-
Tytuł:
Contact Center 2008
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 + VAT PLN Teraz: 3 + VAT PLN
- Termin: 2007-10-02 - 2007-10-03
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba Contact Centers w Polsce. W najbliższym czasie liczba osób pracujących w telefonicznych i internetowych centrach obsługi klientów może się nawet podwoić. Według firmy Datamonitor - jednej z wiodących na świecie firm dostarczających informacji biznesowych - pod koniec 2008 roku liczba Contact Centers może wzrosnąć do 1,4 tysiąca placówek, zatrudniających nawet 50 tysięcy pracowników.
Sprawnie działające Contact Center to niezwykle istotne narzędzie w budowaniu trwałej relacji z klientem. Fachowa opieka i troska o klienta w dłuższej perspektywie owocuje większą lojalnością klientów. Nasz kongres to wyjątkowa okazja aby w tak krótkim czasie zdobyć wiedzę o najnowszych rozwiązaniach, metodach mierzalności i zwiększania efektywności działów Contact Center. Podczas dwóch dni nie tylko zaprezentujemy przykłady najnowszych trendów na rynku telemarketingu, ale także dostarczymy wiedzy o najświeższych rozwiązaniach technologicznych.
W programie m.in.:
- Nowoczesne Contact Center - dział dopasowany do potrzeb rynku
- Tuningowanie Contact Center - jak zwiększyć wydajność pracowników Contact Center
- Najskuteczniejsza broń Contact Center - umiejętność rozmawiania z klientem jego językiem
- Nowy sposób postrzegania klienta
Udział biorą m.in.:
- Danone
- Centertel
- Wizz Air
- Enion
- Nordea Bank
- Vattenfall
- Makro Cash&Carry
- Amica Wronki
- BZ WBK
- Kancelaria Kuczek Maruta i Wspólnicy
- Deloitte
- Polska Telefonia Cyfrowa
- Agora
- Pionier Pekso TFI S.S.
Główni adresaci:
- Dyrektorzy Contact i Call Center
- Menedżerowie Call i Contact Center
- Eksperci z dziedziny obsługi klienta
- Dyrektorzy działów marketingu i sprzedaży
- Menedżerowie sprzedaży i marketingu
- Menedżerowie ds. rozwoju, eksperci ds. komunikacji
- Prezesi firm
- Dyrektorzy ds. rozwoju
- Dyrektorzy IT
- Eksperci IT
- Profesjonaliści związani z wykorzystaniem telemarketingu do celów biznesowych
Program
Wtorek, 2 października 2007
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30-10.10 TUNINGOWANIE CALL CENTER – JAK ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER
Robert Zakolski (CENTERTEL)
- Pomiar jakości serwisu
- Cichy monitoring jako czynnik motywujący
- Nietypowe strategie CC
10.10-10.40 OUTSOURSING CC VERSUS WYSOKA JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA - Jak nie zatracić tożsamości firmy
CASE STUDY: WIZZ AIR
Magdalena Filipowska (WIZZ AIR)
- Sposoby trafnego doboru partnera biznesowego
- Budowanie wspólnej płaszczyzny porozumienia i metody efektywnej współpracy
- Jasno określone zasady kluczem do sukcesu, czyli co powinniśmy a czego nam nie wolno
- Plusy w zarządzaniu własnym centrum obsługi a możliwości potencjalnych usługodawców
10.40-11.00 Przerwa na kawę
11.00-11.40 E-KOMUNIKACJA NAJEFEKTYWNIEJSZYM SPOSOBEM ZDOBYCIA I UTRZYMANIA KLIENTA
Andrzej Szczepaniak (BZ WBK)
- Budowanie relacji z Klientem w oparciu o mix kanałów komunikacji (obsługa bezpośrednia, telefon, e-mail) w instytucjach finansowych
- Jakość komunikacji – standardy, monitoring
- Przygotowanie pracowników do wielokanałowej komunikacji z Klientem
11.40-12.20 NOWOCZESNE CONTACT CENTER – DZIAŁ DOPASOWANY DO POTRZEB RYNKU Elastyczne podejście do zmian rynku jednym z warunków sukcesu
Grzegorz Kinelski i Leszek Mihilewicz (VATTENFALL)
- Interaktywne formularze - szybka komunikacja, ale czy zawsze czytelna dla klienta?
- Sprzedaż produktów energetycznych przez telefon
- Czy wielokanałowość komunikacji gwarantuje sukces?
12.20-13.20 Lunch
13.20-13.50 NOWY SPOSÓB POSTRZEGANIA CC - Poznaj swojego klienta zanim pozna go konkurencja
Eliza Modrzejwska (MAKRO CASH&CARRY)
- Procesy proaktywnego informowania klientów
- Projektowanie skutecznych procesów obsługi klienta
- Różnorodne kanały komunikacji
13.50-14.30 CONTACT CENTER TRENDY I KIERUNKI ROZWOJU
Marian Kostecki (STOWARZYSZENIE MANAGERÓW CALL CENTER)
- Strony jakości
- Co nas łączy z resztą Europy, a co dzieli
- W poszukiwaniu wspólnego języka
14.30-14.50 Przerwa na kawę
14.50-15.30 BAZY DANYCH OSOBOWYCH – RODZAJE OCHRONY PRAWNEJ - Ochrona baz danych, ochrona danych osobowych, prawo autorskie
Michał Barta (KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH KUCZEK MARUTA I WSPÓLNICY)
- Prawa producenta bazy danych do jej zawartości
- Zasady przetwarzania danych osobowych
- Prawa autorskie do oprogramowania na którym baza została stworzona
15.30-16.00 HELP DESK, CZYLI CC NA WEWNĘTRZNE POTRZEBY FIRMY
Jan Cieśliński (ENION)
- CC w strukturze wielodziałowej
- Wymagania organizacyjne
- Zasady efektywnej współpracy z dostawcą – organizacja projektu
16.00 Zakończenie
Środa, 3 października 2007
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
10.00-10.40 ZNACZĄCY WZROST SATYSFAKCJI Z OBSŁUGI KLIENTÓW PRZEZ CONTACT CENTER PIONU IT
CASE STUDY: AGORA
Adam Korycki (AGORA S.A.)
- Zasady komunikacji wewnątrz organizacji
- Wartości i standardy procesu obsługi
- Wyniki satysfakcji przed i po zmioanie procesu obsługi
10.40-11.15 ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KONSUMENTAMI WE WSPÓŁPRACY Z ZEWNĘTRZNYM CALL CENTER
Anna Brzostek (DANONE)
- Definicja firmy otwartej na dialog
- Infolinia zewnętrzna a gwarancja wewnętrznych standardów jakości
- Efektywny kontroling zewnętrznego serwisu konsumenta i podnoszenie jakości obsługi klienta
- Skuteczne metody badania satysfakcji klienta
11.15-11.35 Przerwa na kawę
11.35-12.05 JAK WAŻNY I BEZCENNY DLA FIRMY MOŻE OKAZAĆ SIĘ DOBRZE WYKORZYSTANY CONTACT CENTER
Urszula Urbańska (AMICA WRONKI)
- Projektowanie skutecznych procesów obsługi klienta
- Zestaw umiejętności pracowników Contact Center
- Narzędzia usprawniające pracę działów CC
12.05-12.40 RÓŻNORODNE KANAŁY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Jakość komunikacji skutecznym sposobem zdobycia klienta
Magdalena Adamczyk (NORDEA BANK)
- Rola Contact Center w multikanałowym modelu bankowości
- Jak integrować Contact Center z tradycyjną siecią sprzedaży i obsługi
- Jakość serwisu Contact Center podstawą wsparcia tradycyjnej sieci w pozyskiwaniu oraz utrzymaniu klientów
12.40-13.40 Lunch
13.40-14.20 METODYKA PRZYGOTOWANIA I ZAWIERANIA SKUTECZNYCH KONTRAKTÓW OUTSOURCINGOWYCH DLA CONTACT CENTER
Ewa Banachowicz (DELOITTE)
- Outsourcing w strategii rozwoju organizacji
- Proces przygotowania outsourcingu: cele outsourcingu, przygotowanie rozwiązania, wybór dostawcy i jego rola w tworzeniu rozwiązania, kryteria wyboru i analiza kosztów jako niezbędny etap podjęcia decyzji o outsourcingu
14.20-14.40 Przerwa na kawę
14.40-15.10 WDRAŻANIE NOWO ZATRUDNIANYCH PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER – JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES
Sebastian Filaber (PIONEER PEKAO TFI S.A.)
- Etapy wdrażania pracowników
- Budowanie zaangażowania nowych pracowników
- Rola managera w kreowaniu profesjonalnego działu Contact Center
15.10-15.40 KWESTIA MOTYWACJI PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER I POMIAR EFEKTYWNOŚCI JEGO PRACY
Jędrzej Wegner (POLSKA TELEFONIA CYFROWA)
- Systemy ocen pracowników
- Narzędzia motywacyjne wykorzystywane w Contact Center
- Podstawowe parametry mierzące efektywność pracy Contact Center : globalne i na poziomie agenta
15.40 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszty:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3295 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 3 września 2007r.
3795 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych od 3 września 2007r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Magdalena Jamka - Project Manager
ul. Okrzei 35, 03-715; Warszawa
tel.(12) 350 54 00