eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeE-commerce Development

TYLKO U NAS, W OPARCIU O PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIA, POZNACIE PAŃSTWO 3 FILARY SUKCESU W HANDLU ONLINE

1. SILNA MARKA

  • Jakiej skutecznej strategii biznesowej potrzebuje Twój e-biznes
  • Jak wykorzystać nowe media i kanały do budowania pozycji w handlu online – Facebook, SEM i m-commerce w służbie e-biznesu
  • Pure player vs brick & click – jak współdziałać w tworzeniu potęgi Twojej marki

2. SPRAWNA LOGISTYKA

  • Sprzedawca-dostawca-klient – skuteczna komunikacja gwarancją sukcesu w logistyce
  • Dostępność towaru i kompletność zamówienia – jaki poziom
  • wskaźników zapewni zysk
  • Punkty pick-up – jak sprawnie przejść ostatnią milę w handlu online

3. ZADOWOLONY KLIENT

  • Sztuka dobrego kontaktu i budowania długofalowych relacji z klientem – kluczowy czynnik Twojej przewagi nad konkurencją
  • Jak zapobiegać procesowi porzucania zakupów przez klienta
  • Najnowsze trendy i rozwiązania w użyteczności stron e-commerce

ZAPREZENTUJEMY AŻ 19 CASE STUDIES, W TYM M. IN.:

  • Allegro.pl
  • Cefarm24.pl
  • Empik.com
  • Fresh24.pl
  • Gandalf.com.pl
  • Google.pl
  • HP
  • Intymna.pl
  • Kolporter
  • mBank.pl
  • Nokaut.pl
  • Opiniac.com
  • Peugeot
  • Puma
  • Tchibo.pl
  • Vobis
  • Vodafone

WEŹ UDZIAŁ W KONGRESIE I POZNAJ ODPOWIEDZI NA PYTANIA, KTÓRE POZWOLĄ CI Z SUKCESEM ROZWIJAĆ TWÓJ E-BIZNES:

  • Jaka strategia biznesowa i cenowa przynosi największe zyski intymna.pl, cefarm24.pl i Tchibo.pl
  • Jak sprawny łańcuch logistyczny pozwala osiągnąć przewagę nad konkurencją allegro.pl, Kolporter, Vobis oraz gandalf.com.pl
  • Jak zbudować zaufanie i zadowolenie klienta oraz zatrzymać go w Twoim e-sklepie? Laureaci wielu nagród za najlepszą obsługę e-klienta w UK - screwfix.com, zdradzą tajniki swojego sukcesu
  • Jak wykorzystać nowe media i kanały w budowaniu silnej marki online - powie Lukas Maixner, współzałożyciel socialbakers.com - największego na świecie portalu badającego kampanie facebook'owe oraz Tomasz Trojanowski z fresh24.pl
  • Jak sprawić, aby porównywarki cenowe i portale opinii budowały zaufanie do Twojego sklepu - praktyczne wskazówki przekaże Prezes nokaut.pl
  • Jak działania w obszarze SEM przekuć w realne zyski dla Twojego e-biznesu - praktyczny warsztat, przygotowany z myślą o uczestnickach Konferencji, pomoże Ci podjąć właściwe kroki

W TRAKCIE KONFERENCJI SWOJĄ WIEDZĘ WZBOGACĄ I ZAKTUALIZUJĄ

Wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online. W szczególności zaś:

  • Prezesi i Kadra Zarządzająca
  • Dyrektrorzy, Managerowie E-commerce, E-biznesu, E-handlu, E-usług
  • Dyrektorzy, Managerowie Sprzedaży
  • Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
  • Dyrektorzy, Managerowie i Specjaliści ds. Marketingu Online
  • Managerowie i Specjaliści ds. Wsparcia Sprzedaży
  • Project i Brand Managerowie
  • Przedstawiciele agencji zajmujących się e-marketingiem
  • Przedstawiciele firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-commerce


Koszt uczestnictwa:
3395 zł (od 14 marca 2011 do 15 kwietnia 2011)
3895 zł (od 15 kwietnia 2011 do 11 maja 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 22%)

Szczegółowe informacje:
Justyna Piechocka - Project Manager
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej informacji na stronie organizatora: