-
Tytuł:
Dyrektor Administracyjny 2017 (II edycja)
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 2 395 + VAT PLN
- Termin: 2017-10-12 - 2017-10-13
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Podczas konferencji zostaną przeanalizowane zagadnienia poświęcone między innymi optymalizacji procesów i kosztów, zaprezentujemy przegląd tendencji i zjawisk na rynku nieruchomości, strategii zakupowej oraz roli i odpowiedzialności prawnej w różnych aspektach pracy Dyrektorów Administracyjnych.
Drugiego dnia konferencji zaplanowane są interaktywne warsztaty z zakresu przywództwa, pozycji i komunikacji. Wskażemy na sposób w jaki dyrektor administracyjny może skutecznie rozwijać swoje kompetencje i możliwości.
II edycja konferencji będzie źródłem wiedzy i inspiracji do działania. Dzięki wymianie doświadczeń oraz licznym merytorycznym prelekcjom i dyskusjom mamy nadzieję zwiększyć Państwa aktywność w rozwoju biznesu.
Wśród prelegentów m. in.:
• Mateusz Borowiecki, Prezes Zarządu, OptiBuy
• Krzysztof Sarnecki, Współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu
• Kazimierz F. Nalepa, Analityk i doradca, trener, coach, TMTgroup
• Łukasz Jania, Prezes Zarządu, Fleet Partners, Członek SKFS
W programie m. in.:
• Koszty eksploatacji i utrzymania nieruchomości
• Administracyjny – pozycja, osiągnięcia, kariera
• Komunikacja - wyższy poziom. Trzy perspektywy – co wiedzą i potrafią najskuteczniejsi zarządzający i liderzy
• Optymalizacja zarządzania flotą samochodową
• Umowa najmu powierzchni biurowej i komercyjnej – zagadnienia praktyczne
Koszt uczestnictwa netto:
- 1895.00 PLN (od 30 czerwca do 8 września 2017)
- 2395.00 PLN (od 9 września do 13 października 2017)
Szczegóły na temat dokładnej lokalizacji już wkrótce
Szczegóły na stronie wydarzenia:
Drugiego dnia konferencji zaplanowane są interaktywne warsztaty z zakresu przywództwa, pozycji i komunikacji. Wskażemy na sposób w jaki dyrektor administracyjny może skutecznie rozwijać swoje kompetencje i możliwości.
II edycja konferencji będzie źródłem wiedzy i inspiracji do działania. Dzięki wymianie doświadczeń oraz licznym merytorycznym prelekcjom i dyskusjom mamy nadzieję zwiększyć Państwa aktywność w rozwoju biznesu.
Wśród prelegentów m. in.:
• Mateusz Borowiecki, Prezes Zarządu, OptiBuy
• Krzysztof Sarnecki, Współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu
• Kazimierz F. Nalepa, Analityk i doradca, trener, coach, TMTgroup
• Łukasz Jania, Prezes Zarządu, Fleet Partners, Członek SKFS
W programie m. in.:
• Koszty eksploatacji i utrzymania nieruchomości
• Administracyjny – pozycja, osiągnięcia, kariera
• Komunikacja - wyższy poziom. Trzy perspektywy – co wiedzą i potrafią najskuteczniejsi zarządzający i liderzy
• Optymalizacja zarządzania flotą samochodową
• Umowa najmu powierzchni biurowej i komercyjnej – zagadnienia praktyczne
Koszt uczestnictwa netto:
- 1895.00 PLN (od 30 czerwca do 8 września 2017)
- 2395.00 PLN (od 9 września do 13 października 2017)
Szczegóły na temat dokładnej lokalizacji już wkrótce
Szczegóły na stronie wydarzenia: