-
Tytuł:
Contact Center
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2008-12-09 - 2008-12-10
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.
- Poznają Państwo strategie podnoszenia efektywności zespołu Contact Center na przykładzie doświadczeń BZ WBK i Polskiej Telefonii Cyfroweje
- Ewa Wesoły, UPC i Anna Szylhabel-Godala, Bank Pekao, podpowiedzą jak podnieść motywację pracowników Contact Center!
- Łukasz Neuman i Michał Małowiecki, Kruk, przedstawią rozwiązania teleinformatyczne zapewniające bezpieczeństwo i ciągłość pracy Contact Center
- Adam Korycki, Agora, podpowie jak integrować pracę Contact Center z resztą firmy
- Sławomir Dudek, Cefarm, opisze skuteczne sposoby na podnoszenie wyników sprzedaży w Contact Center
Dlaczego warto wziąć udział:
- Poznają Państwo strategie podnoszenia efektywności zespołu Contact Center na przykładzie doświadczeń BZ WBK i Polskiej Telefonii Cyfrowej
- O skutecznym kreowaniu kultury organizacyjnej i jej wpływie na wskaźniki ekonomiczne i postawy pracownicze opowie Państwu Adam Opaliński, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich Grupy Kapitałowej, Dalkia Polska
- Na przykładzie doświadczeń Skanska poznają Państwo sposoby identyfikacji liderów i ich strategiczną rolę w firmie
Kogo spotkacie Państwo na kongresie:
- Dyrektorów Contact i Call Center
- Dyrektorów Biur Obsługi Klienta/Działów Obsługi Klienta
- Dyrektorów Działów Marketingu i Sprzedaży
- Dyrektorów IT
- Menedżerów Call i Contact Center
- Menedżerów Sprzedaży i Marketingu
- Menedżerów ds. Rozwoju i Komunikacji z Klientem
z następujących branż:
- Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
- Telekomunikacja
- Sektor energetyczny
- Sektor farmaceutyczny
- Media & Internet
- Biura podróży i sklepy internetowe
- Outsourcingowe Call Centers
- Usługi Call Center
Program
9 grudnia, wtorek
Prowadzący Kongres:
Jacek Barankiewicz, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
STRATEGIE ROZWOJU CONTACT CENTER
10.00-10.30 EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY CONTACT CENTER – CZYNNIKI SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA
case study Polska Telefonia Cyfrowa
Konrad Koper, Polska Telefonia Cyfrowa
- Jak właściwie zaplanować pracę
- Technologia – wsparcie czy pułapka
- Efektywna współpraca Contact Center z innymi działami – czynniki sukcesu
- Jak zorganizować zespół – od rekrutacji po wynagrodzenia
10.30-11.00 JAK WYKORZYSTAĆ PEŁEN POTENCJAŁ CONTACT CENTER – STRATEGIE ROZWOJU PRACOWNIKÓW I OPTYMALIZACJA NARZĘDZI
case study BZ WBK
Andrzej Szczepaniak, BZ WBK
- Organizacja procesów obsługi w Contact Center a umiejętności doradców – na co zwrócić uwagę
- Rozwój pracowników – uniwersalizacja czy specjalizacja
- Przyszłość technologii – wielokanałowe centrum kontaktu – dla, czy może zamiast pracowników
11.00-11.30 JAK PRZENIEŚĆ CAŁOŚĆ RELACJI Z KLIENTEM NA CONTACT CENTER
case study Introbank
Katarzyna Sokołowska, Introbank
- Koncepcja budowy Introbanku w oparciu o CC
- Jak sprawić aby kompetencje pracowników poprawiały wizerunek firmy
- Integracja Call Center i działów sprzedaży – aspekty techniczne /Call Center a CRM/
11.30-11.50 Przerwa na kawę
11.50-12.20 SKUTECZNA REDUKCJA KOSZTÓW PRZY JEDNOCZESNYM UTRZYMANIU WYSOKIEJ JAKOŚCI CALL CENTER
case study 123market.pl
Paweł Galiński, 123market.pl
- Właściwe zarządzanie jakością w prowadzeniu biura obsługi klienta
- Jakie systemy informatyczne naprawdę redukują koszty
- Minimalizacja odpływu klientów dzięki poprawie komunikacji telefonicznej
POPRAWA JAKOŚCI ROZMÓW TELEFONICZNYCH
12.20-12.50 JAK ULEPSZYĆ JAKOŚĆ ROZMÓW – PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON
Dorota Kobylińska, 6th Sense i Uniwersytet Warszawski
- Pozytywne emocje a zachowania człowieka – przykłady zastosowań i badania naukowe
- Jak wzbudzić pozytywne emocje u rozmówcy?
- Jak poprawić skuteczność kontaktu via telefon
- Narzędzia efektywnej komunikacji – budowa pozytywnych relacji z klientem
- Trudne rozmowy – jak radzić sobie z własnymi i klienta emocjami
12.50-13.50 Lunch
SKUTECZNY OUTSOURCING!
13.50-14.20 BACK TO YOUR CORE BUSINESS BY USING OUTSOURCING – THE SECRETS OF LONG LASTING PARTNERSHIPS
case study Współpraca Vaillant i Competence Call Center
Carita Vallinkoski, Competence Call Center
- The advantages of outsourcing – the 14-year story so far…
- Secrets behind successful long lasting partnerships between outsourcing and business partner
- Outsourcing partnership is like a marriage – how to keep both partners motivated and more involved!
14.20-14.50 UTRZYMANIE JAKOŚCI ZEWNĘTRZNEGO CONTACT CENTER – SPRAWDZONE METODY WSPÓŁPRACY
case study RWE Polska
Grzegorz Przywara, RWE Polska
- Powstanie i rozwój call center w RWE Polska
- Plany a rzeczywistość – kiedy zrobi krok w stronę współpracy z zewnętrznym CC
- Doświadczenia dotychczasowej współpracy – jak radzić sobie z kolejnymi wyzwaniami
- Przepływ informacji i spójny rozwój partnerów w outsourcingu
SPRZEDAŻ I SKUTECZNA OBSŁUGA KLIENTA
14.50-15.20 BUDOWA SIŁY SPRZEDAŻOWEJ CALL CENTER - JAK WZMOCNIĆ UMIEJĘTNOŚCI ZESPOŁU
case study Cefarm
Sławomir Dudek, Cefarm
- Jak sprawić aby Call Center zwiększało sprzedaż
- Jeden czy wiele kanałów sprzedaży – skuteczne wykorzystanie EDI, WWW, mail i obsługi bezpośredniej
- Kiedy kończy się sprzedaż a zaczyna budowa lojalności
15.20-15.40 Przerwa na kawę
15.40-16.10 OD NIEZADOWOLENIA DO WZROSTU LOJALNOŚCI – JAK ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWĄ OBSŁUGĘ REKLAMACJI
case study Danone
Anna Brzostek, Danone
- Przekraczanie oczekiwań konsumentów – o byciu ponad prawem... konsumenckim
- Jak przygotować właściwie zespół CC na skargii klientów
- Gdy trwoga to do… Contact Center – o budowaniu sojuszu z konsumentem
- Sprawny przepływ informacji jako warunek skutecznego zarządzania kontaktami
16.10-16.50 PANEL DYSKUSYJNY:
JAK ZWIĘKSZYĆ ZAUFANIE KLIENTÓW DO OBSŁUGI TELEFONICZNEJ
Moderator: Jacek Barankiewicz, SMB
Eksperci:
Andrzej Szczepaniak, BZ WBK
Anna Brzostek, Danone
16.50 Zakończenie
10 grudnia, środa
9.00-9.30 Rejestracja i przywitanie
9.30-10.00 ARE YOU REALLY EQUIPPED TO BE A SALES FOCUSED CONTACT CENTER
Ozge Tekalp, Fortis Consumer Bank
- How can you develop the sales skills of your CC people
- Does your processes helping or hurting sales and services
- ...and what about the technology
- ...and what you think about outsourcing
NAJLEPSZE TECHNOLOGIE I SYSTEMY ZARZĄDZANIA
10.00-10.30 HOW TO BENEFIT FROM A DYNAMIC CONTACT CENTER
Dr. Josef Thoma, Alcatel-Lucent Austria AG
- Applying available resources most efficienly boosts Contact Center quality and custs cost at the same time
- Routing according to defined business processes gives the competitive advantage
- The intelligent Customer Front Door allows for deployment of top level automated services
10.30-11.00 CREATING VALUE – MANAGING THE CONTACT CENTRE TO MEET BUSINESS OBJECTIVES
Peter Baikie, Verint Witness Actionable Solutions
- How can Contact Center challenge the need to satisfy customers higher quality products and improved service demand
- How to balance between service quality, revenue generation, cost cutting and profitability
- Why businesses need a workforce optimization (WFO) strategy supported by technology, not the other way around
11.00-11.20 Przerwa na kawę
11.20-11.50 OPTYMALIZACJA JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA DZIĘKI CRM
case study Raiffeisen Bank
Rafał Latkowski i Mariusz Adamiak, Raiffeisen Bank
- Optymalizacja jakości obsługi klienta dzięki CRM
- Jak integrować narzędzia CRM Analitycznego i Operacyjnego
- Kampanie wychodzące bazujące na analizach behawioralnych – czynniki sukcesu
- Lead management jako narzędzie uzyskiwania najwyższej jakości relacji z Klientem
11.50-12.30 SKUTECZNY PROCES OBSŁUGI KLIENTA – JAK ZAPEWNIĆ BEZPIECZEŃSTWO I CIĄGŁOŚĆ DZIAŁANIA CONTACT CENTER
case study Kruk
Michał Tomasz Małowiecki i Łukasz Neuman, Kruk
- Planowanie i przesłanki ciągłości procesów biznesowych w CC
- Tworzenie Zapasowego Contact Center (DRC – Disaster Recovery Center)
- Kluczowe elementy planu ciągłości biznesu Contact Center (BCP – Business Continuity Plan)
- Testowanie, utrzymywanie i rozwijanie mechanizmów planu ciągłości biznesu
- Optymalizacja struktur Contact Center
12.30-13.00 PRELEKCJA ZAREZERWOWANA DLA FIRMY WOLA INFO
13.00-14.00 Lunch
MOTYWACJA I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW CONTACT CENTER
14.00-14.30 WIELOZADANIOWE CONTACT CENTER - JAK PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ ZESPOŁU
case study Bank Pekao
Anna Szylhabel-Godala, Bank Pekao
- Wielozadaniowość Contact Center – klucz do sukcesu obsługi klienta
- Planowanie pracy – jak ze wzrostem liczby połączeń ulepszać jakość rozmów
- Sprawdzone narzędzia zarządzania personelem
14.30-14.50 Przerwa na kawę
14.50-15.20 JAK ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWY ROZWÓJ PRACOWNIKÓW BIURA OBSŁUGI KLIENTA
case study Merlin.pl
Joanna Kuzak, Merlin.pl
- Poznanie właściwych kompetencji pracowników z – czy naprawdę wiemy na czym polega praca w obsłudze klienta
- Dobry pracownik to nie koszt – co możemy zaoferować dla poprawy pracy w BOK
- Jak sprawić aby pracownik BOK stał się częścią firmy – najnowsze sposoby motywacji pozafinansowej
- Livechat – sposób na usprawnienie działania biura
15.20-15.50 JAK PRZECIWDZIAŁAĆ ROTACJI I WYPALENIU PRACOWNIKÓW
case study UPC
Ewa Wesoły, UPC
- Jak przeciwdziałać rotacji i wypaleniu zawodowemu pracowników CC
- Czynniki zwiększenia motywacji zespołu
- Ścieżki kariery w CC – jak nie stracić najlepszych
15.50-16.20 OD AGENTA DO SUPER AGENTA CZYLI SYSTEM SZKOLEŃ ZAPEWNIAJĄCY PODNIESIENIE JAKOŚCI PRACY CONTACT CENTER
case study Nowy Styl
Rafał Nowak, Nowy Styl
- Skuteczne sposoby podnoszenia kwalifikacji agentów
- Poprawa technik merytorycznych (słowne, artykulacyjne, intonacyjne, psychologia słowna)
- Najlepsze skrypty – jak napisać i jak egzekwować ich użycie
16.20 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w kongresie wynosi:
3495 PLN + 22%VAT prz rejestracji do 21 listopada 2008r.
3995 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 21 listopada 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Piotr Stolecki - Project Manager
tel.(12) 350 54 00
fax(12) 350 54 01