eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeE-commerce 2008

W programie m.in :

  • Zobacz co daje przewagę w wirtualnym handlu
  • Nowi klienci, gdzie leży potencjał wzrostu
  • Jak rozwiązać najnowsze problemy prawne
  • Efektywna reklama w służbie e-commerce
  • Doświadczenia w sprzedaży on-line, usłysz jak działają najlepsi
  • Wirtualna społeczność nowoczesnym narzędziem e-commerce
  • Czy w e-commerce zwycięzca bierze wszystko?

Czego możemy spodziewać się na polskim rynku e- commerce w ciągu najbliższych 3 lat. Tendencje rozwoju rynku.

Szanowni Państwo,
„Konferencja e-commerce była dla mnie doskonałym miejscem do zdobycia nowej wiedzy dotyczącej sprzedaży internetowej. Tematyka poruszana na spotkaniu, dała możliwość skorzystania z doświadczeń innych firm, co było szczególnie ważne dla przedsiębiorców poszukujących nowych kanałów sprzedaży”.

Lidia Zgorzelska
Kierownik Biura Obsługi Klienta
A.Blikle Sp. z o.o

Szanowni Państwo,
„Już w ubiegłym roku miałem szansę się przekonać, iż kongres ten to ważne wydarzenie. Swoją obecność na takiej imprezie jak II KONGRES E-COMMERCE 2008 traktuje jako szansę na spotkanie ludzi, którzy współtworzą fascynujące zjawisko handlu internetowego w Polsce. To doskonała okazja do wymiany doświadczeń, a także nawiązanie nowych relacji, wzajemną inspiracje”.

Adam Kwaśniewski
CEE Senior Industry Manager
Retail, Local & Travel
Google Polska

Nadchodzący okres przyniesie wiele zmian oraz innowacyjnych rozwiązań w zakresie handlu elektronicznego w Polsce i zagranicą. Według prognoz Gemiusa do 2010 roku wartość polskiego handlu w Internecie powiększy się do 4mld euro. Rosnące umiejętności i świadomość polskich internautów a także rozwój polskiej sieci internetowej i produktów finansowych gwarantują utrzymanie tendencji wzrostowej polskiego rynku handlu elektronicznego.

E-commerce to jeden z efektywniejszych sposobów sprzedaży i dystrybucji. Dlatego podczas tegorocznej edycji kongresu E-commerce omówione zostaną najnowsze trendy sprzedażowe, wpływ personalizacji w Internecie na podejmowanie decyzji przez klienta a także sposoby budowania zaufania i lojalności klienta on-line.

Kongres ten to także unikalna okazja do zdobycia najświeższych wiadomości, poznania najnowszych trendów z dziedziny E-commerce. Dwudniowe spotkanie z uznanymi ekspertami i praktykami pozwoli w krótkim czasie nie tylko zdobyć wiedzę o wypracowanych narzędziach, ale również wymienić się doświadczeniami.

5 najważniejszych argumentów dlaczego warto wziąć udział:

  • Udział w tym wydarzeniu to jedyna okazja do zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku elektronicznym w Polsce i na świecie.
  • Dowiedzą się Państwo jak wykorzystywać istniejące rozwiązania e-commerce, aby zwiększyć efektywność działań równocześnie zmniejszając nakłady finansowe poniesione przez Państwa firmę.
  • Rozwój elektronicznego handlu uzależniony jest w dużym stopniu od niezawodności standardów pozwalających na bezpieczne przeprowadzanie transakcji sieciowych – na naszym kongresie zapoznają się Państwo z najnowszymi case studies dotyczącymi ochrony prywatności w Internecie.
  • Kongres ten to również szansa na zdobycie unikalnej wiedzy na temat e-klienta i jego potrzeb. Prelegenci przedstawią profil typowego polskiego klient on-line, a także metody budowania lojalnej wirtualnej grupy klientów.
  • Przewidywany ciągły rozwój zakupów w Internecie zmusza do zapoznania się z najnowszymi formami sprzedaży i płatnościami on-line, oraz rozwiązaniami prawnymi na europejskim rynku e-commerce. Kongres E-commerce pozwoli Państwu na zebranie obszernej wiedzy w jak najkrótszym czasie.

Kto powinien wziąć udział:

  • Dyrektorzy e-commerce i dyrektorzy handlowi
  • Dyrektorzy sprzedaży
  • Dyrektorzy ds. rozwoju biznesu
  • Osoby zajmujące się internetowymi kanałami sprzedaży
  • Project managerowie
  • Pracownicy działów PR
  • Brand managerowie
  • Pracownicy odpowiedzialni za projekty marketingowe

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w kongresie.

Program

Wtorek, 16 października 2007

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

10.00-10.30 ZAMIARY NABYWCZE, NASTROJE I KONSUMPCJA KONSUMENTÓW NA RYNKU E-COMMERCE – RAPORT
Łukasz Gębski (Cetelem)

10.30-11.05 MOŻLIWOŚCI I ZAGROŻENIA PRZY SPRZEDAŻY USŁUG DODATKOWYCH DLA E-COMMERCE. DOŚWIADCZENIA W SPRZEDAŻY ON-LINE
Radosław Dutkiewicz (LOT)

  • proces sprzedaży usług dodatkowych
  • cross selling
  • dynamic packaging

11.05-11.25 Przerwa na kawę

11.25-12.00 ZNACZENIE KANAŁU ELEKTRONICZNEGO. JAKIE METODY I NARZĘDZIA E-COMMERCE WARTO STOSOWAĆ
Krzysztof Król (Telefonia Dialog)

12.00-12.30 JAK SPROSTAĆ OCZEKIWANIOM DZISIEJSZYCH KLIENTÓW – ELEKTRONICZNE CENTRUM HANDLU JAKO WZMOCNIENIE TRADYCYJNEJ SIECI SKLEPÓW
Piotr Zemło (EURO RTV AGD)

  • różne kanały sprzedaży – jak znaleźć ich optimum
  • elektroniczne centrum handlu jako wzmocnienie tradycyjnej sieci sklepów
  • wewnętrzna współpraca działów a nie konkurencja. Wykorzystanie całego potencjału firmy na korzyść klienta

12.30-13.30 Lunch

13.30-14.05 JAK WYGRAĆ WALKĘ O KLIENTA-ON LINE, CZYNNIKI WSPIERAJĄCE SPRZEDAŻ W SIECI
Maciej Oppeln-Bronikowski (QXL Poland)

  • Centrum Bezpieczeństwa na Allegro
  • własne działania reklamowe
  • program partnerski
  • nietypowe akcje reklamowe
  • współpraca z portalami i serwisami tematycznymi

14.05-14.35 Personalizacja w Internecie – jak wpływa na podejmowanie decyzji przez konsumenta. (czekamy na potwierdzenie prelegenta)

14.35-14.55 Przerwa na kawę

14.55-15.30 RÓŻNE FORMY PŁATNOŚCI ON-LINE – CO PRZYNIOSĄ NAJBLIŻSZE LATA
Jarosław Augustowski (INTELIGO)

  • rynek płatności internetowych
  • przyszłość polskiego rynku transakcji handlu elektronicznego
  • e-przelewy na tle innych metod rozliczania transakcji e-commerce
  • bezpieczeństwo obrotu

15.30-16.00 From e-commerce to e-solutions. Making the next step
Ralf Kahre, Marek Sielski (BASF)

16.00 Zakończenie

Środa, 17 października 2007

9.30-10.00 PO CO NAM INTERNET – PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY WIRTUALNYCH SPOŁECZNOŚCI. WIRTUALNA SPOŁECZNOŚĆ NOWOCZESNYM NARZĘDZIEM E-COMMERCE.
Marcin Grusza (PLAY)

  • realna marka w wirtualnym świecie – second life
  • budowanie marketingowej wspólnoty klientów on-line
  • interaktywny dialog z konsumentem
  • Web 2.0 jako narzędzie e-commerce

10.35-11.10 E-COMMERCE CZYLI JAK UNOWOCZEŚNIĆ TRADYCYJNY BIZNES
Tomasz Kozłowski, Maciej Topolski, Robert Sołkiewicz (Kolporter Sieci Handlowe)

  • postrzeganie rynku e-commerce jako szansy rozwoju biznesu tradycyjnego
  • jak skutecznie przenieść ofertę do świata Internetu na przykładzie Salonów Multimedialnych Kolportera Sieci Handlowe
  • cross-promocja marki – Internet i świat rzeczywisty

11.10-11.30 Przerwa na kawę

11.30-12.00 NOWI E-KLIENCI, GDZIE LEŻY POTENCJAŁ WZROSTU.
Miłosz Brakoniecki (BZ WBK)

  • "Dzieci Neostrady" - Kim są "nowi" internauci i czego oczekują od firm w sieci?
  • "Buy by click" - Jak zbudować optymalne procesy zakupowe dla nie-zaawansowanych internautów
  • "Ja tylko czytam" Aktywizacja transakcyjna konsumentów kontentu

12.00-12.30 ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZAKUPOWE. CZY W E-COMMERCE ZWYCIĘZCA BIERZE WSZYSTKO?
Piotr Majchrowski (PWPW)

  • idea katalogu elektronicznego
  • praktyczne zastosowanie funkcjonalności katalogu elektronicznego przy sprzedaży produktów
  • korzyści z zastosowania katalogu elektronicznego

12.30-13.30 Lunch

13.30-14.10 NAJNOWSZE PROBLEMY PRAWNE. JAK CHRONIĆ PRYWATNOŚĆ UŻYTKOWNIKA PLATFORM HANDLU ELEKTRONICZNEGO.
Xawery Konarski (Kancelaria Prawna Trlape Konarski Podrecki)

14.10-14.40 EFEKTYWNA REKLAMA W SŁUŻBIE E-COMMERCE
Najlepsze praktyki e-commerce – czyli czym można skusić klienta
Bartłomiej Zarębski (Onet)

  • cele biznesowe versus strategia marketingowa
  • strategia marketingowa versus narzędzia realizacji

14.40-14.55 Przerwa na kawę

14.55-15.35 ROZWÓJ RYNKU E-COMMERCE W POLSCE.CO DAJE PRZEWAGĘ W WIRTUALNYM HANDLU
Tendencje rozwoju rynku e-commerce w Polsce, Europie Środkowo-Wschodniej i krajach zachodnich
Adam Kwaśniewski (Google)

  • jakie wyzwania stoją w tej chwili przed bardziej rozwiniętymi rynkami e-commerce?
  • czego możemy spodziewać się w Polsce w ciągu najbliższych 3 lat?
  • co dzieje się na rynkach mniej rozwiniętych, na ile są atrakcyjne w kontekście ewentualnej ekspansji?

15.35 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszty:
3295 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 21 września 2007r.
3795 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych od 21 września 2007r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Magdalena Jamka - Project Manager
tel. 0 606 783 276