-
Tytuł:
E-marketing
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-05-31 - 2007-06-01
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
VIII Kongres: E-marketing. Nowe zasady funkcjonowania interaktywnych serwisów www
W programie m.in :
- dowiedz się, jak za pomocą internetu dotrzeć do szerokiej grupy docelowej
- jak zadbać o to, aby użytkownicy chętnie przebywali w serwisie
- co nam wolno, a co absolutnie zabronione: prawo w Web 2.0
- dlaczego każda firma powinna mieć portal korporacyjny
- pomiar skuteczności komunikacji internetowej: od e-mailingu przez kampanie sprzedażowe, wizerunkowe, e-video
Naucz się od najważniejszych graczy rynku co działa a co zawodzi w nowej generacji e-marketingu
Wystąpią m.in.:
- L'Oreal
- Polpharma
- Telepizza
- GlaxoSmithKline
- emFinanse (Grupa BRE Banku)
- Kofola
- Onet.pl
- Coca-Cola
- Kompania Piwowarska
- Bank Millennium
- Fotka.pl
- Agora
- Procter & Gamble
Dlaczego koniecznie musisz wziąć udział w kongresie:
- Kongres to jedyne, praktyczne spotkanie ekspertów, prezentujących najlepsze rozwiązania rynku.
- Wydarzenie gromadzi co roku najbardziej doświadczonych prelegentów oraz najliczniejsze grono zaawansowanych w e-marketingowych działaniach marketerów.
- Zmieniają się zasady funkcjonowania serwisów www, które kładą coraz większy nacisk na interaktywność; to internauci sami kształtują serwisy korporacji!
- Siła i przyszłość marketingu internetowego tkwi w potencjale klientów, którzy mają i chcą mieć wpływ na produkty i usługi. Firmy wciąż szukają nowych pomysłów na przyciągnięcie zatrzymanie uwagi klienta i starają się połączyć je z nowymi technologiami, takimi jak coraz bardziej popularne e-video.
- Internet jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi dotarcia do szerokiej grupy docelowej zbudowania z klientem więzi lojalnościowej.
- Zobacz, jakie efekty tych działań zaprezentują nasi prelegenci!
- Dowiedz się, jak stosować Web 2.0 zgodnie z prawem!
Kto powinien wziąć udział:
- wszyscy zainteresowani rozwijaniem działań marketingu internetowego, zastosowaniem nowatorskich rozwiązań, podniesieniem efektywności kampanii internetowych
- dyrektorzy i kierownicy marketingu
- web i IT managerowie, odpowiedzialni za rozwój stron korporacyjnych i innych działań marketingowych w sieci
- brand, product, PR managerowie
- agencje marketingu internetowego
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w konferencji.
Cena:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
2995 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 30 kwietnia
3495 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych po 30 kwietnia
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy na stronie:
Szczegółowych informacji udziela:
Katarzyna Klimkiewicz - Project Manager
tel.(12) 292 08 28