-
Tytuł:
CRM GigaCon 2006
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 0 PLN
- Termin: 2006-05-24 - 2006-05-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Software-Konferencje Sp. z o.o.
Zapraszamy do udziału w drugiej edycji konferencji CRM GigaCon, która odbędzie się w dniu 24 maja 2006r. Celem konferencji jest przedstawienie specyficznego know-how oraz narzędzi koniecznych do zaprojektowania firmowych procesów, procedur i systemów zorientowanych na klienta.
Podczas konferencji, w trzech równoległych sesjach, przedstawione zostaną różnorodne prezentacje, w tym case study wielu ważnych wdrożeń CRM w Polsce.
Sesje tematyczne:
- Zarządzanie projektami CRM
- Integracja systemów CRM i ERP
- Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
- e-CRM, e-Business, e-Commerce
- Outsourcing CRM
- Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
- Analityczny CRM, analiza danych klientów, planowanie, strategia
- CallCenters -- integracja z CRM
- Partner Relationship Management
- Obsługa sieci handlowców
- e-Płatności
- Sprzedaż mobilna
- Obsługa kampanii reklamowych
- CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw
- kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
- osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową
- kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
- analityków danych o klientach oraz sprzedaży
- osób odpowiedzialnych za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
- administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM
Szczgóły:
e-mail:
Więcej informacji: