eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeCRM GigaCon 2006

Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konferencji CRM GigaCon, która odbędzie się w dniu 24 maja 2006r. Celem konferencji jest przedstawienie specyficznego know-how oraz narzędzi koniecznych do zaprojektowania firmowych procesów, procedur i systemów zorientowanych na klienta.

Podczas konferencji, w trzech równoległych sesjach, przedstawione zostaną różnorodne prezentacje, w tym case study wielu ważnych wdrożeń CRM w Polsce.

Sesje tematyczne:

  • Zarządzanie projektami CRM
  • Integracja systemów CRM i ERP
  • Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
  • e-CRM, e-Business, e-Commerce
  • Outsourcing CRM
  • Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
  • Analityczny CRM, analiza danych klientów, planowanie, strategia
  • CallCenters -- integracja z CRM
  • Partner Relationship Management
  • Obsługa sieci handlowców
  • e-Płatności
  • Sprzedaż mobilna
  • Obsługa kampanii reklamowych
  • CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw
Konferencja przeznaczona jest dla:
  • kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
  • osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową
  • kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
  • analityków danych o klientach oraz sprzedaży
  • osób odpowiedzialnych za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
  • administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM


Szczgóły:
e-mail:

Więcej informacji: