eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencje Corporate Social Responsibility w Polsce

Światowe trendy na rynku udowadniają, że aby utrzymać się w gronie liderów,konieczne jest podjęcie działań niebanalnych i wyróżniających z tłumu. Przeeksploatowana reklama a często nawet najwyższa jakość usług nie wystarczają, jeśli nie są powiązane z konkretnymi działaniami na rzecz społeczeństwa. W Polsce, gdzie CSR nie jest prawnie narzuconym wymogiem a jedynie dobrą wolą, siła jego przekazu na rzecz firmy jest jeszcze większa. I o ile potencjał dla rozwoju Społecznej Odpowiedzialności Biznesu na rodzimym gruncie jest ogromny, o tyle bywa jeszcze niezauważany a z pewnością niedoceniany. Przy tym stanowi realną wartość ekonomiczną i często zasadniczo decyduje o konkurencyjności firmy.

W programie m.in :

  • Wykorzystanie CSR w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy na rynku
  • Aspekty prawne Społecznej Odpowiedzialności - czynniki, na które trzeba zwrócić uwagę
  • CSR jako skuteczne narzędzie budowania zaangażowania pracownika i poprawy relacji z klientem
  • Sztuka łączenia strategii czysto biznesowych ze Społeczną Odpowiedzialnością - jak się wyróżnić na rynku
  • Światowe trendy na lokalnym gruncie - przyszłe wyzwania polskich przedsiębiorców
  • Bilans korzyści i nakładów dla firm - przekonaj się, czy CSR się opłaca!

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Poznasz szerokie możliwości rozwiązań z zakresu CSR dostosowanych do branży i strategii firmy
  • W gronie doskonałych praktyków dowiesz się o realnych wyzwaniach i trudnościach związanych z wdrożeniem i prowadzeniem CSR w Polsce. To okazja do zadania pytań i uzyskania bezpośrednich odpowiedzi od najlepszych!
  • Przekonasz się jak CSR wpływa na wizerunek firmy na rynku i czym w praktyce różni się od PR
  • Nacisk na biznesowy aspekt Społecznej Odpowiedzialności pozwoli Ci ocenić bilans korzyści i nakładów koniecznych do poniesienia przez firmę
  • Przekonasz się na ile prospołeczne działania mogą pomóc w skutecznej budowie zaangażowania pracowników i lojalności klientów

Kto powinien wziąć udział:

  • Prezesi i Członkowie Zarządu
  • Dyrektorzy ds. Rozwoju Organizacji
  • Dyrektorzy Działu PR
  • Dyrektorzy Działu Komunikacji Korporacyjnej / Wewnętrznej
  • Dyrektorzy Działu Komunikacji Zewnętrznej
  • Kierownicy ds. CSR / Odpowiedzialności Społecznej
  • Managerowie ds. PR, Komunikacji, CSR, Programów Publicznych


Koszt uczestnictwa jednej osoby w konferencji:
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 27 marca 2008r.
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 27 marca 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje:
Kasia Żychoń - Project Manager
tel.(12) 350 54 00