-
Tytuł:
Dział Sprzedaży 2009
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-11-20 - 2008-11-21
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Dział Sprzedaży – przysłowiowe „oczko w głowie” każdego przedsiębiorstwa. Kruchy mechanizm, który ciągle wymaga usprawnień. Niekończąca się rekrutacja, stałe budowanie teamu handlowego to droga, która zdaje się nie mieć końca… Z drugiej strony konieczność zwiększenia wyników sprzedaży sprawia, że firmy stale poszukują skutecznych sposobów usprawnienia działań zespołu handlowego. Jak zatem w dobie rynku pracownika znaleźć „urodzonych sprzedawców”, jak ich motywować i sprawić by pozostali w firmie? Jak zbudować efektywny team handlowy i wpłynąć na efekty biznesowe? Na te i wiele innych pytań znajdą Państwo odpowiedź podczas Kongresu. W nieformalnej atmosferze spotkania będą mieli Państwo niepowtarzalną okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń z praktykami wiodących firm w Polsce.
W programie m.in :
- Skuteczne systemy motywacyjne w dziale sprzedaży przedstawi Katarzyna Nizińska, HR Manager for Finance, Admin&HR, Coca-Cola HBC Polska i Piotr Dziarski, Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Ambra
- O kluczowej roli Dyrektora Sprzedaży w podnoszeniu efektywności działów handlowych opowie Dariusz Dorożyński, Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń Indywidualnych na Życie, TU Allianz Życie Polska
- Marcin Pyka, Dyrektor Rozwoju Rynku, Carlsberg zaprezentuje metody kreowania twórczej i aktywnej postawy wśród członków posiadanego zespołu sprzedawców
- Syndrom wypalenia zawodowego – sztuka rozpoznania pierwszych objawów i prewencja – w prelekcji Beaty Mazurek-Kucharskiej, Szkoła Główna Handlowa
Dlaczego warto wziąć udział:
- Dowiedzą się Państwo jakie strategie i metody rekrutacji do działu sprzedaży z powodzeniem stosuje Coca-Cola HBC Polska
- Poznają Państwo skuteczne metody budowania zespołu sprzedaży i podnoszenia jego efektywności na podstawie doświadczeń BEKO, Reckitt Benckiser i Carlsberg
- Bartosz Soroczyński, Sales Director Central&Eastern Europe, IBM Polska przedstawi Państwu skuteczne kryteria, pozwalające właściwie ocenić efektywność działań działu sprzedaży
- Zobaczą Państwo jak praktycy z firm takich jak m.in.: Polpharma, Ambra i Agora motywują swoje działy handlowe
- Jest to niepowtarzalna okazja spotkania w gronie praktyków i wymiany doświadczeń na najbardziej palące kwestie na obecnym rynku pracy
Kto powinien wziąć udział:
Do udziału w kongresie zapraszamy osoby zarządzające działami sprzedaży jak również pracowników działów HR odpowiedzialnych za rekrutację, selekcję oraz budowę efektywnych systemów motywacyjnych dla handlowców, w szczególności:
- Dyrektorów Sprzedaży
- Dyrektorów Personalnych
- Dyrektorów ds. Wsparcia Sprzedaży
- Dyrektorów ds. Rozwoju Sprzedaży
- Key Account Managerów
- Sales Managerów
Program szkolenia:
20.11.2008, CZWARTEK
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 W POSZUKIWANIU TALENTÓW. JAK REKRUTOWAĆ DO DZIAŁU SPRZEDAŻY, BY PROCES ZAKOŃCZYŁ SIĘ SUKCESEM
Paweł Kamiński (Coca-Cola HBC Polska)
- rekrutacja a kultura organizacyjna firmy – czy na pewno wiemy kogo szukamy
- cudze chwalicie swego nie znacie – jak wykorzystać wewnętrzny potencjał pracowników
- jak zaaklimatyzować i zaktywizować nowych pracowników tak, by ich nie stracić
10.40-11.20 HANDLOWY DREAM TEAM. ZATRUDNIANIE ODPOWIEDNICH LUDZI, CZYLI JAK ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWĄ STRUKTURĘ OSOBOWOŚCI W DZIALE SPRZEDAŻY
Tomasz Kuna (Reckitt Benckiser)
- odpowiedni ludzie na odpowiednim stanowisku, czyli jak zrealizować marzenie każdego menadżera
- predyspozycje do wykonywania zawodu sprzedawcy – jak je właściwie rozpoznać
- sztuka wykorzystania umiejętności sprzedażowych do budowania Handlowego Dream Teamu
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 SYSTEMY MOTYWACYJNE DLA HANDLOWCÓW – NA CO WARTO ZWRÓCIĆ SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ
Piotr Dziarski (Ambra)
- jak właściwie dobrać skuteczny system motywacyjny
- etapy rozwoju motywacji zespołu
- motywacja handlowca dystrybutora – zagrożenie czy skuteczne narzędzie
- Ambra Club – przykład mixu systemu motywacyjnego zespołu handlowców
12.20-13.00 EFEKTYWNE SPOSOBY MOTYWACJI HANDLOWCÓW JAKO KLUCZOWA KOMPETENCJA DYREKTORA SPRZEDAŻY
Piotr Dziarski (Ambra)
- jak właściwie dobrać skuteczny system motywacyjny
- etapy rozwoju motywacji zespołu
- motywacja handlowca dystrybutora – zagrożenie czy skuteczne narzędzie
- Ambra Club – przykład mixu systemu motywacyjnego zespołu handlowców
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 JAK POZAFINANSOWO MOTYWOWAĆ HANDLOWCÓW – PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA
Katarzyna Nizińska (Coca-Cola HBC Polska)
- specyfika stosowanych narzędzi w podejściu do motywowania handlowców
- budowanie zaangażowania oraz sposoby na uniknięcie "przemotywowania" i wypalenia zawodowego
- skuteczność narzędzi motywacyjnych – wyniki badania
- narzędzia motywowania pozafinansowego w dziale handlowym – przykłady z praktyki
14.40-15.20 SYNDROM WYPALENIA ZAWODOWEGO – ARTEFAKTY W INDYWIDUALNEJ ŚCIEŻCE ROZWOJU AMBITNYCH, POMOCNYCH I NIEPOKORNYCH
Beata Mazurek-Kucharska (SGH)
- wypalenie zawodowe – choroba, zaburzenie czy syndrom problemów w zarządzaniu potencjałem pracownika?
- osobowość a podatność na wypalenie zawodowe
- prewencja wypalenia jako element strategii zarządzania potencjałem kompetencyjnym
- pracownika
- diagnoza podatności na wypalenie zawodowe – psychotest
15.20 Zakończenie
21.11.2008, PIĄTEK
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 ZMIANY CZY STABILIZACJA? JAK UTRZYMAĆ WYSOKĄ MOTYWACJĘ ZESPOŁU SPRZEDAŻY
Leszek Ryniak (Polpharma)
- zmiany struktury organizacyjnej jako źródło przewagi konkurencyjnej
- stabilizacja czy rutyna – czyli kiedy zmiany są konieczne
- bilans zmian – czy warto ponosić koszty reorganizacji
10.40-11.20 COACHING W DZIALE HANDLOWYM – SKUTECZNE TECHNIKI I NARZĘDZIA WSPARCIA SPRZEDAŻY
Przemysław Bartkowiak (Agora)
- dobre wyniki teamu i szefa – czyli w czym tkwi sekret sprzedaży
- jak "przestawić" dział handlowy w samouczącą się organizację
- kluczowe błędy w coachingu handlowców
- egzekwowanie czy egzekucja – zmora dyrektorów sprzedaży
11.20-11.40 Przerwa na kawę
11.40-12.20 PARTNERSTWO CZY RYWALIZACJA – JAK I KIEDY ZAPEWNIĆ WYSOKĄ EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU
Tomasz Ślaskowicz (BEKO)
- zespół przede wszystkim – wyznaczanie wspólnej misji, wizji i wartości
- wykorzystanie współzawodnictwa w drodze do realizacji wspólnego celu
- praktyczna rola lidera w budowaniu efektywnego teamu handlowego
12.20-13.00 KREOWANIE TWÓRCZEJ I AKTYWNEJ POSTAWY WŚRÓD CZŁONKÓW ZESPOŁU SPRZEDAWCÓW
Marcin Pyka (Carlsberg)
- jak skutecznie zaangażować pracowników działu sprzedaży w kreowanie programów firmy
- centrala firmy vs. pracownicy terenowi – skuteczne sposoby usprawnienia sposobu komunikacji
- zadanie vs. kreacja – kluczowe wyzwania w tworzeniu atmosfery pracy
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.40 KRYTERIA I METODY OCENY SKUTECZNOŚCI DZIAŁU HANDLOWEGO
Bartosz Soroczyński (IBM Polska)
- przegląd skutecznych metod sprzedażowych
- wpływ stosowanej metodyki na skuteczność oceny pracowników
- jak wiarygodnie prognozować sprzedaż
- budowanie wartości biznesowej sprzedawanych rozwiązań
- skuteczny system motywacyjny i jego wpływ na osiągane wyniki
14.40-15.20 KIEROWANIE ZESPOŁEM HANDLOWYM W CZASIE ZMIAN (oczekujemy na potwierdzenie prelegenta)
15.20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 24 października 2008r
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 24 października 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
tel.(12) 350 54 01