-
Tytuł:
E-HANDEL 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu Internetu?
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 1 199 + VAT PLN Teraz: 699 + VAT PLN
- Termin: 2011-06-07 - 2011-06-08
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Presspublica sp. z o.o.
Każdy kto odwiedzi konferencję dowie się:
- Jak zbudować sprzedaż on-line bez niszczenia własnej sieci dystrybucji.
- Jak uzyskać synergię pomiędzy kanałami sprzedaży.
- Jak pogodzić marketing, sprzedaż, obsługę klienta i IT w projekcie eCommerce.
- Jak ustrzec się błędów, które doprowadziły do porażek projektów handlowych w Sieci.
- W co zainwestować by przegonić konkurencję.
W programie m.in.:
- Analiza rynku eCommerce, szans i zagrożeń
- Strategia budowy wielokanałowego eCommerce
- Najbardziej skuteczne narzędzia marketingowe w ocenie właścicieli sklepów
- Kluczowe aspekty techniczne budowy sklepu internetowego
- Badanie i optymalizacja kluczowych wskaźników biznesowych
- Najtrudniejsze pytania w eCommerce i odpowiedzi na nie
- Trendy, czyli jak wyprzedzić konkurencję
- Mobilna komunikacja i płatność przez Internet
- Inspiracje z różnych branż – jak wykorzystać w pełni możliwości Internetu
Podczas konferencji : 14 case study zaprezentowane przez praktyków, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami z wdrażania elektronicznej sprzedaży, w tym m.in.: AB SA., Apteo.pl, Answear.com, Allmiral, Empik.com, Główna Księgarnia Naukowa Kraków, Internetowy Dom Handlowy, Intymna.pl, mBank, Mix Electronics, Triada, Militaria.pl, Tchibo.pl
Koszt uczestnictwa w konferencji:1199 zł netto/os. + 23% VAT
Promocja! Przy zgłoszeniu do 20 maja koszt udziału: 699 zł netto/os. + 23% VAT
Szczegółowe informacje:
Jan Kowalski
Kontakt pod nr tel. (22) 4630658
Więcej na: