-
Tytuł:
Churn & Retention Management
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 995 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2012-11-21 - 2012-11-22
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Blue Business Media Sp. z o.o.
O Konferencji
- Jedyne spotkanie liderów rynku B2C w obszarze zarządzania migracją
i retencją klienta - Analizy churn w sieciach społecznościowych oraz skuteczne działania proaktywne i reaktywne
- Data mining, ankiety, segmentacja jako narzędzia antychurn i retencji
- Czy na pewno wiemy kim są nasi klienci i dlaczego od nas odchodzą
To od Państwa dowiedzieliśmy się, że zarządzanie migracją klienta jest najważniejszym wyzwaniem dla firm w obecnych czasach. To także na Państwa prośbę przygotowaliśmy konferencję poświęconą tej tematyce.
Praktycy reprezentujący czołowe firmy z sektora B2C, posiadający największe bazy danych na rynku podzielą się swoimi metodami zarządzania churnem i utrzymania klientów. Dla części z Państwa będzie to zatem jedyna okazja porównania własnych strategii z bezpośrednią konkurencją – natomiast dla tych, którzy agresywnie walczą o pozyskanie nowych klientów – wspaniała szansa na znalezienie inspiracji.
O tym jak właściwie budować predykcje migracji, które metody reaktywne i proaktywne sprawdzają się w praktyce, jakie kampanie antychurnowe przynoszą najlepsze efekty dowiecie się Państwo tylko podczas tego spotkania.
Program
21 listopada
9:30 Rejestracja i poranna kawa
MIGRACJA KLIENTA A SIECI SPOŁECZNOŚCIOWE
10:00 What works and what doesn't in Social Network Analysis for reducing churn
Alain Glickman, Group Insights Director, Orange-France Telecom
- how to go from propensity modeling to social network analysis
- what are the advantages and challenges of SNA
- which are the tools and methods available in the market and which are useful in what cases
JAK PRZEWIDYWAĆ ODEJŚCIA KLIENTÓW
10:40 Skuteczne metody wykrywania i analizy migracji klientów
dr Łukasz Woźny, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Dyrektor Biura CRM, Compensa TU
- badania ankietowe klientów odchodzących
- wykorzystanie data miningu w analizach migracji klientów
- czy możliwe jest skuteczne przewidywanie odejść klientów
- czy wszystkie odejścia są złe dla organizacji
11:20 Przerwa na kawę
11:40 Czy wiemy kim są nasi klienci i dlaczego od nas odchodzą
Arleta Sobierajczyk, Kierownik Zespołu ds. Badań Rynku i Analiz Lojalnościowych, Real
- jak poznać profil klienta i jego otoczenie
- dlaczego klienci od nas odchodzą – identyfikacja osób zagrożonych odejściem
- metody mierzenia migracji klientów
12:20 Identyfikacja klientów skłonnych do churnu – jak utrzymywać tych właściwych
Jakub Jacewicz, Marketing Manager, RWE Polska
- zmiany w świadomości klientów na rozwijającym się rynku na przykładzie polskiego rynku energetycznego
- identyfikacja klientów skłonnych do churnu i różnicowanie działań antychurn
- jak nie budzić śpiących – utrzymanie satysfakcji klientów bez obniżania ceny
13:00 Lunch
14:00 Analiza churn – rola predyktorów jakościowych
Michał Przybylski, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta, INVEST-BANK
- waga dyskretyzacji zmiennych
- ranking predyktorów
- zastosowanie wyników analizy – usprawnienia i ich efekty
SKUTECZNY PROGRAM RETENCYJNY – OD CZEGO ZACZĄĆ
14:40 Wiedza o kliencie jako źródło skutecznych działań retencyjnych
Maciej Skuz, Kierownik ds. Rozwoju Relacji z Klientem, Provident Polska
- badanie bazy klienckiej oraz zbieranie dodatkowych danych na temat klientów jako źródło działań podnoszących poziom retencji
- jak zdobyć wiedzę na temat zachowań klientów w sektorze rynku, w którym działa firma
- segmentacja jako narzędzie w obszarze zarządzania retencją
- działania retencyjne w firmie o rozbudowanej strukturze operacyjnej
15:20 Przerwa na kawę
15:40 Budowa skutecznej strategii retencji klientów
Robert Zadrożny, Dyrektor Pionu Utrzymania Klienta i Sprzedaży Wewnętrznej, Cyfrowy Polsat
- etapy rozwoju rynku vs wybór strategii utrzymania
- budowa i rozwój procesów utrzymaniowych
- wpływ strategii utrzymania na inne procesy w firmie
- aspekty kosztowe retencji klientów
16:20 Zakończenie I dnia Konferencji
22 listopada
9:30 Rejestracja i poranna kawa
SPRAWDZONE METODY ZATRZYMANIA KLIENTA
10:00 Aktywne i reaktywne działania retencyjne. Co się sprawdza w praktyce
Krzysztof Kończak, Head of CRM, Nordea Life & Pension
- jak rozpoznawać sygnały ze strony klienta
- jak szybko reagować – budowanie efektywnych procesów
- jak skutecznie zatrzymać – dotarcie z właściwą ofertą
- jak utrzymać efektywność kosztową
10:40 Skuteczne kampanie retencyjne – czyli jak dopasować działania do zidentyfikowanych ryzyk churnu
Robert Sambierski, Dyrektor Utrzymania Klientów Usług dla Domu, Orange Polska
- jak w praktyce skutecznie identyfikować klientów o wysokim ryzyku odejścia
- wykorzystanie różnych kanałów kontaktu do maksymalizacji działań retencyjnych
- komunikacja one2one jako narzędzie retencyjne – omówienie przypadku
11:20 Przerwa na kawę
11:40 Rola człowieka i technologii w procesach utrzymania klienta na przykładzie bankowości doradczej
Marcin Kotarba, Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii, Deutsche Bank
- model procesów retencyjnych w bankowości doradczej
- źródła informacji o zdolnościach retencyjnych organizacji – badanie satysfakcji klienta, system reklamacyjny, exit interviews
- systemy ludzkie i technologie retencyjne, w dobie informacji, socjalizacji oraz niepewności ekonomicznej
- krok w przyszłość procesów retencji – na co musimy się przygotować
WYZWANIA CHURN I RETENTION W OBECNEJ SYTUACJI RYNKOWEJ
12:20 Strategia zatrzymania klienta w czasie fuzji i przejęć
Adam Tyszer, Dyrektor Działu Ofert i Analiz Biznesowych, Canal+ Cyfrowy
- wyzwania stojące przed integracją systemów CRM w momencie fuzji i przejęć
- systemy CRM a redukcja churnu
- obrona wartości bazy
13:00 Lunch
14:00 Przewrotnie o relacjach z klientami i lojalności – czyli kity i hity
Piotr Chrząszcz, Sales Channels Management Director, T-mobile
- paradoksy zarządzania relacjami z klientem i działań lojalnościowych
- czy można zarobić na lojalności
- kiedy przestajemy być lojalni
- „customer insights”, analizy danych, modele predykcyjne – czy potrafimy przewidywać zachowania klientów
- czy lojalność jest passe? porozmawiajmy trochę o przyszłości…
14:40 Wyzwania churn i retention w bankowości korporacyjnej
Grzegorz Hansen, Dyrektor ds. Wsparcia, Strategii i Analiz, BRE Bank
- definiowanie celów biznesowych z wykorzystaniem pojęcia migracji klientów
- pomiędzy monitoringiem i aktywizacją klientów a selektywnymi działaniami retencyjnymi: czy klient nieuaktywniony nie ma potencjału, czy nie potrafimy go wyłonić
- pomiędzy wiedzą a działaniem: czy wystarczy znać przyczyny, by skutecznie zapobiegać
15:20 Zakończenie Konferencji, wręczenie certyfikatów
Cena za jednego uczestnika wynosi:
• 3495 PLN + 23% VAT do 26 października 2012
• 3995 PLN + 23% VAT po 26 października 2012
Więcej informacji:
Paulina Pyc - project manager
tel.: 12 350 54 02
e-mail:
Więcej na stronie Organizatora: