-
Tytuł:
Corporate Performance Management
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 995 + VAT PLN
- Termin: 2007-11-15 - 2007-11-16
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
„Corporate Performance Management (CPM) nie jest jedynie kolejnym trzyliterowym skrótem definiującym klasę systemów informatycznych. Jest to również kompletna i spójna koncepcja zarządzania firmą . W CPM rozumianym jako filozofia kierowania organizacją, strategia stanowi istotny i nierozerwalny element. Niezależnie od skali i kompletności wdrożenia rozwiązań CPM, zrozumienie i akceptacja takiego podejścia są kluczowe dla odniesienia korzyści i zadowolenia z wdrożenia CPM.
Serdecznie Państwa zapraszam i zachęcam do wzięcia udziału w tym niecodziennym wydarzeniu.”
Radosław Kozieja Country Director, Codec
CORPORATE PERFORMANCE MANAGEMENT
Zwycięska Strategia w Informacji Zarządczej
15 – 16 Listopada 2007, Hotel Marriott, Warszawa
Podczas dwudniowego Kongresu będą mieć Państwo niepowtarzalną okazję zapoznania się z najnowszymi doświadczeniami znanych i cenionych firm oraz instytucji administracji publicznej w zakresie wdrożeń narzędzi CPM i Business Intelligence.
Zaproszeni Prelegenci oraz Goście Specjalni zapoznają Państwa z tematyką: czym w ogóle jest CPM; jak efektywnie zarządzać w oparciu o zaawansowane technologie IT; jak wspomóc procesy planowania, budżetowania, konsolidacji, analiz i raportowania ; odpowiedzą na pytanie jak szybko można zidentyfikować i rozwiązać problem w firmie , jak zarządzać ryzykiem dla osiągnięcia najwyższych celów strategicznych oraz opowiedzą o ważności budowania centrum komputerowego w przedsiębiorstwie.
Większość prelekcji opiera się wyłącznie na case studies , co daje Państwu możliwość zapoznania się z zagadnieniem od strony stricte praktycznej.
Zachęcam do zapoznania się z ciekawym merytorycznym.