-
Tytuł:
Dział HR jako siła napędowa zmian w organizacji
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 200 + VAT PLN Teraz: 2 880 + VAT PLN
- Termin: 2010-03-09 - 2010-03-10
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: GBI Partners Sp. z o.o.
Zespół GBI Partners ma przyjemność zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pod hasłem: „DZIAŁ HR JAKO SIŁA NAPĘDOWA ZMIAN W ORGANIZACJI” która odbędzie się w dniach 9 – 10 marca 2010 roku w hotelu Marriott w Warszawie.
Na tym wydarzeniu nie powinno zabraknąć osób zarządzających firmami, które:
- chcą poznać konkretne przykłady wpływu Działu HR na realizację celów strategicznych firmy,
- chcą w nowoczesny i efektywny sposób motywować ludzi w swojej organizacji,
- wiedzą, że zaangażowanie i lojalność pracownika można stale wzmacniać,
- wierzą w rozwój i zdobywanie doświadczenia poprzez benchmarking z najlepszymi na rynku,
- wiedzą, że podczas dyskusji w gronie profesjonalistów rodzą się najbardziej inspirujące pomysły.
W czasie konferencji nasi Eksperci zaprezentują Państwu dziewięć studiów przypadków efektywnego zarządzania w ich firmach:
- Dział HR jako strategiczny partner w dobie turbulencji oraz w środowisku permanentnej zmiany rynkowej
- Dział HR jako partner biznesowy w realizacji celów strategicznych firmy
- Program outplacementu motywatorem dla pracowników pozostających w firmie oraz wsparcie w trudnej sytuacji zawodowej jaką jest zwolnienie
- Kapitał ludzki źródłem przewagi konkurencyjnej niezależnie od zmieniającego się środowiska działania firmy
- Rola HR i Line Managera w procesie zarządzania zmianą – warsztat
- Jak tworzyć mapy talentów w swoich organizacjach – warsztat
- Obecna sytuacja rynkowa a zaangażowanie i motywacja pracowników
- Związki zawodowe jako partner w zarządzaniu motywacją pracowników
- Jak zaprojektować system komunikacji wewnętrznej, aby odbierać sygnały w odpowiednim czasie i odpowiednio na nie reagować
- Wyzwanie dla Działów HR – rozwój polityki personalnej w obecnej sytuacji na rynku – panel dyskusyjny
- Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) czy mamy na to czas w obecnej sytuacji na rynku
- Przejście krok po kroku przez proces restrukturyzacji
WYJĄTKOWA MOŻLIWOŚĆ WYMIANY DOŚWIADCZEŃ I BENCHMARKINGU PODCZAS KONFERENCJI I KOKTAJLU!
Koszt udziału:
2880 PLN + VAT - przy zgłoszeniu do 15 stycznia
3200 PLN + VAT - przy zgłoszeniu od 16 stycznia
Więcej informacji udziela:
Beata Mrozek - Starszy Koordynator ds. Administracji i Marketingu
GBI Partners Sp. z o.o.
tel: +48 22 458 66 10