eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeCUSTOMER EMPOWERMENT. Jak zapewnić sukces rynkowy produktu, angażując konsumentów w proces innowacji

DZIĘKI UDZIAŁOWI W WARSZTATACH DOWIESZ SIĘ M.IN.:

  • Jak zawsze być o jeden krok przed klientem i planować jego zaangażowanie w proces innowacji
  • Jak pozycjonować cenowo nowe produkty
  • Jak udoskonalić model biznesowy organizacji, dzięki otwartym innowacjom i crowdsourcingowi
  • Jak projektować idealne doświadczenie klienta z wykorzystaniem narzędzi Design Your Value Proposition
  • Jak konsumencki empowerment wpływa na pozytywne postrzeganie firmy i marek oraz lojalność klientów

Warsztaty kierujemy do wszystkich zainteresowanych aktualnymi trendami na rynku komunikacji marketingowej. W szczególności do osób, które w firmach są odpowiedzialne za innowacje, komunikację z klientami, rozwój organizacji i piastują stanowiska:

  • Dyrektorów, Managerów Działu Marketingu oraz e-Marketingu
  • Managerów i Specjalistów ds. engagement marketingu, social shoppingu, community building
  • Barand Managerów i Kierowników Produktu
  • Managerów ds. Rozwoju Produktów i Usług
  • Dyrektorów, Managerów Działów Innowacji
  • Managerowie, Specjaliści ds. Customer Experience Management, Badań i Rozwoju, Planowania i Analiz

W programie m.in. tematy:

  • Jak słuchać klientów - czyli o sile skutecznie przeprowadzonych badań rynkowych
    Gabriel Matwiejczyk, Business Development Manager, NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company)
  • "Users create" - klient, wyznawca, ojciec sukcesu
    Justyna Dziegieć, Ekspert ds. Komunikacji Marek
  • Twórcze planowanie i etapy wprowadzania nowych produktów - ile mieć w sobie artysty a ile biznesmana
    Piotr Turek, Kierownik Zespołu ds. Usług Muzycznych i Rozrywkowych, Departament Rozwoju Produktów i Usług, Polkomtel
  • SESJA INTERAKTYWNA: Visual thinking i story telling jako narzędzia ułatwiające zrozumienie potzreb klientów
    Marcin Piotrowski, Portal Solution Expert, P4
  • Innowacyjny produkt czy innowacyjna kampania - czego tak naprawdę oczekuje konsument
    Patrycja Giurko, Group Brand Manager, Hoop
  • Jak skutecznie angażować klientów i konsumentów w tworzenie przełomowych innowacji
    Tomasz Rudolf, Chief Innovation Igniter, Ekspert i Facylitator, Innovatika


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 22 maja 2012 do 15 czerwca 2012)
3395 PLN (od 16 czerwca 2012 do 26 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje: prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Katarzyna Basaj-Pietrasz - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie Organizatora: