eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjee-Commerce Development

Liczby mówią same za siebie:

  • 70 proc. internautów robi zakupy w sieci!
  • 74 proc. przedstawicieli branży zanotowało wzrost przychodu w ostatnich
    12 miesiącach!
  • 17 mld zł jest warty polski rynek e-Commerce i wciąż rośnie w tempie kilkunastu procent rocznie!
  • 11 tys. sklepów internetowych działa w Polsce, a polski e-handel jest jednym
    z najdynamiczniej rozwijających się w Europie!

Konferencja e-Commerce Development to:

  • niepowtarzalna szansa na uzyskanie inspirujących wskazówek, poznanie zyskownych metod i strategii rozwoju e-biznesu
  • najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania – prelekcje, panel dyskusyjny
    i interaktywne sesje warsztatowe
  • gwarancja uzyskania wiedzy i informacji na temat najnowszych trendów i rozwiązań na rynku polskim i europejskim – 20 praktyków branży, wśród nich doświadczeni, zagraniczni eksperci

Zgłoś swój udział i dowiedz się:

  • jak ukroić swój kawałek tortu z e-biznesu wykorzystując innowacyjne strategie
    i rozwiązania – f-Commerce, m-Commerce i najnowsze e-formaty
  • jak złapać klienta w sieć i na długo przywiązać do Twojego brandu – Customer ExperienceManagement, Shopping 3.0
  • jakie są tajniki sukcesu (i porażki) Twoich konkurentów – najlepsze (i najgorsze) e-praktyki, poparte inspirującymi case studies
  • jak z sukcesem działać równocześnie w dwóch kanałach – online i offline
  • co przyniesie planowana regulacja prawna e-rynku – aktualne działania Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego

Musisz znaleźć się w gronie uczestników jednego z najważniejszych spotkań sektora e-Commerce w Polsce!

W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i uslugach online. W szczególności zaś:

  • Prezesi i Kadra Zarządzająca
  • Dyrektorzy, Menedżerowie e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
  • Dyrektorzy, Menedżerowie Sprzedaży
  • Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjalisci ds. Marketingu Online
  • Menedżerowie i Specjaliści ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Menedżerowie
  • Przedstawiciele agencji zajmujących sie e-marketingiem
  • Przedstawiciee firm dostarczajacych rozwiązania dla sektora e-Commerce

W programie konferencji m.in. tematy:

  • Co w sieci piszczy? Europejski rynek e-Commerce – perspektywa globalna i lokalna
    Wojciech Orszewski, Research Analyst, Euromonitor International – Eastern Europe
  • Current activities of European Commission and Parliament – regulation of e-Commerce market – what should you be prepared for?
    Susanne Czech, Secretary General, European Multi-channel and Online Trade Association
  • Kto jest po drugiej stronie? 17 mln użytkowników e-Commerce w Polsce! Kim są, co wybierają, preferują i lubią – sklepy, aukcje, trendy
    Andrzej Garapich, Prezes Zarządu, Polskie Badania Internetu
  • Rozwój i wyzwania, czyli słów klika o przyszłości sprzedaży wielokanałowej i polskim rynku eCommerce
    Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu, Divante
  • Jak skutecznie zarządzać operacjami i logistyką w e-Commerce
    Jacek Lipiński, E-Commerce Manager, Grupa Raben
  • e-Commerce – „zatłoczona” sieć czy niewyczerpany rynek? Trendy i perspektywy rozwoju branży
  • Monitorowanie i zarządzanie doświadczeniami użytkowników e-Commerce
    Zbigniew Nowicki, CEO, opiniac.com
  • Deepening the Connection – a mobile customer seeks mobile solutions – multiple access as a key to success in e-Commerce
    Sean McKee, Head of Ecommerce, schuh.co.uk
  • 3 mld zł – wartość polskiego rynku m-Commerce. Jak skutecznie włączyć się do gry
  • f-Commerce – czy warto? Rozwojowy trend czy chwilowa moda
    Krzysztof Kwacz, Social Media Manager, Agencja DotPR
  • Social media – pole nieograniczonych działań? Jak efektywnie wykorzystać potencjał dla promocji i rozwoju Twojego e-biznesu
    Marcin Nagraba, Project Manager, Sotrender; Hubert Tworkowski, New Business Manager, Sotrender
  • Personalizacja rekomendacji zakupowych jako strategia budowania indywidualnych relacji z użytkownikami e-commerce
    Paweł Wyborski, Prezes Zarządu Quartic, Partner w Data Force Group
  • 70 proc. internautów robi już zakupy w sieci! Jak skutecznie zbudować zaufanie e-klienta
    Joanna Bilińska, Dyrektor Działu Bezpieczeństwa i Wsparcia Biznesu, ceneo.pl
  • Największe błędy polskiego e-Commerce, czyli jak (nie) powinien wyglądać e-biznes
    Paweł Lipiec, Redaktor Prowadzący, ecommerce.edu.pl
  • e-Commerce efektywny kosztowo – automatyzacja i technologie
    Jarosław Banacki, Dyrektor Zarządzający, cyfrowe.pl
  • Logistyka dla e-commerce - własne rozwiązania czy outsourcing
    Przemysław Klich, Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży arvato Polska
  • Rozterki retailera w drodze do „multichannel'a”
    Krzysztof Włodarczak, E-Commerce Manager, Praktiker; Marek Górecki, Specjalista ds. e-Commerce, Divante
  • Czy sukces offline jest gwarancją sukcesu online
    Katarzyna Kostacińska, Marketing Manager, Monnari Trade
  • Złota rybka w sieci! Szanse i wyzwania dla marki premium w świecie eCommerce
    Mateusz Madelski, Dyrektor ds. Rozwoju, YES Biżuteria
  • Sprawdzone techniki sprzedaży i komunikacji z e-klientem – zasady, które zbliżą Cię do sukcesu. Usługi finansowe jako e-produkt
    Łukasz Świrgał, Marketing Manager, Deutsche Bank
  • Sprawna e-logistyka! Jak z sukcesem zarządzać łańcuchem dostaw w sieci
    Natalia Koszyczarek, Product Manager, allegro.pl


Koszt uczestnictwa:
3495 PLN (od 7 kwietnia 2012 do 20 kwietnia 2012)
3895 PLN (od 21 kwietnia 2012 do 17 maja 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: