-
Tytuł:
Employee’s Engagement
- Kategoria: HR
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2009-02-04 - 2009-02-05
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Zaangażowanie jest kluczem wzrostu wydajności i konkurencyjności każdej firmy. O pełnych energii i zapału pracownikach marzy więc każdy pracodawca. Żaden system nie wpłynie bowiem na wskaźniki biznesowe firmy jeżeli nie uzyska faktycznego wsparcia zaangażowanej kadry. Jakie strategie budowania zaangażowania pracownika przynoszą zatem realne efekty? Jak skutecznie badać zaangażowanie, interpretować wyniki i przekuć je na skuteczne narzędzie? Jakie metody i narzędzia budowania zaangażowania sprawdzają się w praktyce? Czy zadowolony pracownik zawsze oznacza zaangażowanego? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź podczas tego wyjątkowego Kongresu.
W programie m.in.
- Jak budować i utrwalać zaangażowanie w trudnych realiach rynku —sprawdzone metody wsparcia pracowników zaprezentuje Przemysław Stalica, Dyrektor Departamentu Rozwoju Potencjału Ludzkiego, ING Usługi Finansowe
- kluczowych zasadach budowania zaangażowania pracownika opowie Magdalena Gera-Pikulska, Dyrektor Departamentu Polityki Personalnej, Polska Telefonia Cyfrowa
- Sprawdzone metody i narzędzia badania zaangażowania, oraz praktyczne sposoby wsparcia pracowników —case studies Makro Cash&Carry oraz Netia
- Jak zapewnić identyfikację pracownika z firmą i jej wartościami —doświadczenia Raben Polska
Dlaczego warto wziąć udział:
- Dowiedzą się Państwo od liderów rynku, jakie strategie realnie wpływają na zaangażowanie pracownika i wzrost wydajności firmy
- O skutecznym kreowaniu kultury organizacyjnej i jej wpływie na wskaźniki ekonomiczne i postawy pracownicze opowie Państwu Adam Opaliński, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich Grupy Kapitałowej, Dalkia Polska
- Na przykładzie doświadczeń Skanska poznają Państwo sposoby identyfikacji liderów i ich strategiczną rolę w firmie
Uczestnicy I edycji Kongresu reprezentowali następujące stanowiska z Departamentu HR:
- 45% Dyrektorzy
- 33% Specjaliści
- 22% Managerowie
Program
04.02.2009, środa
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 JAK SKUTECZNIE BADAĆ I MONITOROWAĆ ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW —SPRAWDZONE METODY I NARZĘDZIA
Case study Makro Cash&Carry
Teresa Horbaczewska (Makro Cash&Carry)
- zwiększenie zaangażowania pracowników jako strategiczny cel biznesowy
- badanie metodą Gallupa
- kluczowe zasady przekazywania wyników badania pracownikom
- jak wprowadzić zmiany, które wpłyną na proces zwiększenia zaangażowania
10.40-11.20 WYNIKI POMIARU ZAANGAŻOWANIA IMPULSEM DO ZMIAN W FIRMIE
Case study Generali
Katarzyna Rudzka-Kowalska (Generali)
- dlaczego warto badać zaangażowanie pracowników
- czy badanie zaangażowania ułatwia wprowadzenie istotnych zmian w firmie
- jak można wpłynąć na wzrost zaangażowania
- czynniki decydujące o skuteczności wprowadzonych zmian
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 JAK BUDOWAĆ I UTRWALAĆ ZAANGAŻOWANIE WE WSPÓŁCZESNYCH REALIACH RYNKU
Przemysław Stalica (ING Usługi Finansowe)
- jak sprawić aby satysfakcja przerodziła się w zaangażowanie
- wpływ otoczenia firmy na zaangażowanie - kluczowe czynniki
- wartości i kompetencje —ponadczasowy fundament
- przywództwo i skuteczna komunikacja - niezbędne czynniki budujące zaangażowanie
12.20-13.00 KLUCZOWE ZASADY BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW — CZYLI CO TAK NAPRAWDĘ SPRAWDZA SIĘ W PRAKTYCE
Case study Polska Telefonia Cyfrowa
Magdalena Gera-Pikulska (Polska Telefonia Cyfrowa)
- transparentna polityka wynagradzania i czytelne systemy motywacyjne jako niezbędna podstawa budowy zaangażowania
- kultura korporacyjna —jak bardzo się trzeba napracować, aby pociągnąć za sobą ludzi
- jak uniknąć błędów popełnianych przez pracodawców w budowie zaangażowania
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 ZMIANA KULTURY ORGANIZACYJNEJ A STRATEGIA FIRMY
Case study Netia
Agnieszka Wolańska-Konecka (Netia)
- jak zainspirować zespół, aby zobaczył, że zmiana jest dobra
- sztuka kontroli wdrażanych zmian
- skuteczna analiza efektów - na co warto zwrócić szczególną uwagę
14.40-15.20 IDENTYFIKACJA I ZAANGAŻOWANIE, CZYLI SPRAWDZONY PRZEPIS NA IDEALNEGO PRACOWNIKA
Case study Raben Polska
Alina Dembińska (Raben Polska)
- badanie opinii pracowniczej - jestem zaangażowany, ponieważ firma nie tylko słucha, ale słyszy, czego potrzebuję
- projekt coachingu - jestem zaangażowany, ponieważ mój szef wykorzystuje mój potencjał
- projekt "Nasze wartości" - jestem zaangażowany, ponieważ widzę efekty, gdy zmierzamy w jednym kierunku
15.20 Zakończenie
05.02.2009, czwartek
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 KREOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ I ZWIĘKSZANIE EFEKTYWNOŚCI EKONOMICZNEJ W KONTEKŚCIE KSZTAŁTOWANIA POSTAW PRACOWNICZYCH
Case study Dalkia Polska
Adam Opaliński (Dalkia Polska)
- wyzwalanie dodatkowej energii organizacyjnej wyzwaniem na miarę obecnej sytuacji ekonomicznej
- przewaga konkurencyjna a metody niekonwencjonalnej motywacji pracowników
- employeeship — skuteczne lekarstwo na kryzys
10.40-11.20 PODNOSZENIE ZAANGAŻOWANIA LIDERÓW JAKO KATALIZATORA POZYTYWNYCH DZIAŁAŃ PRACOWNIKA
Case study Skanska
Małgorzata Kubica (Skanska)
Agnieszka Lisicka (Skanska)
- strategia Świetnego Szefa w oparciu o doświadczenia Skanska
- budowanie roli lidera od zarządzania operacyjnego do strategicznego
- postawa liderów w procesie badania zaangażowania
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 JAK PRZENIEŚĆ ZAANGAŻOWANIE NA NAJBARDZIEJ STRATEGICZNY POZIOM —BUDOWA KULTURY ZAANGAŻOWANIA KLUCZEM ROZWOJU ORGANIZACJI
Case study Philips Lighting Poland
Agnieszka Pypeć (Philips Ligting Poland)
- dlaczego warto budować kulturę zaangażowania
- czynniki wpływające i decydujące o zaangażowaniu
- badanie i pomiar zaangażowania jako początek drogi
- program "Zarządzaj sercem" - kluczowe założenia
12.20-13.00 WARTOŚCI I SYSTEM OCENY VS. MOTYWACJA PRACOWNIKÓW - CZYLI JAK WPŁYNĄĆ NA EFEKTYWNOŚĆ I ROZWÓJ FIRMY
Case study BRE Bank
Paweł Radzikowski (BRE Bank)
- kultura organizacyjna i korporacyjny kanon wartości
- system planowania i oceny w oparciu o indywidualne zadania i zgodność postaw pracowników z kanonem wartości
- powiązanie systemu oceny pracowników z systemem motywacji
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 LEADERSHIP - WYDAJNOŚĆ - ZAANGAŻOWANIE. JAK ZARZĄDZAĆ NIE IGNORUJĄC RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
Piotr Piasecki (Heidtman&Piasecki)
- proces przewodzenia —za czym podążają ludzie
- proces demotywowania —od czego ludzie odchodzą
- jaka wiedza potrzebna jest do skutecznego przewodzenia innym
- jak rozwinąć inteligentne przywództwo
14.40-15.20 SKUTECZNE METODY KOMUNIKACJI Z PRACOWNIKIEM WSPIERAJĄCE ZAANGAŻOWANIE
(oczekujemy na potwierdzenie prelegenta)
15.20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 9 stycznia 2009r.
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 9 stycznia 2009r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax(12) 350 54 01