najlepszych firm dla inżynierów przedstawi swoje rozwiązania na tym polu.
10.10-10.50 Sztuka budowania wizerunku wśród potencjalnych pracowników, czyli jak zdobyć zaufanie i efektywnie współpracować z uczelniami
Case study Mostostal Warszawa, Agnieszka Kuźma-Filipek (Mostostal Warszawa)
- Budowanie relacji firma – środowisko akademickie
- Narzędzia efektywnej współpracy z uczelniami
- Wzajemne korzyści wynikające z takiej współpracy
10.50-11.10 Przerwa na kawę
11.10-11.50 Dla pracowników o pracownikach – sprawdzone strategie PR w budowaniu wizerunku pracodawcy
Case study Comarch, Łucja Majczak-Burek (Comarch)
- Magazyn pracowniczy "Komar"
- Strategie językowe w komunikacji wewnętrznej
- Strategie HR - "Student? Nie taki straszny"
11.50-12.30 Dobry wizerunek a zaangażowanie zespołu – o komunikacji szytej na miarę i skutecznej współpracy PR z innymi działami
Case study Kompania Piwowarska, Wojciech Mrugalski (Kompania Piwowarska)
- Narzędzia komunikacji dopasowane do odbiorcy
- Nasi ludzie stanowią naszą najtrwalszą przewagę – integracja działań PR i działu personalnego warunkiem dobrego wizerunku pracodawcy
- Brand-led organization – wspólnie z marketingiem o markach
- Firma odpowiedzialna społecznie: zaangażowanie pracowników w działania z dziedziny ochrony środowiska i CSR
12.30-13.30 Lunch
13.30-14.10 Zachęcić, odkryć i rozwinąć przywódców – praktyczny sposób na efektywny zespół i dobrą opinię na rynku
Case study Carlsberg, Dorota Cagiel (Carlsberg), Eryk Kłopotowski (Carlsberg)
- Strategia budowania wizerunku firmy na rynku pracy
- Budowanie zaangażowania pracowników
- Rozwój przywództwa kluczowych managerów firmy oraz jego wpływ na zaangażowanie pracowników
14.10-14.25 Przerwa na kawę
14.25-15.05 Standard i jednolite zasady czy elastyczne podejście do pracy – co obecnie liczy się na rynku
DYSKUSJA PANELOWA
Eksperci:
- Wiesława Czarnecka-Stańczak (Siemens)
- Beata Wróblewska-Mazurkiewicz (Microsoft)
- Anna Cholewicka-Smolak (LG Electronics)
- Katarzyna Pałamarz (Hewitt Associates)
15.05 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszty:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 14 lutego 2008 r.,
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 14 lutego 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały kongresowe, przerwy kawowe oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Żychoń - Project Manager
tel.(12) 350 54 00