-
Tytuł:
Customer Intelligence
- Kategoria: Inne
- Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-09-09 - 2008-09-10
- Miejsce: / wielkopolskie
- Organizator: ECU Marketing
Główne zagadnienia Kongresu:
- Po raz pierwszy w Polsce najskuteczniejsze metody utrzymywania klientów, Alastair Tempest, Dyrektor Generalny Federacji Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego
- Przykłady dobrych i złych praktyk użycia technologii w zarządzaniu klientami — najnowsze światowe badania i rekomendacje Gartner, Leszek Maśniak
- Doświadczenia BZ WBK w zakresie kampanii sprzedażowych przedstawi Dariusz Żurakowski — ceniony praktyk, prelegent Gartner "CRM Summit"
- Sprawdzona strategia Telefonii Dialog w zakresie utrzymywania klientów - Mirosław Sajur, współtwórca pierwszego w Polsce programu lojalnościowego w telefonii stacjonarnej
Dlaczego warto wziąć udział:
- Sławomir Samek, który wdrożył w Fortis Banku koncepcję SOA, przedstawi sprawdzone sposoby otwarcia narzędzi CRM na systemy zewnętrzne oraz zastosowanie w praktyce podejścia modułowego
- Rafał Latkowski, posiadający liczne doświadczenia we wdrożeniach analitycznego CRM na potrzeby bankowości, telekomunikacji i ubezpieczeń w Polsce i na świecie przedstawi przyszłość rozwiązań ACRM
- Jak zdobyć i utrzymać 1,8 mln. klientów w 3 lata podpowie Andrzej Matuszyński, Członek Zarządu ds. Marketingu i Obsługi Klientów, na podstawie case study Polsatu Cyfrowego
- Po raz pierwszy w Polsce Jacek Iljin, Wicedyrektor Biura Sprzedaży największego banku internetowego, posiadającego ok. 2 mln. klientów zaprezentuje doświadczenia mBanku w zakresie tworzenia kampanii sprzedażowych
Kto powinien wziąć udział:
IV Kongres Public Relations TRENDY 2009 skierowany jest do Kadry Zarządzającej, osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy, w szczególności:
- Prezesi Zarządów
- Członkowie Zarządu ds. Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta
- Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
- Dyrektorzy i Kierownicy Sprzedaży
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. Planowania i Analiz
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. Obsługi Klienta
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. CRM i Data Mining
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. IT
- Osoby odpowiedzialne za lojalność klienta, marketing, promocje, kampanie sprzedażowe i zarządzaniem relacjami z klientem
Program:
9 Września 2008, Wtorek
9.30-9.55 Rejestracja i przywitanie
9.55-10.00 Przywitanie przez Prowadzącego
dr Grzegorz Rawicz-Mańkowski, SAS Institute
10.00-10.35 Dobre, złe i bardzo złe praktyki użycia technologii w zarządzaniu klientami na podstawie światowych badań Gartner.
Czego nas nauczyło ostatnie 10 lat
Leszek Maśniak, Gartner
- early adopters — doświadczenia pionierów i wnioski dla innych
- Customer Intelligence w relacjach z klientem — rekomendacje Gartner
- dokąd zmierzają firmy w relacjach z klientami, a dokąd dostawcy systemów
- najnowsze trendy na rynku systemów CRM
10.35-11.10 Going back to basics. The role of dialogue-driven loyalty marketing in retaining your Customer
Alastair Tempest, Federacja Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego
11.10-11.45 CRM — mierzalna wartość dla biznesu — najlepsze przykłady wdrożenia systemu
case study Koncernu Antalis
Joanna Smolińska, Koncern Antalis
- etap przygotowania do projektu - plany, budowanie gruntu współpracy
- jak efektywnie realizować projekt - faza przygotowawcza, testowa, finałowa
- zdarzenia przewidziane i nieprzewidziane - o czym warto pamiętać
- wdrożenie projektu oraz proces przystosowania - otoczenie biznesowe, pracownicy
- jak przebiegają etapy ewolucji narzędzia w praktyce
11.45-12.05 Przerwa na kawę
12.05-12.40 Tworzenie i rozwój kultury firmy oraz wsparcie pracowników w realizacji strategii zorientowanej na klienta
case study Intouch Insurance Europe
Zofia Dzik, Intouch Insurance Europe
12.40-13.15 Skuteczne planowanie i kontrola przebiegu procesów sprzedażowych oraz marketingowych
case study Johnson & Johnson Poland
Agnieszka Michalak, Johnson & Johnson Poland
- wzrost efektywności sprzedaży i marketingu dzięki segmentacji klientów
- portfolio szyte na miarę - dobre praktyki w dostosowywaniu usług do potrzeb klienta
- efektywne zarządzanie budżetami
- najważniejsze kryteria w procesie definiowania klienta
13.15-14.00 Lunch
14.00-14.35 Aspekty prawne Customer Intelligence —na co zwracać uwagę
Xawery Konarski, Traple, Konarski, Podrecki
- Customer Intelligence a ochrona prawna informacji w Polsce
- tworzenie hurtowni danych zgodnie z prawem
- dopuszczalność korzystania z narzędzi analitycznych (OLAP, data mining etc.)
- łączenie informacji z wewnętrznych i zewnętrznych baz danych
- klasyfikacja prawna działań CRM
14.35-15.10 Efektywne zarządzanie kampaniami sprzedażowymi
case study BZ WBK
Dariusz Żurakowski, BZ WBK
- miejsce kampanii sprzedażowych w systemie CRM
- zarządzanie kampaniami sprzedażowymi jako proces biznesowy
- główne wyzwania i największe problemy do rozwiązania
- znaczenie data mining, optymalizacji i Customer Intelligence w zarządzaniu kampaniami sprzedażowymi
15.10-15.45 W sieci się opłaca, czyli jak skutecznie prowadzić kampanie sprzedażowe on-line
case study mBank
Jacek Iljin, mBank
- jak identyfikować specyficzne uwarunkowania w branży i organizacji
- najlepsze praktyki w zakresie wyboru celów strategicznych i operacyjnych
- priorytetyzacja inicjatyw
- kampanie sprzedażowe - doświadczenia największego banku internetowego w Polsce
15.45-16.05 Przerwa na kawę
16.05-16.40 Wpływ Customer Intelligence na efektywność działań marketingowych
case study Vistula & Wólczanka
Marek Kapeliński, Vistula & Wólczanka
- jak uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki efektywnemu zarządzaniu Customer Lifetime Value
- lojalność, a wartość klienta - jak znaleźć punkt przecięcia kosztów i potencjalnych zysków
- strategia zarządzania relacjami z kluczowymi klientami, a zarządzanie migracją klientów
16.40-17.15 Aktywizacja klientów poprzez direct marketing czyli jak sprzedać hot-doga z paliwem w sms’ie
case study PKN Orlen
Bartłomiej Murawski, PKN Orlen
Wioletta Krasnodębska, PKN Orlen
- ewolucyjna zmiana modelu programu lojalnościowego - cele i wnioski
- baza — jak wybrać najbardziej wartościowe dane
- jak skutecznie powiązać cele biznesowe z wyborem typu promocji i formy komunikatów
- metodologia liczenia efektywności - najlepsze praktyki
17.15-17.50 Precyzyjna segmentacja klientów na bazie strategii Customer Intelligence Czekamy na potwierdzenie Prelegenta
- jak właściwie określić cele i kryteria segmentacji
- najlepsze sposoby w podejściu do realizacji procesu segmentacji
- wykorzystanie segmentacji - dobre praktyki
- zalety kompleksowego podejścia do segmentacji wspartego analityką
17.50 Zakończenie
20.00 BANKIET - RESTAURACJA CHERUBINO
UL. ŚWIĘTEGO TOMASZA 15
Na zakończenie pierwszego dnia Kongresu, zapraszamy Państwa do jednej z najlepszych krakowskich restauracji, położonej nieopodal Rynku Głównego, gdzie w miłej atmosferze i ciekawym towarzystwie, będą mogli Państwo nawiązać interesujące kontakty biznesowe. Zapewniamy Państwu wyśmienitą kuchnię i dobrą muzykę!
10 września 2008, Środa
8.30-8.55 Rejestracja i przywitanie
8.55-9.00 Przywitanie przez Prowadzącego
dr Grzegorz Rawicz-Mańkowski, SAS Institute
9.00-9.35 Przyszłość rozwiązań analitycznych na potrzeby zarządzania relacjami z klientem
Przyszłość rozwiązań analitycznych na potrzeby zarządzania relacjami z klientem
Rafał Latkowski, Raiffeisen Bank
- w jaki sposób narzędzia analityczne mogą wspierać zarządzanie relacjami z klientami
- jak wygląda wdrożenie narzędzi analitycznych z punktu widzenia klienta w którym kierunku podąży rozwój narzędzi analitycznego CRM-u uwzględniając postęp badań podstawowych
9.35-10.10 W walce o aktualne dane o kliencie — praktyczne wykorzystanie SOA
Case study Fortis Bank
Sławomir Samek, Fortis Bank
- jak wspierać procesy decyzyjne — optymalizacja pobierania aktualnych wskaźników klienckich
- otwarcie systemów CRM na inne systemy informatyczne —wykorzystanie Service Oriented Architecture
- zapewnienie maksymalnej aktualności danych poprzez wykorzystanie architektury zdarzeniowej
10.10-10.30 Przerwa na kawę
10.30-11.05 Optymalizacja analitycznego wsparcia marketingu i sprzedaży
Radosław Grabiec, SAS Institute
- optymalizacja procesu przetwarzania danych surowych na struktury biznesowe
- moduły merytoryczne CI — skuteczny sposób na optymalizację czasu, kosztów oraz obniżanie ryzyka przy launch’u nowych produktów
- otwartość rozwiązań CI jako najlepsza odpowiedź na częste zmiany w biznesie wymuszone dynamiką rynku
- kumulacja doświadczeń jako optymalna metoda pomiaru oraz poprawy efektywności wsparcia aktywności marketingu
11.05-11.40 Maksymalizacja zysku dzięki Customer Behaviour Analysis
Case study Toyota Bank
Marcin Nadolny,Toyota Bank Polska
- wykorzystanie Customer Behaviour Analysis w organizacji łączącej różne profile działalności
- analityczny widok 360° klienta bankowego — marketing, finanse, ryzyko
- znaczenie efektywnego wykorzystania wyników analiz behawioralnych
11.40-12.15 Skuteczne zarządzania satysfakcją oraz lojalnością klienta
Case study Polsat Cyfrowy
Andrzej Matuszyński, Polsat Cyfrowy
- źródła i wymiary satysfakcji klienta oraz ich najbardziej efektywny pomiar
- indeks lojalności jako prognoza wskaźnika churn
- satysfakcja klienta jako jedno z najważniejszych narzędzi wzrostu bazy abonentów
12.15-13.00 Lunch
13,00-13,35 Skuteczne tworzenie predykcyjnych modeli rezygnacji klienta
Case study Telefonia Dialog
Mirosław Sajur, Telefonia Dialog
- Polacy — najbardziej nielojalni Klienci w Europie
- cel każdego pracownika w firmie — utrzymanie klientów
- wykorzystanie wysoko wyspecjalizowanych narzędzi i zaawansowanej wiedzy w walce o utrzymanie klienta
13.35-14.10 I nie zostawię Cię aż do śmierci — sztuka budowania długotrwałych relacji z klientami
Case study GE Money Bank
Monika Boroszewska, GE Money Bank
Beata Żmudzka, GE Money Bank
14.10-14.45 Jak efektywnie wykorzystać contact center do budowania trwałych relacji z klientami
Wojciech Murzyn, Siemens Enterprise Communications
14.45 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie wynosi:
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 8 sierpnia
4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 8 sierpnia
Cena obejmuje prelekcje, materiały kongresowe oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Łukasz Hińcz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00