-
Tytuł:
CUSTOMER EMPOWERMENT. Jak zapewnić sukces rynkowy produktu, angażując konsumentów w proces innowacji
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 395 + VAT PLN Teraz: 3 395 + VAT PLN
- Termin: 2012-06-26 - 2012-06-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
DZIĘKI UDZIAŁOWI W WARSZTATACH DOWIESZ SIĘ M.IN.:
- Jak zawsze być o jeden krok przed klientem i planować jego zaangażowanie w proces innowacji
- Jak pozycjonować cenowo nowe produkty
- Jak udoskonalić model biznesowy organizacji, dzięki otwartym innowacjom i crowdsourcingowi
- Jak projektować idealne doświadczenie klienta z wykorzystaniem narzędzi Design Your Value Proposition
- Jak konsumencki empowerment wpływa na pozytywne postrzeganie firmy i marek oraz lojalność klientów
Warsztaty kierujemy do wszystkich zainteresowanych aktualnymi trendami na rynku komunikacji marketingowej. W szczególności do osób, które w firmach są odpowiedzialne za innowacje, komunikację z klientami, rozwój organizacji i piastują stanowiska:
- Dyrektorów, Managerów Działu Marketingu oraz e-Marketingu
- Managerów i Specjalistów ds. engagement marketingu, social shoppingu, community building
- Barand Managerów i Kierowników Produktu
- Managerów ds. Rozwoju Produktów i Usług
- Dyrektorów, Managerów Działów Innowacji
- Managerowie, Specjaliści ds. Customer Experience Management, Badań i Rozwoju, Planowania i Analiz
W programie m.in. tematy:
- Jak słuchać klientów - czyli o sile skutecznie przeprowadzonych badań rynkowych
Gabriel Matwiejczyk, Business Development Manager, NM Incite (A Nielsen/McKinsey Company) - "Users create" - klient, wyznawca, ojciec sukcesu
Justyna Dziegieć, Ekspert ds. Komunikacji Marek - Twórcze planowanie i etapy wprowadzania nowych produktów - ile mieć w sobie artysty a ile biznesmana
Piotr Turek, Kierownik Zespołu ds. Usług Muzycznych i Rozrywkowych, Departament Rozwoju Produktów i Usług, Polkomtel - SESJA INTERAKTYWNA: Visual thinking i story telling jako narzędzia ułatwiające zrozumienie potzreb klientów
Marcin Piotrowski, Portal Solution Expert, P4 - Innowacyjny produkt czy innowacyjna kampania - czego tak naprawdę oczekuje konsument
Patrycja Giurko, Group Brand Manager, Hoop - Jak skutecznie angażować klientów i konsumentów w tworzenie przełomowych innowacji
Tomasz Rudolf, Chief Innovation Igniter, Ekspert i Facylitator, Innovatika
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 22 maja 2012 do 15 czerwca 2012)
3395 PLN (od 16 czerwca 2012 do 26 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje: prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Basaj-Pietrasz - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie Organizatora: