-
Tytuł:
Collections 2012
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 950 + VAT PLN Teraz: 1 950 + VAT PLN
- Termin: 2012-03-28 - 2012-03-28
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: SmithNovak
Brak możliwości ściągania długów klientów przez firmy z sektora usług finansowych ma bezpośredni oraz poważny wpływ na ich P&L.
Przy trwającym braku stabilności oraz niepewności panującej na rynkach globalnych oraz lokalnych, zagrożenie dalszej zwłoki w spłacie kredytu przez klienta, bankructwa czy niewypłacalności może wzrosnąć.
Badania wskazują jednak, że wiele polskich banków, firm z branży Consumer Finance, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych oraz innych organizacji, do dziś nie znalazło efektywnej strategii windykacji.
W celu stworzenia możliwości przedyskutowania, podzielenia się oraz sprawdzenia niektórych ze stosowanych dotychczas przez firmy sektora usług finansowych strategii,
a przede wszystkim w celu znalezienia praktycznych rozwiązań, które można wprowadzić w życie od zaraz, firma SmithNovak opracowała konferencję pod prostym tytułem „COLLECTIONS 2012”, która odbędzie się w lutym w czterogwiazdkowym hotelu
w centrum Warszawy.
Dla kogo:
Kadra zarządzająca wyższego i niższego szczebla oraz specjaliści do spraw:
- windykacji należności
- wczesnej windykacji należności
- prawnych
- ryzyka
- ryzyka kredytowego
- operacji
- windykacji przy pomocy stron trzecich
Najważniejsze zagadnienia:
- Porównanie poziomu zadłużenia z innymi sektorami oraz z innymi krajami
- Tendencje oraz przypadki złych długów na polskim rynku usług finansowych
- Rola rządu w ochronie konsumenta
- Najlepsze strategie windykacyjne
- Analiza strategii wczesnej windykacji należności
- Windykacja należności detalicznych i MŚP
- Rozwiązania, dostępne środki oraz aktualności prawne
- Podejście do sprzedaży należności oraz wykorzystania pomocy stron trzecich w postaci Firm Windykacyjnych
- Wykorzystanie własnych Call-Center w celu odzyskania należności
- Opracowanie skutecznej strategii windykacji na wczesnym etapie
- Podejście do klienta – jak utrzymać dobre relacje
- Nacisk na wydajność oraz skuteczność
- Wprowadzenie segmentacji w podejściu do klientów
- Wykorzystanie informacji o klientach w celu stworzenia obrazu ich zwyczajów płatniczyc
- Stworzenie funkcjonalnej strategii kontaktu z klientem
Szczegółowy program:
Koszt udziału jednej osoby: 1950 PLN + VAT
W cenie:
wstęp na konferencję, wszystkie niezbędne materiały, napoje: kawa, herbata, zimne napoje, obiad.
Szczegółowe informacje:
SmithNovak
Magdalena Wagner
Tel: (+420) 245 009 472
Fax: (+420) 222 560 113
Więcej na: