-
Tytuł:
Corporate Social Responsibility w Polsce
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2008-04-17 - 2008-04-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Światowe trendy na rynku udowadniają, że aby utrzymać się w gronie liderów,konieczne jest podjęcie działań niebanalnych i wyróżniających z tłumu. Przeeksploatowana reklama a często nawet najwyższa jakość usług nie wystarczają, jeśli nie są powiązane z konkretnymi działaniami na rzecz społeczeństwa. W Polsce, gdzie CSR nie jest prawnie narzuconym wymogiem a jedynie dobrą wolą, siła jego przekazu na rzecz firmy jest jeszcze większa. I o ile potencjał dla rozwoju Społecznej Odpowiedzialności Biznesu na rodzimym gruncie jest ogromny, o tyle bywa jeszcze niezauważany a z pewnością niedoceniany. Przy tym stanowi realną wartość ekonomiczną i często zasadniczo decyduje o konkurencyjności firmy.
W programie m.in :
- Wykorzystanie CSR w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy na rynku
- Aspekty prawne Społecznej Odpowiedzialności - czynniki, na które trzeba zwrócić uwagę
- CSR jako skuteczne narzędzie budowania zaangażowania pracownika i poprawy relacji z klientem
- Sztuka łączenia strategii czysto biznesowych ze Społeczną Odpowiedzialnością - jak się wyróżnić na rynku
- Światowe trendy na lokalnym gruncie - przyszłe wyzwania polskich przedsiębiorców
- Bilans korzyści i nakładów dla firm - przekonaj się, czy CSR się opłaca!
Dlaczego warto wziąć udział:
- Poznasz szerokie możliwości rozwiązań z zakresu CSR dostosowanych do branży i strategii firmy
- W gronie doskonałych praktyków dowiesz się o realnych wyzwaniach i trudnościach związanych z wdrożeniem i prowadzeniem CSR w Polsce. To okazja do zadania pytań i uzyskania bezpośrednich odpowiedzi od najlepszych!
- Przekonasz się jak CSR wpływa na wizerunek firmy na rynku i czym w praktyce różni się od PR
- Nacisk na biznesowy aspekt Społecznej Odpowiedzialności pozwoli Ci ocenić bilans korzyści i nakładów koniecznych do poniesienia przez firmę
- Przekonasz się na ile prospołeczne działania mogą pomóc w skutecznej budowie zaangażowania pracowników i lojalności klientów
Kto powinien wziąć udział:
- Prezesi i Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy ds. Rozwoju Organizacji
- Dyrektorzy Działu PR
- Dyrektorzy Działu Komunikacji Korporacyjnej / Wewnętrznej
- Dyrektorzy Działu Komunikacji Zewnętrznej
- Kierownicy ds. CSR / Odpowiedzialności Społecznej
- Managerowie ds. PR, Komunikacji, CSR, Programów Publicznych
Koszt uczestnictwa jednej osoby w konferencji:
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 27 marca 2008r.
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 27 marca 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Kasia Żychoń - Project Manager
tel.(12) 350 54 00