eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeE-marketing

VIII Kongres: E-marketing. Nowe zasady funkcjonowania interaktywnych serwisów www


W programie m.in :

  • dowiedz się, jak za pomocą internetu dotrzeć do szerokiej grupy docelowej
  • jak zadbać o to, aby użytkownicy chętnie przebywali w serwisie
  • co nam wolno, a co absolutnie zabronione: prawo w Web 2.0
  • dlaczego każda firma powinna mieć portal korporacyjny
  • pomiar skuteczności komunikacji internetowej: od e-mailingu przez kampanie sprzedażowe, wizerunkowe, e-video

Naucz się od najważniejszych graczy rynku co działa a co zawodzi w nowej generacji e-marketingu

Wystąpią m.in.:

  • L'Oreal
  • Polpharma
  • Telepizza
  • GlaxoSmithKline
  • emFinanse (Grupa BRE Banku)
  • Kofola
  • Onet.pl
  • Coca-Cola
  • Kompania Piwowarska
  • Bank Millennium
  • Fotka.pl
  • Agora
  • Procter & Gamble

Dlaczego koniecznie musisz wziąć udział w kongresie:

  • Kongres to jedyne, praktyczne spotkanie ekspertów, prezentujących najlepsze rozwiązania rynku.
  • Wydarzenie gromadzi co roku najbardziej doświadczonych prelegentów oraz najliczniejsze grono zaawansowanych w e-marketingowych działaniach marketerów.
  • Zmieniają się zasady funkcjonowania serwisów www, które kładą coraz większy nacisk na interaktywność; to internauci sami kształtują serwisy korporacji!
  • Siła i przyszłość marketingu internetowego tkwi w potencjale klientów, którzy mają i chcą mieć wpływ na produkty i usługi. Firmy wciąż szukają nowych pomysłów na przyciągnięcie zatrzymanie uwagi klienta i starają się połączyć je z nowymi technologiami, takimi jak coraz bardziej popularne e-video.
  • Internet jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi dotarcia do szerokiej grupy docelowej zbudowania z klientem więzi lojalnościowej.
  • Zobacz, jakie efekty tych działań zaprezentują nasi prelegenci!
  • Dowiedz się, jak stosować Web 2.0 zgodnie z prawem!

Kto powinien wziąć udział:

  • wszyscy zainteresowani rozwijaniem działań marketingu internetowego, zastosowaniem nowatorskich rozwiązań, podniesieniem efektywności kampanii internetowych
  • dyrektorzy i kierownicy marketingu
  • web i IT managerowie, odpowiedzialni za rozwój stron korporacyjnych i innych działań marketingowych w sieci
  • brand, product, PR managerowie
  • agencje marketingu internetowego

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.


Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
2995 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 30 kwietnia
3495 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych po 30 kwietnia
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:

Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.(12) 292 08 28