-
Tytuł:
CRM GigaCon 2010
- Kategoria: Inne
- Cena: 0 PLN
- Termin: 2010-05-24 - 2010-05-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Software-Konferencje Sp. z o.o.
Zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji poświęconej rozwiązaniom ułatwiającym zarządzanie relacjami z Klientami. Podczas tego spotkania dowiesz się, jak przy użyciu systemów CRM, usprawnić działania przedsiębiorstwa w kontekście utrzymania i rozwoju kontaktów z Klientami.
Tematyka jaką proponujemy na konferencji, w jakiej mogą prezentować się firmy zainteresowanie promocją swoich produktów:
- Zarządzanie projektami CRM
- Integracja systemów CRM i ERP
- Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
- E-business, E-commerce
- Outsourcing CRM
- Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
- Mobilny CRM
Konferencję kierujmy do:
- kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
- osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową
- kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
- analityków danych o klientach oraz sprzedaży
- osób odpowiedzialnych za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
- administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM
Słuchaczom zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach tematycznych. Na konferencji planujemy zgromadzić około 150 – 200 uczestników.
Szczegółowe informacje:
Sylwia Cierpiał - Kierownik projektu
Tel.: 022 427 35 31
Fax.: 022 244 24 59
Więcej na: