-
Tytuł:
Dział HR jako siła napędowa zmian w organizacji
- Kategoria: Inne
- Cena: 4 300 + VAT PLN Teraz: 3 200 + VAT PLN
- Termin: 2011-03-15 - 2011-03-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: GBI Partners Sp. z o.o.
Szanowni Państwo,
w imieniu zespołu GBI Partners jest mi niezmiernie miło zaprosić Państwa na V edycję konferencji pod hasłem: DZIAŁ HR JAKO SIŁA NAPĘDOWA ZMIAN W ORGANIZACJI oraz warsztat towarzyszący konferencji: DYNAMICZNY RYNEK PRACY – JAK ZABEZPIECZYĆ SIĘ PRZED ODPŁYWEM WYKWALIFIKOWANEJ KADRY, który będzie niepowtarzalną możliwością wypracowania najlepszych zabezpieczeń dla firmy przed odpływem wykwalifikowanych pracowników.
NASZA KONFERENCJA ZOSTANIE POPROWADZONA WYŁĄCZNIE PRZEZ PRAKTYKÓW - OSOBY ZARZĄDZAJĄCE DZIAŁAMI PERSONALNYMI W SWOICH FIRMACH!
Prelegentami, jak i Uczestnikami konferencji są osoby, które tak jak Państwo każdego dnia spotykają się w swojej pracy zawodowej z wieloma wyzwaniami w zarządzaniu Działem HR oraz w realizacji zadań strategicznych dla biznesu. Od osób, które uczestniczyły w organizowanych przez naszą firmę konferencjach wiemy, że czas, który przeznaczycie Państwo na spotkanie z nami jest doskonałą inwestycją, ponieważ po naszych wydarzeniach macie Państwo wiele pomysłów i narzędzi, które pomogą w podnoszeniu efektywności w obszarach dla Państwa najważniejszych. Ogromną wartość dodaną udziału w naszej konferencji dodatkowo stanowi możliwość benchmarkingu z praktykami z różnych branż podczas praktycznych prezentacji, warsztatów, panelu dyskusyjnego oraz przerw i koktajlu. Staramy się zapewnić Państwu maksymalnie dużo czasu na przedyskutowanie spraw dla Państwa szczególnie ważnych, warty podkreślenia jest również fakt, że kontakty nawiązane na naszych konferencjach trwają latami po wydarzeniu, a nie ma większej wartości niż wiedza uzyskana u źródła.
Swoimi doświadczeniami podzielą się Eksperci z ogromną wiedzą z obszaru HR:
- Magdalena Chabińska-Rossakowska, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Personalnych, DHL Express Polska
- Anna Drońska, Kierownik Personalny, Grupa Kraft
- Magdalena Gera-Pikulska, Dyrektor Departamentu Polityki Personalnej, Polska Telefonia Cyfrowa
- Ewa Latkowska, Dyrektor Personalny, Philips Lighting Poland
- Agnieszka Lisiecka, Adwokat, Wspólnik, Wardyński i Wspólnicy
- Joanna Malinowska-Parzydło, Dyrektor Personalny, Grupa TVN
- Paweł Miłoszowski, HR Director, Whirlpool
- Jolanta Musielak, Członek Zarządu, Dyrektor Personalny, Volkswagen Polska
- Piotr Poświata, Kierownik Działu Wynagrodzeń i Benefitów, Polska Telefonia Cyfrowa
- Artur Żurek, Dyrektor Banku ds. Zarządzania Kadrami, BRE Bank
Zagadnienia prezentowane przez Ekspertów na konferencji to m.in.:
- Wyzwania pojawiające się przed Działami HR – nowe technologie i bezpieczne dla firmy rozwiązywanie umowy o pracę
- Nowe wymagania pracowników w stosunku do przyszłego pracodawcy w zależności od wieku i posiadanego doświadczenia zawodowego – o czym należy pamiętać, żeby proces rekrutacji był skuteczny - warsztat
- Kontroling personalny – jak mierzyć efektywność Działów HR – warsztat
- Dyrektor Personalny i Dział HR w przeprowadzaniu zmian w firmie i reakcji na zmiany w gospodarce
- Nowe podejście do zarządzania pracownikami w firmach
- Skuteczność programów mentoringowo - coachingowych i ich wpływ na dynamikę biznesu
- Sukcesja w firmie – tworzenie, planowanie, komunikowanie – panel dyskusyjny
- Programy Talent Management – dla wszystkich czy dla wybranych
- Zarządzanie wiedzą w firmie – jak zachować wiedzę w firmie
- Doskonalenie sprawności organizacyjnej – jak oceniać i rozwijać pracowników
- Motywacja w zmieniających się warunkach na rynku pracy
- Moja firma w obliczu wyzwań zmieniającego się rynku pracy
- Jak chcemy utrzymać wiedzę i zapewnić dalszy rozwój naszej firmie w dobie zmian na rynku pracy
- Dynamiczny rynek pracy –jak zabezpieczyć się przed odpływem wykwalifikowanej kadry
NA TEJ KONFERENCJI GBI PARTNERS NIE MOŻE PAŃSTWA ZABRAKNĄĆ!!!
Koszt uczestnictwa od 14 lutego 2011 r.:
- 15–16 marca 2011 r. – 3200 PLN + VAT – udział w dwóch dniach konferencji
Cena obejmuje: udział w prelekcjach, materiały dokumentacyjne w formie wydruku i na płycie CD-ROM, przerwy kawowe, obiady i koktajl.
Szczegółowe informacje:
Beata Mrozek - Kierownik Administracji i Marketingu
Tel.: 22 458 66 10
Fax.: 22 458 66 11
Więcej na: