eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeEmployee’s Engagement

Zaangażowanie jest kluczem wzrostu wydajności i konkurencyjności każdej firmy. O pełnych energii i zapału pracownikach marzy więc każdy pracodawca. Żaden system nie wpłynie bowiem na wskaźniki biznesowe firmy jeżeli nie uzyska faktycznego wsparcia zaangażowanej kadry. Jakie strategie budowania zaangażowania pracownika przynoszą zatem realne efekty? Jak skutecznie badać zaangażowanie, interpretować wyniki i przekuć je na skuteczne narzędzie? Jakie metody i narzędzia budowania zaangażowania sprawdzają się w praktyce? Czy zadowolony pracownik zawsze oznacza zaangażowanego? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas tego wyjątkowego Kongresu.

W programie m.in.

  • Jak budować i utrwalać zaangażowanie w trudnych realiach rynku —sprawdzone metody wsparcia pracowników zaprezentuje Przemysław Stalica, Dyrektor Departamentu Rozwoju Potencjału Ludzkiego, ING Usługi Finansowe
  • kluczowych zasadach budowania zaangażowania pracownika opowie Magdalena Gera-Pikulska, Dyrektor Departamentu Polityki Personalnej, Polska Telefonia Cyfrowa
  • Sprawdzone metody i narzędzia badania zaangażowania, oraz praktyczne sposoby wsparcia pracowników —case studies Makro Cash&Carry oraz Netia
  • Jak zapewnić identyfikację pracownika z firmą i jej wartościami —doświadczenia Raben Polska

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Dowiedzą się Państwo od liderów rynku, jakie strategie realnie wpływają na zaangażowanie pracownika i wzrost wydajności firmy
  • O skutecznym kreowaniu kultury organizacyjnej i jej wpływie na wskaźniki ekonomiczne i postawy pracownicze opowie Państwu Adam Opaliński, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich Grupy Kapitałowej, Dalkia Polska
  • Na przykładzie doświadczeń Skanska poznają Państwo sposoby identyfikacji liderów i ich strategiczną rolę w firmie

Uczestnicy I edycji Kongresu reprezentowali następujące stanowiska z Departamentu HR:

  • 45% Dyrektorzy
  • 33% Specjaliści
  • 22% Managerowie

Program

04.02.2009, środa

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 JAK SKUTECZNIE BADAĆ I MONITOROWAĆ ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW —SPRAWDZONE METODY I NARZĘDZIA

Case study Makro Cash&Carry

Teresa Horbaczewska (Makro Cash&Carry)

  • zwiększenie zaangażowania pracowników jako strategiczny cel biznesowy
  • badanie metodą Gallupa
  • kluczowe zasady przekazywania wyników badania pracownikom
  • jak wprowadzić zmiany, które wpłyną na proces zwiększenia zaangażowania

10.40-11.20 WYNIKI POMIARU ZAANGAŻOWANIA IMPULSEM DO ZMIAN W FIRMIE

Case study Generali

Katarzyna Rudzka-Kowalska (Generali)

  • dlaczego warto badać zaangażowanie pracowników
  • czy badanie zaangażowania ułatwia wprowadzenie istotnych zmian w firmie
  • jak można wpłynąć na wzrost zaangażowania
  • czynniki decydujące o skuteczności wprowadzonych zmian

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.20 JAK BUDOWAĆ I UTRWALAĆ ZAANGAŻOWANIE WE WSPÓŁCZESNYCH REALIACH RYNKU

Przemysław Stalica (ING Usługi Finansowe)

  • jak sprawić aby satysfakcja przerodziła się w zaangażowanie
  • wpływ otoczenia firmy na zaangażowanie - kluczowe czynniki
  • wartości i kompetencje —ponadczasowy fundament
  • przywództwo i skuteczna komunikacja - niezbędne czynniki budujące zaangażowanie

12.20-13.00 KLUCZOWE ZASADY BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW — CZYLI CO TAK NAPRAWDĘ SPRAWDZA SIĘ W PRAKTYCE

Case study Polska Telefonia Cyfrowa

Magdalena Gera-Pikulska (Polska Telefonia Cyfrowa)

  • transparentna polityka wynagradzania i czytelne systemy motywacyjne jako niezbędna podstawa budowy zaangażowania
  • kultura korporacyjna —jak bardzo się trzeba napracować, aby pociągnąć za sobą ludzi
  • jak uniknąć błędów popełnianych przez pracodawców w budowie zaangażowania

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.40 ZMIANA KULTURY ORGANIZACYJNEJ A STRATEGIA FIRMY

Case study Netia

Agnieszka Wolańska-Konecka (Netia)

  • jak zainspirować zespół, aby zobaczył, że zmiana jest dobra
  • sztuka kontroli wdrażanych zmian
  • skuteczna analiza efektów - na co warto zwrócić szczególną uwagę

14.40-15.20 IDENTYFIKACJA I ZAANGAŻOWANIE, CZYLI SPRAWDZONY PRZEPIS NA IDEALNEGO PRACOWNIKA

Case study Raben Polska

Alina Dembińska (Raben Polska)

  • badanie opinii pracowniczej - jestem zaangażowany, ponieważ firma nie tylko słucha, ale słyszy, czego potrzebuję
  • projekt coachingu - jestem zaangażowany, ponieważ mój szef wykorzystuje mój potencjał
  • projekt "Nasze wartości" - jestem zaangażowany, ponieważ widzę efekty, gdy zmierzamy w jednym kierunku

15.20 Zakończenie

05.02.2009, czwartek

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.40 KREOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ I ZWIĘKSZANIE EFEKTYWNOŚCI EKONOMICZNEJ W KONTEKŚCIE KSZTAŁTOWANIA POSTAW PRACOWNICZYCH

Case study Dalkia Polska

Adam Opaliński (Dalkia Polska)

  • wyzwalanie dodatkowej energii organizacyjnej wyzwaniem na miarę obecnej sytuacji ekonomicznej
  • przewaga konkurencyjna a metody niekonwencjonalnej motywacji pracowników
  • employeeship — skuteczne lekarstwo na kryzys

10.40-11.20 PODNOSZENIE ZAANGAŻOWANIA LIDERÓW JAKO KATALIZATORA POZYTYWNYCH DZIAŁAŃ PRACOWNIKA

Case study Skanska

Małgorzata Kubica (Skanska)
Agnieszka Lisicka (Skanska)

  • strategia Świetnego Szefa w oparciu o doświadczenia Skanska
  • budowanie roli lidera od zarządzania operacyjnego do strategicznego
  • postawa liderów w procesie badania zaangażowania

11.20-11.40 Przerwa na kawę

11.40-12.20 JAK PRZENIEŚĆ ZAANGAŻOWANIE NA NAJBARDZIEJ STRATEGICZNY POZIOM —BUDOWA KULTURY ZAANGAŻOWANIA KLUCZEM ROZWOJU ORGANIZACJI

Case study Philips Lighting Poland

Agnieszka Pypeć (Philips Ligting Poland)

  • dlaczego warto budować kulturę zaangażowania
  • czynniki wpływające i decydujące o zaangażowaniu
  • badanie i pomiar zaangażowania jako początek drogi
  • program "Zarządzaj sercem" - kluczowe założenia

12.20-13.00 WARTOŚCI I SYSTEM OCENY VS. MOTYWACJA PRACOWNIKÓW - CZYLI JAK WPŁYNĄĆ NA EFEKTYWNOŚĆ I ROZWÓJ FIRMY

Case study BRE Bank

Paweł Radzikowski (BRE Bank)

  • kultura organizacyjna i korporacyjny kanon wartości
  • system planowania i oceny w oparciu o indywidualne zadania i zgodność postaw pracowników z kanonem wartości
  • powiązanie systemu oceny pracowników z systemem motywacji

13.00-14.00 Lunch

14.00-14.40 LEADERSHIP - WYDAJNOŚĆ - ZAANGAŻOWANIE. JAK ZARZĄDZAĆ NIE IGNORUJĄC RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH

Piotr Piasecki (Heidtman&Piasecki)

  • proces przewodzenia —za czym podążają ludzie
  • proces demotywowania —od czego ludzie odchodzą
  • jaka wiedza potrzebna jest do skutecznego przewodzenia innym
  • jak rozwinąć inteligentne przywództwo

14.40-15.20 SKUTECZNE METODY KOMUNIKACJI Z PRACOWNIKIEM WSPIERAJĄCE ZAANGAŻOWANIE
(oczekujemy na potwierdzenie prelegenta)

15.20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 9 stycznia 2009r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 9 stycznia 2009r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax(12) 350 54 01