-
Tytuł:
Digital Marketing
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 095 + VAT PLN
- Termin: 2018-02-14 - 2018-02-15
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie konferencji znajdziecie Państwo aktualne tematy, które można w gotowej postaci przenieść na grunt organizacji.
Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.
Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny.
Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.
W programie m. in.:
• Dokąd zmierza digital marketing?
• Obsługa klienta w mediach społecznościowych
• Sprzedaż offline i online - współpraca zamiast konkurencji ?
• Marketing automation - jaką formę automatyzacji wybrać ?
• User experience- drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
• Od touchpointów do mikromomentów - zmiany w customer journey
• Skuteczne kampanie PPC w social media
• Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
• Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories
KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www:
Zaprezentujemy analityczny wymiar digital marketingu, pokażemy m.in. jak równoważyć aktywność offline i online oraz wykorzystywać sztuczną inteligencję na potrzeby podniesienia skuteczności naszych działań w cyfrowym świecie.
Obecnie każdy nie tylko musi być w digitalu, by istnieć, ale musi także kreować tę rzeczywistość, dbać o klienta w sposób ciągły i innowacyjny.
Trzeba połączyć wykorzystanie nowych technologii z wiedzą o psychologii klienta, jego zachowaniach i przyzwyczajeniach.
W programie m. in.:
• Dokąd zmierza digital marketing?
• Obsługa klienta w mediach społecznościowych
• Sprzedaż offline i online - współpraca zamiast konkurencji ?
• Marketing automation - jaką formę automatyzacji wybrać ?
• User experience- drogą do podniesienia konwersji w sklepie internetowym
• Od touchpointów do mikromomentów - zmiany w customer journey
• Skuteczne kampanie PPC w social media
• Regulacje prawne dotyczące digital marketingu
• Virtual reality, poprawiona rzeczywistość, instastories
KONTAKT:
e-mail: szkolenia@pb.pl
tel: 22 333 97 77
www: