Zapraszamy Państwa serdecznie do udziału w corocznym, ale zupełnie odświeżonym spotkaniu E-commerce Development! Po raz pierwszy w Polsce będziecie mieć Państwo możliwość przyjrzenia się zarówno Polskiemu, jak i Europejskiemu rynkowi e-commerce od podszewki. A to wszystko za sprawą udziału wyjątkowych gości, wśród których znaleźli się najważniejsi praktycy z rynku e-commerce oraz twórcy zarówno Polskiej, jak i Europejskiej Izby E-commerce.
Tylko w tym roku proponujemy 2 dni zaawansowanej wiedzy z najlepszymi ekspertami dla tych którzy chcą rozszerzyć swoją działalność na rynku e-commerce oraz dodatkowo szkoła E-commerce dla firm i osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z e-rynkiem,
a które chcą rozpocząć ją z najlepszymi ekspertami na rynku.
Wśród naszych prelegentów znaleźli się znani i cenieni eksperci firm takich jak: Benefit Systems, Empik, Złote Wyprzedaże, Credit Agricole. Weltbild.pl, InterCars, Yves Roches, Avon, dlamarketera.pl, sklep-presto.pl i wielu innych. Dołącz do nas!
KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI
W trakcie Konferencji swoją wiedzę wzbogacą i zaktualizują wszystkie osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży w kanale internetowym, zainteresowane nowymi narzędziami
i innowacyjnymi rozwiązaniami w sprzedaży i usługach online.
W szczególności zapraszamy:
- Prezesów i Kadrę Zarządzającą
- Dyrektorów, Menedżerów e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług
- Dyrektorów, Menedżerów Sprzedaży
- Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii
- Dyrektorów, Menedżerów i Specjalistów ds. Marketingu Online
- Menedżerów i Specjalistów ds. Wsparcia Sprzedaży
- Project i Brand Menedżerów
- Przedstawicieli agencji zajmujących się e-marketingiem
- Przedstawicieli firm dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce
PROGRAM:
18 czerwca 2013
09:00 Rejestracja, poranna kawa
09:20 Powitanie uczestników
NAJNOWSZE TRENDY I ROZWIĄZANIA
09:30 Nowe rozdanie na rynku e-commerce!
Wojciech Żbikowski, Key Account Manager, Gemius Polska Zbigniew Nowicki, Opiniac.com
10:00 How e-commerce in Europe is developing
Wijnand Jongen, Vice-President, Member of the Executive Committee of Ecommerce Europe, UK
11:00 Przerwa na kawę
11:20 Koniec multichannel commerce! Dlaczego wielokanałowość to już za mało
11:50 Fakty i mity strategii e-commercowych – bądź gotów na zmianę poglądów!Justyna Skorupska, Managing Director, Fact-Finder
12:30 Przerwa na lunch
E-COMMERCE = ZYSK
13:30 It’s all about MONEY. E-commerce’s Big Data
Dorin Boerescu, CEO of 2Parale – the biggest affiliate network in Romania
14:05 Zachowanie i konwersja. Google Analytics w świecie ecommercePiotr Rudnicki, Analytical Lead, Google Polska
14:35 Przerwa na kawę
BĄDŹ NA FALI, BĄDŹ MOBILE!
14:55 Czego dowiemy się z raportu o mobile commerce w Polsce 2013
Monika Mikowska, CEO & Co-Founder, Mobee Dick; Mariusz Wesołowski, Niezależny Ekspert
15:25 Mobilna ofensywa, czyli jak stawiać na mobile, żeby było efektywnie
Dariusz Stolarczyk, COO/Board Member at NFI EM&F and Managing Director, Empik Digital
NAJWAŻNIEJSZA DEBATA NA RYNKU
16:00 DEBATA E-IZBY. E-commerce w Polsce na tle doświadczeń Europy - regulacje konsumenckie a wzrost sprzedaży, e-logistyka, e-płatności
Moderator: Grzegorz Wójcik, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Allegro Group
Wśród uczestników: Wijnand Jongen, Vice-President, Member of the Executive Committee; Katarzyna Kuśnierska, Dyrektor Zarządzająca, Allegro.pl; Wojciech Czajkowski, Country Manager, PayU Polska; Michał Nowak, Prezes Zarządu, Conrad Electronic
17:15 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia konferencji
19 czerwca 2013
09:00 Rejestracja, poranna kawa
09:00 -16:00 Równoległe trzy sesje tematyczne
09:30 Zgodnie z prawem SESJA II- Zgodnie z oczekiwaniami SESJA III - Wyprzedzając trendy!
09:30 Przepis na ciasteczka - CASE STUDY
Grzegorz Wójcik, Prezes, Fundacja Rozwoju Gospodarki Elektronicznej
09:30 Lojalność e-KLIENTA. You need Your Customers More Than They Need You
Izabela Dauksza, E-commerce Manager, Benefit Systems SA
09:30 Skuteczna analityka – 10 sposobów na modelowe zarządzanie danymi
Maciej Gałecki, CEO, Bluerank
10:10 Ochrona danych osobowych – czy nowe rozporządzenie unijne spowoduje rewolucję?
mec. Olgierd Porębski, Czarnik Porębski i Wspólnicy, Spółka Partnerska Radców Prawnych 10:10 E-kobieta. Jak poderwać ją online
Jakub Strzelczyk, E-commerce Manager, AVON
10:10 Zarządzanie doświadczeniami w e-commerce – poznaj nastroje swoich klientów, strategia Customer Experience Management
Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank, CEO, opiniac.com
11.15 Przerwa na kawę
12:30 Warsztat: Strategia Retail jako wstęp do efektywnego e-merchandisingu
Borys Skraba, Prezes Zarządu, Bold Brand Commerce
12:30 Warsztat: Worhacki sprytnego marketingowca, czyli jak zaoszczędzić 20 godzin miesięcznie?
Piotr Kwinta, SEM Manager, Semahead
12:30 Warsztat: DANE – WNIOSKI – DECYZJE. Praca z danymi ilościowymi i jakościowymi
Maciej Gałecki, CEO, Bluerank
13:15 Przerwa na lunch
14:15 Wyzwania w pracy z duża ilością produktów, czyli jak nie polec jeszcze przed startem e-sklepu
Karol Bzymek, E-commerce Manager, Yves Rocher
14:15 Aby rentowne było BARDZIEJ rentowne… Jak zwiększyć ruch w e-sklepie
Łukasz Kozłowski, Marketing Manager, Sklep-Presto.pl
Michał Smajek, Sales Manager, Agencja Semahead
14:15 Płatności on-line a sprzedaż w sklepie internetowym
Andrzej J. Chechliński, Specjalista eCommerce, MultiBank
14:45 Wszystko się da policzyć. OPTYMALIZACJA KOSZTÓW POZYSKANIA KLIENTA W KONTEKŚCIE SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Bernard Gołko, Dyrektor Dep. Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej, Credit Agicole
14:45 Raz, a porządnie! Czyli jak zarobić na trendach sezonowych
Paweł Wojciechowski, Dyrektor Marketingu, Weltbild.pl
Filip Krasiński, SEO Manager, Semahead
14:45 Czy porównywarka cenowa to też e-commerce?
Marcin Łukańczyk, Założyciel, UpolujEBooka.pl
15:15 Dawid kontra Goliat, proca kontra miecz. O strategii małych e-sklepów
Magda Michna, konsultant biznesowy i założyciel dlamarketera.pl
15:15 OFF- versus ON–line. Jak zintegrować różne kanały sprzedaży
Maciej Patla, E-commerce Marketing Manager, Inter Cars
15:15 Price is the KING!
Stefan Nowak, Doradca Zarządu ds. Strategii i Rozwoju Biznesu, Nokaut
16.00 Zakończenie drugiego dnia kongresu, rozdanie certyfikatów
20 czerwca 2013
WARSZTATY – SZKOŁA E-COMMERCE POLSKA
09:00 Rejestracja, poranna kawa
09:30 POZYSKANIE KLIENTA
Mateusz Gordon, International e-Commerce Segment Manager, Gemius
10:30 POZYSKANIE KLIENTA, cz. 2Mateusz Gordon, International e-Commerce Segment Manager, Gemius
SESJA WARSZTATOWA/ ANALIZA CASE STUDY
11:30 Przerwa na kawę
12:00 KONWERSJA
Justyna Skorupska, Dyrektor Zarządzający, FACT-Finder
13:00 Przerwa na lunch14:00 KONWERSJA, cz. 2
Justyna Skorupska, Dyrektor Zarządzający, FACT-Finder
SESJA WARSZTATOWA/ANALIZA CASE STUDY
15:00 UTRZYMYWANIE KLIENTA
Marcin Moska, Doradca w zakresie strategii eCommerce, Divante
16:00 Przerwa na kawę16:15 UTRZYMYWANIE KLIENTA, cz. 2
Marcin Moska, Doradca w zakresie strategii eCommerce, Divante
SESJA WARSZTATOWA/ANALIZA CASE STUDY
17:15 Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów