-
Tytuł:
E-commerce Development
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 895 + VAT PLN Teraz: 3 395 + VAT PLN
- Termin: 2011-05-11 - 2011-05-12
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
TYLKO U NAS, W OPARCIU O PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIA, POZNACIE PAŃSTWO 3 FILARY SUKCESU W HANDLU ONLINE
1. SILNA MARKA
- Jakiej skutecznej strategii biznesowej potrzebuje Twój e-biznes
- Jak wykorzystać nowe media i kanały do budowania pozycji w handlu online – Facebook, SEM i m-commerce w służbie e-biznesu
- Pure player vs brick & click – jak współdziałać w tworzeniu potęgi Twojej marki
2. SPRAWNA LOGISTYKA
- Sprzedawca-dostawca-klient – skuteczna komunikacja gwarancją sukcesu w logistyce
- Dostępność towaru i kompletność zamówienia – jaki poziom wskaźników zapewni zysk
- Punkty pick-up – jak sprawnie przejść ostatnią milę w handlu online
3. ZADOWOLONY KLIENT
- Sztuka dobrego kontaktu i budowania długofalowych relacji z klientem – kluczowy czynnik Twojej przewagi nad konkurencją
- Jak zapobiegać procesowi porzucania zakupów przez klienta
- Najnowsze trendy i rozwiązania w użyteczności stron e-commerce
ZAPREZENTUJEMY AŻ 19 CASE STUDIES, W TYM M. IN.:
- Allegro.pl
- Cefarm24.pl
- Empik.com
- Fresh24.pl
- Gandalf.com.pl
- Google.pl
- HP
- Intymna.pl
- Kolporter
- mBank.pl
- Nokaut.pl
- Opiniac.com
- Peugeot
- Puma
- Tchibo.pl
- Vobis
- Vodafone
WEŹ UDZIAŁ W KONGRESIE I POZNAJ ODPOWIEDZI NA PYTANIA, KTÓRE POZWOLĄ CI Z SUKCESEM ROZWIJAĆ TWÓJ E-BIZNES:
- Jaka strategia biznesowa i cenowa przynosi największe zyski intymna.pl, cefarm24.pl i Tchibo.pl
- Jak sprawny łańcuch logistyczny pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją allegro.pl, Kolporter, Vobis oraz gandalf.com.pl
- Jak zbudować zaufanie i zadowolenie klienta oraz zatrzymać go w Twoim e-sklepie? Laureaci wielu nagród za najlepszą obsługę e-klienta w UK - screwfix.com, zdradzą tajniki swojego sukcesu
- Jak wykorzystać nowe media i kanały w budowaniu silnej marki online - powie Lukas Maixner, współzałożyciel socialbakers.com - największego na świecie portalu badającego kampanie facebook'owe oraz Tomasz Trojanowski z fresh24.pl
- Jak sprawić, aby porównywarki cenowe i portale opinii budowały zaufanie do Twojego sklepu - praktyczne wskazówki przekaże Prezes nokaut.pl
- Jak działania w obszarze SEM przekuć w realne zyski dla Twojego e-biznesu - praktyczny warsztat, przygotowany z myślą o uczestnickach Konferencji, pomoże Ci podjąć właściwe kroki
W TRAKCIE KONFERENCJI SWOJĄ WIEDZĘ WZBOGACĄ I ZAKTUALIZUJĄ
Wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online. W szczególności zaś:
- Prezesi i Kadra Zarządzająca
- Dyrektrorzy, Managerowie E-commerce, E-biznesu, E-handlu, E-usług
- Dyrektorzy, Managerowie Sprzedaży
- Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
- Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści ds. Marketingu Online
- Managerowie i Specjaliści ds. Wsparcia Sprzedaży
- Project i Brand Managerowie
- Przedstawiciele agencji zajmujących się e-marketingiem
- Przedstawiciele firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce
Koszt uczestnictwa:
3395 zł (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3895 zł (od 15 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 22%)
Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie organizatora: