eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeEmployer Branding

W programie m.in :

  • Sprawdzone strategie PR w budowaniu wizerunku dobrego pracodawcy
  • Sztuka przyciągania i zatrzymania najbardziej pożądanych pracowników - na co zwracać szczególną uwagę
  • Rekrutacja w służbie PR – elementy budowania zaufania od pierwszego kontaktu
  • Przejrzysty wizerunek firmy a wyzwania rynku – jak dopasować komunikację do potencjalnego pracownika
  • Pracownik najlepszym ambasadorem marki – narzędzia wsparcia i budowania zaangażowania zespołu

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Kongres jest doskonałą okazją do poznania sprawdzonych strategii oraz przyszłych trendów w budowaniu zaufaniu klientów i potencjalnych pracowników, a także wzmocnienia identyfikacji całego zespołu z firmą.
  • Spotkanie w gronie liderów rynku to doskonała okazja do wymiany doświadczeń i porównania efektywności własnej polityki PR w obszarze budowania wizerunku odpowiedzialnego pracodawcy.
  • Wydarzenie stanowi możliwość poznania rozwiązań stosowanych przez Najlepszych Pracodawców a tym samym rozwoju własnych narzędzi i metod działania.
  • Przede wszystkim jednak, jest to doświadczenie wskazujące na nowe wyzwania na rynku pracy a przy tym prowokujące do myślenia i szukania coraz bardziej efektywnych rozwiązań.

Kto powinien wziąć udział:

  • Członkowie Zarządu ds. Personalnych
  • Członkowie Zarządu ds. Komunikacji Korporacyjnej
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Personalnych
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. PR
  • Dyrektorzy ds. Komunikacji Korporacyjnej/ Wewnętrznej
  • Managerowie ds. Employer Branding

Program:

Czwartek, 6 marca 2008

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 Budowanie marki pracodawcy a wyzwania rynku – praktyczne spojrzenie na strategie, które przynoszą efekty
Katarzyna Pałamarz (Hewitt Associates)

  • Czym jest marka pracodawcy?
  • Budowanie marki a budowanie wizerunku dobrego pracodawcy
  • Marka pracodawcy a marki skierowane do klientów – o efekcie synergii i wspólnych narzędziach, z których można korzystać
  • Propozycja wartości dla pracowników
  • Wymierne korzyści z wprowadzenia marki pracodawcy
  • Case studies – budowanie marki pracodawcy na przykładach

10.40-11.20 Integracja działań działów HR i PR warunkiem dobrego wizerunku – metody, które się sprawdzają
Case study Faurecia, Małgorzata Zięba (Faurecia)

  • Celowość budowania wizerunku dobrego pracodawcy – z punktu widzenia działów HR i PR
  • Kultura organizacyjna firmy – jaką rolę w jej umacnianiu odgrywają działy PR i HR
  • Koordynacja komunikacji wewnętrznej i wspólne praktyki HR w obrębie kraju – uwagi praktyczne
  • Komunikacja zewnętrzna – konieczność syntetycznego ujęcia zagadnienia jako sprawdzona praktyka.

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.20 Liczy się pierwszy kontakt… – rekrutacja jako podstawowy element budowania PR dobrego pracodawcy
Case study Microsoft, Beata Wróblewska-Mazurkiewicz (Microsoft), Ewa Targos (Microsoft)

  • Istota pierwszego kontaktu z kandydatem
  • Edukacja managerów w zakresie rekrutacji
  • Kampanie brandingowe – jak chcemy być postrzegani na rynku i co w tym kierunku robimy

12.20-13.20 Lunch

13.20-14.00 Właściwy człowiek na właściwym miejscu – o sztuce przyciągania i utrzymania najbardziej pożądanych pracowników
Case study Siemens, Wiesława Czarnecka-Stańczak (Siemens), Małgorzata Myszka (Siemens)

  • Jak spowodować, aby Ci których poszukujemy chcieli u nas pracować
  • Jak Ci których już zachęcimy do pracy u nas, chcieli z nami zostać
  • Jak mierzymy, czy to co robimy, przynosi pożądane efekty

14.00-14.20 Przerwa na kawę

14.20-15.00 Możliwość rozwoju działa jak magnes – jak wesprzeć pracowników i przyciągnąć nowych
Case study ING Bank Śląski, Zbigniew Hojka (ING Bank Śląski)

  • Rozwój pracowników sposobem na utrzymanie najlepszych
  • Talent Management – jak to dobrze zrobić
  • Graduate Talent Management – oferta dla studentów

15.00-15.40 Pracownik – ambasadorem marki. Narzędzia budowania zaangażowania i skutecznej komunikacji zewnętrznej
Case study McDonalds, Krzysztof Kłapa (McDonald\'s)

  • W dotarciu do potencjalnego pracownika, znaczenie mają nie tylko oferowane możliwości, ale także komunikacja dopasowana do odbiorcy. Sztuką jest przede wszystkim szybka odpowiedź na aktualne wyzwania na rynku pracy. W przyciągnięciu i budowaniu zaangażowania pracowników z pewnością pomagają niebanalne rozwiązania.

15.40- Zakończenie

Piątek, 7 marca 2008

9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie

9.30-10.10 Transparentność firmy warunkiem zaufania na rynku pracy – narzędzia efektywnej komunikacji z otoczeniem
Case study ABB, Beata Syczewska (ABB)

  • Dla uzyskania wizerunku pracodawcy, któremu można zaufać, konieczny jest nie tylko przekaz najbardziej aktualnych informacji wewnątrz firmy, ale także jej otoczeniu zewnętrznemu a przez to potencjalnym pracownikom. W jaki sposób dotrzeć do osób zainteresowanych współpracą z firmą? Jak budować przekonanie, że w firmie warto pracować? I przede wszystkim jak zdobyć zaangażowanie zespołu?
  • Jedna z najlepszych firm dla inżynierów przedstawi swoje rozwiązania na tym polu.

10.10-10.50 Sztuka budowania wizerunku wśród potencjalnych pracowników, czyli jak zdobyć zaufanie i efektywnie współpracować z uczelniami
Case study Mostostal Warszawa, Agnieszka Kuźma-Filipek (Mostostal Warszawa)

  • Budowanie relacji firma – środowisko akademickie
  • Narzędzia efektywnej współpracy z uczelniami
  • Wzajemne korzyści wynikające z takiej współpracy

10.50-11.10 Przerwa na kawę

11.10-11.50 Dla pracowników o pracownikach – sprawdzone strategie PR w budowaniu wizerunku pracodawcy
Case study Comarch, Łucja Majczak-Burek (Comarch)

  • Magazyn pracowniczy "Komar"
  • Strategie językowe w komunikacji wewnętrznej
  • Strategie HR - "Student? Nie taki straszny"

11.50-12.30 Dobry wizerunek a zaangażowanie zespołu – o komunikacji szytej na miarę i skutecznej współpracy PR z innymi działami
Case study Kompania Piwowarska, Wojciech Mrugalski (Kompania Piwowarska)

  • Narzędzia komunikacji dopasowane do odbiorcy
  • Nasi ludzie stanowią naszą najtrwalszą przewagę – integracja działań PR i działu personalnego warunkiem dobrego wizerunku pracodawcy
  • Brand-led organization – wspólnie z marketingiem o markach
  • Firma odpowiedzialna społecznie: zaangażowanie pracowników w działania z dziedziny ochrony środowiska i CSR

12.30-13.30 Lunch

13.30-14.10 Zachęcić, odkryć i rozwinąć przywódców – praktyczny sposób na efektywny zespół i dobrą opinię na rynku
Case study Carlsberg, Dorota Cagiel (Carlsberg), Eryk Kłopotowski (Carlsberg)

  • Strategia budowania wizerunku firmy na rynku pracy
  • Budowanie zaangażowania pracowników
  • Rozwój przywództwa kluczowych managerów firmy oraz jego wpływ na zaangażowanie pracowników

14.10-14.25 Przerwa na kawę

14.25-15.05 Standard i jednolite zasady czy elastyczne podejście do pracy – co obecnie liczy się na rynku
DYSKUSJA PANELOWA
Eksperci:

  • Wiesława Czarnecka-Stańczak (Siemens)
  • Beata Wróblewska-Mazurkiewicz (Microsoft)
  • Anna Cholewicka-Smolak (LG Electronics)
  • Katarzyna Pałamarz (Hewitt Associates)

15.05 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszty:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 14 lutego 2008 r.,
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 14 lutego 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały kongresowe, przerwy kawowe oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Żychoń - Project Manager
tel.(12) 350 54 00