-
Tytuł:
e-Commerce Development
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 895 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2012-05-17 - 2012-05-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Liczby mówią same za siebie:
- 70 proc. internautów robi zakupy w sieci!
- 74 proc. przedstawicieli branży zanotowało wzrost przychodu w ostatnich
12 miesiącach! - 17 mld zł jest warty polski rynek e-Commerce i wciąż rośnie w tempie kilkunastu procent rocznie!
- 11 tys. sklepów internetowych działa w Polsce, a polski e-handel jest jednym
z najdynamiczniej rozwijających się w Europie!
Konferencja e-Commerce Development to:
- niepowtarzalna szansa na uzyskanie inspirujących wskazówek, poznanie zyskownych metod i strategii rozwoju e-biznesu
- najciekawsza i najefektywniejsza formuła spotkania – prelekcje, panel dyskusyjny
i interaktywne sesje warsztatowe - gwarancja uzyskania wiedzy i informacji na temat najnowszych trendów i rozwiązań na rynku polskim i europejskim – 20 praktyków branży, wśród nich doświadczeni, zagraniczni eksperci
Zgłoś swój udział i dowiedz się:
- jak ukroić swój kawałek tortu z e-biznesu wykorzystując innowacyjne strategie
i rozwiązania – f-Commerce, m-Commerce i najnowsze e-formaty - jak złapać klienta w sieć i na długo przywiązać do Twojego brandu – Customer ExperienceManagement, Shopping 3.0
- jakie są tajniki sukcesu (i porażki) Twoich konkurentów – najlepsze (i najgorsze) e-praktyki, poparte inspirującymi case studies
- jak z sukcesem działać równocześnie w dwóch kanałach – online i offline
- co przyniesie planowana regulacja prawna e-rynku – aktualne działania Komisji Europejskiej i Parlamentu Europejskiego
Musisz znaleźć się w gronie uczestników jednego z najważniejszych spotkań sektora e-Commerce w Polsce!
W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i uslugach online. W szczególności zaś:
- Prezesi i Kadra Zarządzająca
- Dyrektorzy, Menedżerowie e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
- Dyrektorzy, Menedżerowie Sprzedaży
- Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
- Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjalisci ds. Marketingu Online
- Menedżerowie i Specjaliści ds. Wsparcia Sprzedaży
- Project i Brand Menedżerowie
- Przedstawiciele agencji zajmujących sie e-marketingiem
- Przedstawiciee firm dostarczajacych rozwiązania dla sektora e-Commerce
W programie konferencji m.in. tematy:
- Co w sieci piszczy? Europejski rynek e-Commerce – perspektywa globalna i lokalna
Wojciech Orszewski, Research Analyst, Euromonitor International – Eastern Europe - Current activities of European Commission and Parliament – regulation of e-Commerce market – what should you be prepared for?
Susanne Czech, Secretary General, European Multi-channel and Online Trade Association - Kto jest po drugiej stronie? 17 mln użytkowników e-Commerce w Polsce! Kim są, co wybierają, preferują i lubią – sklepy, aukcje, trendy
Andrzej Garapich, Prezes Zarządu, Polskie Badania Internetu - Rozwój i wyzwania, czyli słów klika o przyszłości sprzedaży wielokanałowej i polskim rynku eCommerce
Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu, Divante - Jak skutecznie zarządzać operacjami i logistyką w e-Commerce
Jacek Lipiński, E-Commerce Manager, Grupa Raben - e-Commerce – „zatłoczona” sieć czy niewyczerpany rynek? Trendy i perspektywy rozwoju branży
- Monitorowanie i zarządzanie doświadczeniami użytkowników e-Commerce
Zbigniew Nowicki, CEO, opiniac.com - Deepening the Connection – a mobile customer seeks mobile solutions – multiple access as a key to success in e-Commerce
Sean McKee, Head of Ecommerce, schuh.co.uk - 3 mld zł – wartość polskiego rynku m-Commerce. Jak skutecznie włączyć się do gry
- f-Commerce – czy warto? Rozwojowy trend czy chwilowa moda
Krzysztof Kwacz, Social Media Manager, Agencja DotPR - Social media – pole nieograniczonych działań? Jak efektywnie wykorzystać potencjał dla promocji i rozwoju Twojego e-biznesu
Marcin Nagraba, Project Manager, Sotrender; Hubert Tworkowski, New Business Manager, Sotrender - Personalizacja rekomendacji zakupowych jako strategia budowania indywidualnych relacji z użytkownikami e-commerce
Paweł Wyborski, Prezes Zarządu Quartic, Partner w Data Force Group - 70 proc. internautów robi już zakupy w sieci! Jak skutecznie zbudować zaufanie e-klienta
Joanna Bilińska, Dyrektor Działu Bezpieczeństwa i Wsparcia Biznesu, ceneo.pl - Największe błędy polskiego e-Commerce, czyli jak (nie) powinien wyglądać e-biznes
Paweł Lipiec, Redaktor Prowadzący, ecommerce.edu.pl - e-Commerce efektywny kosztowo – automatyzacja i technologie
Jarosław Banacki, Dyrektor Zarządzający, cyfrowe.pl - Logistyka dla e-commerce - własne rozwiązania czy outsourcing
Przemysław Klich, Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży arvato Polska - Rozterki retailera w drodze do „multichannel'a”
Krzysztof Włodarczak, E-Commerce Manager, Praktiker; Marek Górecki, Specjalista ds. e-Commerce, Divante - Czy sukces offline jest gwarancją sukcesu online
Katarzyna Kostacińska, Marketing Manager, Monnari Trade - Złota rybka w sieci! Szanse i wyzwania dla marki premium w świecie eCommerce
Mateusz Madelski, Dyrektor ds. Rozwoju, YES Biżuteria - Sprawdzone techniki sprzedaży i komunikacji z e-klientem – zasady, które zbliżą Cię do sukcesu. Usługi finansowe jako e-produkt
Łukasz Świrgał, Marketing Manager, Deutsche Bank - Sprawna e-logistyka! Jak z sukcesem zarządzać łańcuchem dostaw w sieci
Natalia Koszyczarek, Product Manager, allegro.pl
Koszt uczestnictwa:
3495 PLN (od 7 kwietnia 2012 do 20 kwietnia 2012)
3895 PLN (od 21 kwietnia 2012 do 17 maja 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: