eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeCorporate Performance Management

„Corporate Performance Management (CPM) nie jest jedynie kolejnym trzyliterowym skrótem definiującym klasę systemów informatycznych. Jest to również kompletna i spójna koncepcja zarządzania firmą . W CPM rozumianym jako filozofia kierowania organizacją, strategia stanowi istotny i nierozerwalny element. Niezależnie od skali i kompletności wdrożenia rozwiązań CPM, zrozumienie i akceptacja takiego podejścia są kluczowe dla odniesienia korzyści i zadowolenia z wdrożenia CPM.

Serdecznie Państwa zapraszam i zachęcam do wzięcia udziału w tym niecodziennym wydarzeniu.”

Radosław Kozieja Country Director, Codec

 

CORPORATE PERFORMANCE MANAGEMENT

Zwycięska Strategia w Informacji Zarządczej

15 – 16 Listopada 2007, Hotel Marriott, Warszawa

 

Podczas dwudniowego Kongresu będą mieć Państwo niepowtarzalną okazję zapoznania się z najnowszymi doświadczeniami znanych i cenionych firm oraz instytucji administracji publicznej w zakresie wdrożeń narzędzi CPM i Business Intelligence.

Zaproszeni Prelegenci oraz Goście Specjalni zapoznają Państwa z tematyką: czym w ogóle jest CPM; jak efektywnie zarządzać w oparciu o zaawansowane technologie IT; jak wspomóc procesy planowania, budżetowania, konsolidacji, analiz i raportowania ; odpowiedzą na pytanie jak szybko można zidentyfikować i rozwiązać problem w firmie , jak zarządzać ryzykiem dla osiągnięcia najwyższych celów strategicznych oraz opowiedzą o ważności budowania centrum komputerowego w przedsiębiorstwie.

Większość prelekcji opiera się wyłącznie na case studies , co daje Państwu możliwość zapoznania się z zagadnieniem od strony stricte praktycznej.


Zachęcam do zapoznania się z ciekawym merytorycznym.