eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeCustomer Intelligence
  • Tytuł:

    Customer Intelligence

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 4 495 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
  • Termin: 2008-09-09 - 2008-09-10
  • Miejsce: / wielkopolskie
  • Organizator: ECU Marketing

Główne zagadnienia Kongresu:

  • Po raz pierwszy w Polsce najskuteczniejsze metody utrzymywania klientów, Alastair Tempest, Dyrektor Generalny Federacji Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego
  • Przykłady dobrych i złych praktyk użycia technologii w zarządzaniu klientami — najnowsze światowe badania i rekomendacje Gartner, Leszek Maśniak
  • Doświadczenia BZ WBK w zakresie kampanii sprzedażowych przedstawi Dariusz Żurakowski — ceniony praktyk, prelegent Gartner "CRM Summit"
  • Sprawdzona strategia Telefonii Dialog w zakresie utrzymywania klientów - Mirosław Sajur, współtwórca pierwszego w Polsce programu lojalnościowego w telefonii stacjonarnej

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Sławomir Samek, który wdrożył w Fortis Banku koncepcję SOA, przedstawi sprawdzone sposoby otwarcia narzędzi CRM na systemy zewnętrzne oraz zastosowanie w praktyce podejścia modułowego
  • Rafał Latkowski, posiadający liczne doświadczenia we wdrożeniach analitycznego CRM na potrzeby bankowości, telekomunikacji i ubezpieczeń w Polsce i na świecie przedstawi przyszłość rozwiązań ACRM
  • Jak zdobyć i utrzymać 1,8 mln. klientów w 3 lata podpowie Andrzej Matuszyński, Członek Zarządu ds. Marketingu i Obsługi Klientów, na podstawie case study Polsatu Cyfrowego
  • Po raz pierwszy w Polsce Jacek Iljin, Wicedyrektor Biura Sprzedaży największego banku internetowego, posiadającego ok. 2 mln. klientów zaprezentuje doświadczenia mBanku w zakresie tworzenia kampanii sprzedażowych

Kto powinien wziąć udział:
IV Kongres Public Relations TRENDY 2009 skierowany jest do Kadry Zarządzającej, osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy, w szczególności:

  • Prezesi Zarządów
  • Członkowie Zarządu ds. Marketingu, Sprzedaży i Obsługi Klienta
  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy Sprzedaży
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Planowania i Analiz
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Obsługi Klienta
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. CRM i Data Mining
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. IT
  • Osoby odpowiedzialne za lojalność klienta, marketing, promocje, kampanie sprzedażowe i zarządzaniem relacjami z klientem

Program:

9 Września 2008, Wtorek

9.30-9.55 Rejestracja i przywitanie

9.55-10.00 Przywitanie przez Prowadzącego

dr Grzegorz Rawicz-Mańkowski, SAS Institute

10.00-10.35 Dobre, złe i bardzo złe praktyki użycia technologii w zarządzaniu klientami na podstawie światowych badań Gartner.
Czego nas nauczyło ostatnie 10 lat

Leszek Maśniak, Gartner

  • early adopters — doświadczenia pionierów i wnioski dla innych
  • Customer Intelligence w relacjach z klientem — rekomendacje Gartner
  • dokąd zmierzają firmy w relacjach z klientami, a dokąd dostawcy systemów
  • najnowsze trendy na rynku systemów CRM

10.35-11.10 Going back to basics. The role of dialogue-driven loyalty marketing in retaining your Customer

Alastair Tempest, Federacja Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego

11.10-11.45 CRM — mierzalna wartość dla biznesu — najlepsze przykłady wdrożenia systemu

case study Koncernu Antalis

Joanna Smolińska, Koncern Antalis

  • etap przygotowania do projektu - plany, budowanie gruntu współpracy
  • jak efektywnie realizować projekt - faza przygotowawcza, testowa, finałowa
  • zdarzenia przewidziane i nieprzewidziane - o czym warto pamiętać
  • wdrożenie projektu oraz proces przystosowania - otoczenie biznesowe, pracownicy
  • jak przebiegają etapy ewolucji narzędzia w praktyce

11.45-12.05 Przerwa na kawę

12.05-12.40 Tworzenie i rozwój kultury firmy oraz wsparcie pracowników w realizacji strategii zorientowanej na klienta

case study Intouch Insurance Europe

Zofia Dzik, Intouch Insurance Europe

12.40-13.15 Skuteczne planowanie i kontrola przebiegu procesów sprzedażowych oraz marketingowych

case study Johnson & Johnson Poland

Agnieszka Michalak, Johnson & Johnson Poland

  • wzrost efektywności sprzedaży i marketingu dzięki segmentacji klientów
  • portfolio szyte na miarę - dobre praktyki w dostosowywaniu usług do potrzeb klienta
  • efektywne zarządzanie budżetami
  • najważniejsze kryteria w procesie definiowania klienta

13.15-14.00 Lunch

14.00-14.35 Aspekty prawne Customer Intelligence —na co zwracać uwagę

Xawery Konarski, Traple, Konarski, Podrecki

  • Customer Intelligence a ochrona prawna informacji w Polsce
  • tworzenie hurtowni danych zgodnie z prawem
  • dopuszczalność korzystania z narzędzi analitycznych (OLAP, data mining etc.)
  • łączenie informacji z wewnętrznych i zewnętrznych baz danych
  • klasyfikacja prawna działań CRM

14.35-15.10 Efektywne zarządzanie kampaniami sprzedażowymi

case study BZ WBK

Dariusz Żurakowski, BZ WBK

  • miejsce kampanii sprzedażowych w systemie CRM
  • zarządzanie kampaniami sprzedażowymi jako proces biznesowy
  • główne wyzwania i największe problemy do rozwiązania
  • znaczenie data mining, optymalizacji i Customer Intelligence w zarządzaniu kampaniami sprzedażowymi

15.10-15.45 W sieci się opłaca, czyli jak skutecznie prowadzić kampanie sprzedażowe on-line

case study mBank

Jacek Iljin, mBank

  • jak identyfikować specyficzne uwarunkowania w branży i organizacji
  • najlepsze praktyki w zakresie wyboru celów strategicznych i operacyjnych
  • priorytetyzacja inicjatyw
  • kampanie sprzedażowe - doświadczenia największego banku internetowego w Polsce

15.45-16.05 Przerwa na kawę

16.05-16.40 Wpływ Customer Intelligence na efektywność działań marketingowych

case study Vistula & Wólczanka

Marek Kapeliński, Vistula & Wólczanka

  • jak uzyskać przewagę konkurencyjną dzięki efektywnemu zarządzaniu Customer Lifetime Value
  • lojalność, a wartość klienta - jak znaleźć punkt przecięcia kosztów i potencjalnych zysków
  • strategia zarządzania relacjami z kluczowymi klientami, a zarządzanie migracją klientów

16.40-17.15 Aktywizacja klientów poprzez direct marketing czyli jak sprzedać hot-doga z paliwem w sms’ie

case study PKN Orlen

Bartłomiej Murawski, PKN Orlen
Wioletta Krasnodębska, PKN Orlen

  • ewolucyjna zmiana modelu programu lojalnościowego - cele i wnioski
  • baza — jak wybrać najbardziej wartościowe dane
  • jak skutecznie powiązać cele biznesowe z wyborem typu promocji i formy komunikatów
  • metodologia liczenia efektywności - najlepsze praktyki

17.15-17.50 Precyzyjna segmentacja klientów na bazie strategii Customer Intelligence Czekamy na potwierdzenie Prelegenta

  • jak właściwie określić cele i kryteria segmentacji
  • najlepsze sposoby w podejściu do realizacji procesu segmentacji
  • wykorzystanie segmentacji - dobre praktyki
  • zalety kompleksowego podejścia do segmentacji wspartego analityką

17.50 Zakończenie

20.00 BANKIET - RESTAURACJA CHERUBINO
UL. ŚWIĘTEGO TOMASZA 15

Na zakończenie pierwszego dnia Kongresu, zapraszamy Państwa do jednej z najlepszych krakowskich restauracji, położonej nieopodal Rynku Głównego, gdzie w miłej atmosferze i ciekawym towarzystwie, będą mogli Państwo nawiązać interesujące kontakty biznesowe. Zapewniamy Państwu wyśmienitą kuchnię i dobrą muzykę!

10 września 2008, Środa

8.30-8.55 Rejestracja i przywitanie

8.55-9.00 Przywitanie przez Prowadzącego

dr Grzegorz Rawicz-Mańkowski, SAS Institute

9.00-9.35 Przyszłość rozwiązań analitycznych na potrzeby zarządzania relacjami z klientem
Przyszłość rozwiązań analitycznych na potrzeby zarządzania relacjami z klientem

Rafał Latkowski, Raiffeisen Bank

  • w jaki sposób narzędzia analityczne mogą wspierać zarządzanie relacjami z klientami
  • jak wygląda wdrożenie narzędzi analitycznych z punktu widzenia klienta w którym kierunku podąży rozwój narzędzi analitycznego CRM-u uwzględniając postęp badań podstawowych

9.35-10.10 W walce o aktualne dane o kliencie — praktyczne wykorzystanie SOA

Case study Fortis Bank

Sławomir Samek, Fortis Bank

  • jak wspierać procesy decyzyjne — optymalizacja pobierania aktualnych wskaźników klienckich
  • otwarcie systemów CRM na inne systemy informatyczne —wykorzystanie Service Oriented Architecture
  • zapewnienie maksymalnej aktualności danych poprzez wykorzystanie architektury zdarzeniowej

10.10-10.30 Przerwa na kawę

10.30-11.05 Optymalizacja analitycznego wsparcia marketingu i sprzedaży

Radosław Grabiec, SAS Institute

  • optymalizacja procesu przetwarzania danych surowych na struktury biznesowe
  • moduły merytoryczne CI — skuteczny sposób na optymalizację czasu, kosztów oraz obniżanie ryzyka przy launch’u nowych produktów
  • otwartość rozwiązań CI jako najlepsza odpowiedź na częste zmiany w biznesie wymuszone dynamiką rynku
  • kumulacja doświadczeń jako optymalna metoda pomiaru oraz poprawy efektywności wsparcia aktywności marketingu

11.05-11.40 Maksymalizacja zysku dzięki Customer Behaviour Analysis

Case study Toyota Bank

Marcin Nadolny,Toyota Bank Polska

  • wykorzystanie Customer Behaviour Analysis w organizacji łączącej różne profile działalności
  • analityczny widok 360° klienta bankowego — marketing, finanse, ryzyko
  • znaczenie efektywnego wykorzystania wyników analiz behawioralnych

11.40-12.15 Skuteczne zarządzania satysfakcją oraz lojalnością klienta

Case study Polsat Cyfrowy

Andrzej Matuszyński, Polsat Cyfrowy

  • źródła i wymiary satysfakcji klienta oraz ich najbardziej efektywny pomiar
  • indeks lojalności jako prognoza wskaźnika churn
  • satysfakcja klienta jako jedno z najważniejszych narzędzi wzrostu bazy abonentów

12.15-13.00 Lunch

13,00-13,35 Skuteczne tworzenie predykcyjnych modeli rezygnacji klienta

Case study Telefonia Dialog

Mirosław Sajur, Telefonia Dialog

  • Polacy — najbardziej nielojalni Klienci w Europie
  • cel każdego pracownika w firmie — utrzymanie klientów
  • wykorzystanie wysoko wyspecjalizowanych narzędzi i zaawansowanej wiedzy w walce o utrzymanie klienta

13.35-14.10 I nie zostawię Cię aż do śmierci — sztuka budowania długotrwałych relacji z klientami

Case study GE Money Bank

Monika Boroszewska, GE Money Bank
Beata Żmudzka, GE Money Bank

14.10-14.45 Jak efektywnie wykorzystać contact center do budowania trwałych relacji z klientami

Wojciech Murzyn, Siemens Enterprise Communications

  • contact center jako źródło informacji o odczuciach, preferencjach, oczekiwaniach i zachowaniach klientów
  • subtelne metody pozyskiwania informacji od klientów
  • wykorzystanie informacji i doświadczeń gromadzonych w contact center do zwiększania skuteczności działań marketingowych i handlowych
  • sztuka budowania pozytywnego obrazu firmy w kontaktach z klientami
  • 14.45 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


    Koszt uczestnictwa jednej osoby w Kongresie wynosi:
    3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 8 sierpnia
    4495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 8 sierpnia
    Cena obejmuje prelekcje, materiały kongresowe oraz lunch.

    Szczegółowe informacje:
    Łukasz Hińcz - Project Manager
    tel.(12) 350 54 00