-
Tytuł:
Digital Marketing Innovation
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 890 + VAT PLN
- Termin: 2015-03-24 - 2015-03-24
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: BelieveIn
Szybki rozwój nowych technologii w obszarze digital wpływa na konieczność zmiany podejścia do działań marketingowych.
Zmieniają się nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim oczekiwania i zachowania konsumenta.
Zmienia się również sposób tworzenia strategii marketingowych, które nowe technologie nie tylko wspierają, ale również weryfikują.
Innowacją w marketingu nie jest wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych.
Kluczowe znaczenie mają zbierane dzięki nowoczesnym technologiom doświadczenia i dane, ich analiza oraz elastyczne zmienianie na jej podstawie strategii w obszarze tworzenia produktu, komunikacji, sprzedaży oraz obsługi klienta.
Program
9:30-10:00 Ivan Hernendez, Digital Innovation & Marketing Strategist
Welcome to the Age of the Consumer.
10:00-10:30 Paul Papadimitriou, GOŚĆ SPECJALNY , Innovation Scout and Keynote Speaker
Better, Stronger, Faster. The infinite innovation revolution.
10:30- 11:00 Zbigniew Nasarzewski, Innovation Manager – Dentsu Aegis Network Poland
MarkerLaby, roboty i wearable, czyli make things happen w komunikacji marketingowej.
11:00-11:30 Magda Chętnik, Account Manager, 180heartbeats + JUNG v. MATT
Magdalena Moskal-Felska, Senior Strategy Planner, 180heartbeats + JUNG v. MATT
Nowe technologie w służbie efektywnej realizacji celów biznesowych w komunikacji B2B.
11:30-12:00 Przerwa kawowa
12:00-12:30 Igor Farafonow, UX Lead, Uxeria
What makes them love you? Nowe technologie w służbie user experience.
12:30-13:00 Natalia Kielur, Marketing & PR Manager, Witchcraft Studios
Konsument online na zakupach, czyli jak technologie mobilne wspierają sprzedaż.
13:00-13:30 Adam Gołub, CEO, VideoMill
Konsument w Digital - personalizacja działań marketingowych jako klucz do sukcesu.
13:30-14:30 LUNCH
14:30-15:00 Kuba Kaliciński, Creative Director/ co-owner, Kalicinscy.com
Innowacja w strategii komunikacji – content to odpowiedzialność, nie narzędzie.
15:00-15:30 Michał Dunin, Dyrektor Zarządzający, WebTalk
Social Media i nowe technologie- co zmiany w social networking experience oznaczają dla marek?
15:30-16:00 Oczekiwanie na temat prelegenta
16:00-17:00 Debata: Dwie funkcje biznesu – marketing i innowacja, czyli jak dostosować się do ery digital?
Paneliści:
Paul Papadimitriou,
Łukasz Wejchert,
Michał Brański,
Prowadzący: Ivan Hernendez. Debata odbywa się w języku angielskim.
17:00-18:00 NETWORKING
Goście specjalni: Paul Papadimitriou, Łukasz Wejchert, Michał Brański
Koszt: 890 zł lub pakiet trzech wejściówek 1800 zł
Szczegółowe informacje:
Paulina Wojczyńska,
,
mob.: 725 537 356
Więcej na stronie: