eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeDystrybucja produktów leczniczych
  • Tytuł:

    Dystrybucja produktów leczniczych

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 3 490 + VAT PLN Teraz: 2 990 + VAT PLN
  • Termin: 2010-09-20 - 2010-09-22
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: MOVIDA Conferences

Nowe regulacje prawne mają ogromne znaczenie dla każdego podmiotu rynku farmaceutycznego: producenta, hurtowni farmaceutycznej, apteki, pacjenta.

Kluczowe tematy spotkania:

  • zmiany w Prawie Farmaceutycznym
  • różnice pomiędzy aktualnym systemem cen i marż maksymalnych a planowanym systemem cen i marż sztywnych
  • skutki zmian prawnych w odniesieniu do rodzajów dystrybucji - dystrybucja pośrednia vs. dystrybucja bezpośrednia
  • wprowadzenie nowego produktu na rynek – perspektywa producenta
  • benchmarking efektywnej dystrybucji
  • import równoległy – CASE STUDY
  • najlepsze praktyki i doświadczenia współpracy dystrybucji farmaceutycznej z operatorem logistycznym
  • równość i różnicowanie warunków w umowach dystrybucyjnych a prawo konkurencji
  • dystrybucja bezpośrednia – DYSKUSJA PANELOWA - CASE STUDY
  • nowoczesny call centre farmaceutyczny (outsourcing oraz inhouse) - jakiej oczekiwać skuteczności?
  • koszty: rep fizyczny vs telerep zewnętrzny; rep fizyczny vs telerep inhouse
  • dystrybucja szpitalna
  • analiza rynku hurtowego: na czym opierają swoją politykę małe podmioty? Gdzie miejsce na nowe konsolidacje?
  • współpraca hurtowni farmaceutycznej z rynkiem szpitalnym, aptecznym oraz producentem
  • jak rabaty i premie są rozliczane na poziomie hurtowni, pomiędzy producentem a hurtowniami?
  • dystrybutor farmaceutyczny jako podmiot odpowiedzialny za produkt leczniczy
  • dostawy domowe produktów leczniczych do pacjentów

W programie ujęliśmy aktualne tematy i problemy nurtujące Państwa podczas codziennej działalności. Proponowane zmiany w Prawie Farmaceutycznym mogą wpłynąć na strukturę dystrybucji produktów leczniczych, zwłaszcza leków podlegających refundacji ze środków publicznych. Ponadto, nowe mechanizmy wpłyną na konieczność przeanalizowania polityki cenowej stosowanej w łańcuchach dystrybucji, wykorzystywanych narzędzi wsparcia dystrybucji i sprzedaży, a co za tym idzie również na współpracę producentów z hurtowniami i aptekami. Nowe regulacje prawne mają ogromne znaczenie dla każdego podmiotu rynku farmaceutycznego: producenta, hurtowni farmaceutycznej, apteki, pacjenta.

Według AstraZeneca Pharma Poland, wprowadzenie DTP spowodowało skuteczniejszą i lepiej odzwierciedlającą zapotrzebowanie strukturę sprzedaży w niektórych regionach kraju. Protesty ze strony samorządów aptekarskich, stowarzyszeń i instytucji powodują, że każde kolejne rozwiązanie jest kwestionowane. Temat DTP szczególnie Państwa interesuje, także w związku z rozważaniami o wprowadzeniu tego modelu dystrybucji, dlatego zaplanowaliśmy cały dzień konferencji wnikliwie analizujący aspekty dotychczas nie omawiane.

W poprzednim roku żywo interesowaliśmy się kształtem rynku hurtowego po konsolidacji pomiędzy czołowymi graczami oraz prywatyzacją hurtowni będących w posiadaniu Skarbu Państwa. W tym roku obserwujemy bezprecedensowe połączenie organizacji, która rozpoczynała od hurtowej sprzedaży leków i firmy farmaceutycznej wprowadzającej własne preparaty do obrotu detalicznego.

Za kolejnymi sektorami gospodarki, włączającymi usługi call center do strategii marketingowo – sprzedażowej, podąża farmacja doceniając jej użyteczność. Producenci w Polsce stosunkowo rzadko korzystają z usług call center w outsourcingu. Dlatego podjęliśmy starania przedstawienia Państwu korzyści i barier tego typu rozwiązań.

Nadrzędny atut konferencji stanowią osoby prelegentów, wybitni eksperci posiadający ogromną wiedzę najwyższej jakości i wieloletnie doświadczenie. Praktyczne ujęcie tematów będzie stanowić największą wartość merytoryczną spotkania.

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na konferencji:

1. uzyskają Państwo aktualne informacje o projektowanych zmianach prawnych, które będę miały ogromny wpływ na strukturę dystrybucji i sprzedaży
2. będę mogli Państwo zapoznać się z możliwościami obniżania kosztów z wykorzystaniem outsourcingu usług call center czy współpracy z operatorem logistycznym
3. doskonali eksperci z wieloletnim praktycznym doświadczeniem podzielą się z Państwem swoją wiedzą co - jesteśmy przekonani – ułatwi Państwu rozwiązanie wielu problemów w codziennej pracy
4. niektóre tematy zostały ujęte w formie case'ów mając na względzie przekazanie Państwu cennych wskazówek, które wprowadzone w innych przypadkach odniosły zamierzony rezultat
5. przedstawimy Państwu aktualny obraz oraz perspektywy rozwoju rynku hurtowego zarówno po konsolidacjach jak i bezprecedensowym połączeniu organizacji i firmy farmaceutycznej wprowadzającej własne preparaty do obrotu
6. uzyskają Państwo odpowiedzi na wiele nurtujących pytań, w związku z założeniem konferencji i jej praktycznym wymiarem
7. uzupełnimy Państwa wiedzę o nowe trendy i innowacyjne rozwiązania, które zdaniem ekspertów, nie tylko ułatwiają przepływ informacji pomiędzy producentem a apteką, ale również pozwalają integrować poszczególne elementy w łańcuchu dystrybucyjnych


Koszt uczestnictwa:
2290 + 22% VAT - konferencja 2 dni do 31 sierpnia
2490 + 22% VAT - konferencja 2 dni od 1 września
2990 + 22% VAT - konferencja 3 dni do 31 sierpnia
3490 + 22% VAT - konferencja 3 dni od 1 września

Szczegółowe informacje:
Jolanta Kołodzińska
tel (+48 22) 696 98 28


Więcej informacji na stronie organizatora: