-
Tytuł:
Customer Contact Management Summit
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2010-04-22 - 2010-04-23
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
Największe w Polce Forum poświęcone sprzedaży i obsłudze Klienta!
Obecnie znacznie bardziej, niż kiedykolwiek wcześniej, pozyskanie Klienta i jego profesjonalna obsługa decyduje o sukcesie całej organizacji. Oczekiwania Klientów rosną z roku na rok i coraz więcej z nich decyduje się również na kompleksowy kontakt z firmą poprzez Contact Center – od standardowej infolinii, poprzez zapytania i zamówienia e-mailowe – po najbardziej zaawansowane technologicznie kanały kontaktu, takie jak livechat’y.
Customer Contact Management Summit to niepowtarzalna okazja, aby dowiedzieć się jak podczas każdej pojedynczej interakcji z Klientem dostarczyć najwyższej jakości obsługę oraz uzyskać kompleksową wiedzę na temat jego potrzeb i wymagań. To również platforma wymiany doświadczeń na temat efektywnych metod motywacji, które sprawiają, że każdy Państwa pracownik w ramach kontaktu z Klientem firmy jest ambasadorem marki, produktów, usługi oraz całej firmy.
„Customer Contact Management Summit” 22-23 kwietnia 2010 to również:
- 35 prelekcji omawiających całościową relację z Klientem, od jego pozyskania po obsługę posprzedażową
- 3 równoległe sesje tematyczne – Customer Acquisition, Contact Center i Customer Service
- Nowoczesne narzędzia i metody podnoszące efektywność kontaktu z Klientem
- Możliwość spotkania z ekspertami obsługi Klienta w kluczowych branżach: bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, retail
Koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi: w konferencji:
3495 PLN + 22% VAT – przy rejestracji do 26 marca i wpłacie pełnej kwoty przed terminem konferencji
3995 PLN + 22% VAT – przy rejestracji po dniu 26 marca, bądź wpłacie pełnej kwoty po terminie konferencji
Cena obejmuje: prelekcje, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Paulina Pyc - Project Manager
tel: +48 12 350 54 02
Więcej informacji: