-
Tytuł:
Churn Managment And Customer Retention W Bankach
- Kategoria: Finanse, bankowość
- Cena: 6 395 + VAT PLN Teraz: 5 495 + VAT PLN
- Termin: 2008-10-27 - 2008-10-29
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
Najważniejsze zagadnienia konferencji:
- Przyszłe trendy w zakresie retencji i pielęgnowania dobrych relacji z klientami
- Przeciwdziałanie migracji klientów w sytuacji gospodarki rynkowej
- Podejście i stosunek do klienta jako budowanie długofalowej relacji
- Znaczenie marki banku w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klienta
- Customer Relationship Management w praktyce
- Direct Banking jako kluczowy sposób pozyskiwania klientów nowymi kanałami
- Trendy światowe dotyczące nowych modeli dystrybucji usług finansowych w kontekście kanału tradycyjnego i internetowego
- Rola marketingu w wywarciu pozytywnego wrażenia na kliencie
- Customer Centricity – ewolucja modelu instytucji bankowej
- Zarządzanie projektami i kampaniami utrzymania klienta
Program:
Dzień I, 27 października 2008 (poniedziałek)
8.45 Rejestracja uczestników
9.00 Otwarcie konferencji
9.15 Budowanie zaufania jako proces przynoszący wymierne korzyści rozłożone czasie
- Programy opieki nad klientem
- Systemy i programy lojalnościowe
- Kompleksowa obsługa – pracownicy banku jako opiekunowie i doradcy
Prelegent: Hubert Janiszewski, Rada Nadzorcza, Deutsche Bank
10.00 Przeciwdziałanie migracji klientów w sytuacji gospodarki rynkowej
- Jak radzić sobie w sytuacji, kiedy biznes ma charakter koniunkturalny i reaguje na wydarzenia zewnętrzne?
- Jak sytuacja na GPW wpłynęła na migrację klientów w pierwszym półroczu 2008 roku?
- Jak powinna wyglądać obsługa klienta w świetle dyrektywy MiFID?
Prelegent: Maciej Jankowski, Manager ds. Kluczowych Klientów, KBC TFI
10.45 Przerwa na kawę
11.00 Wiedza z zakresu psychologii biznesu jako sposób na zrozumienie zachowań klienta
- Jakie motywy kierują zachowaniem człowieka i jego decyzją o odejściu?
- Pierwsze symptomy niepokoju klienta
- Rodzaj klienta – jak sprofilować klienta?
Prelegent: Rafał Styła, Psycholog, UW
11.45 Znaczenie wizerunku banku w pozyskaniu i utrzymaniu klienta
- Znaczenie przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej banku
- Bank w mediach a bank od kuchni - znaczenie spójności wizerunku banku
- Wizerunek banku w Internecie - kontrolowane i niekontrolowane formy przekazu i ich znaczenie
Prelegent: Paweł Tomczuk, Account Manager, Dział PR-u Finansowego, Ciszewski Public Relations
12.30 Wspólny obiad
13.30 Podejście i stosunek do klienta jako budowanie długofalowej relacji
- Oczekiwania klientów w stosunku do obsługi
- Niedoinformowanie klienta przyczyną jego utraty w przyszłości
- Wpływ szybkości decyzji kredytowej na pozyskanie i utrzymanie klienta
- Wpływ złożonych reklamacji na zatrzymanie klienta
- Czy utrudnianie odejścia klientowi ma sens?
Prelegent: Łukasz Molenda, Dyrektor ds. Kredytów dla Ludności, BZ WBK
14.15 Przyszłe trendy w zakresie retencji i pielęgnowania dobrych relacji z klientami:
- Jakie istnieją tendencje w zakresie zapobiegania odejściom klientów?
- Jakie tendencje w marketingu relacji pojawią się za 2-5 lat?
- Jak banki przygotowują się do przyszłych zmian?
Prelegent: Janusz Zaręba, Kierownik Zespołu w Departamencie Marketingu i Rozwoju Produktów, Pekao
15.00 Przerwa na kawę
15.15 Znaczenie marki banku w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klienta
- Wizerunek instytucji finansowej - jedna czy też wiele twarzy
- Potrzeby klientów, a wizerunek banku
- Wizerunek banku - szansa czy zagrożenie
- Wspólnoty wyznawców marek - nowy kierunek w marketingu bankowym
Prelegent: Renata Pawlicka, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej, Bank Ochrony Środowiska
16.00 Pozycjonowanie czynników wpływających na satysfakcję klienta - dyskusja
- Co ma większe znaczenie – jakość czy cena?
- Atrakcyjność oferty banku czy prestiż instytucji?
- Szybkość obsługi czy spełnione oczekiwania klienta?
Uczestnicy: Prelegenci konferencji
17.00 Zakończenie pierwszego dnia konferencji
Dzień II, 28 października 2008 (wtorek)
9.00 Customer Relationship Management w praktyce
- Badania w zakresie CRM i ich analiza
- Narzędzia i systemy CRM
- Jak zarządzać klientami?
- Na co reagują klienci w kontekście segmentacji?
Prelegent: Andrzej Budasz, Dyrektor Zarządzający, BPH
9.45 Czy szybka akwizycja musi oznaczać duży churn?
Prelegent: Jeremi Bobowski, Analytical CRM Manager, LUKAS Bank
10.30 Przerwa na kawę
10.45 Customer Centricity – ewolucja modelu instytucji bankowej
- Kierunek strategiczny w rozwoju bankowości uniwersalnej
- Efektywne zarządzanie „głosem klienta” w procesie budowania trwałej relacji klienta z bankiem
- Synergia efektywnego kreowania doświadczeń Klienta oraz działań komunikacji marketingowej
Prelegent: Krzysztof Łopatek , Dyrektor Biura Marketingu Produktowego i Analiz, GE Money Bank
11.30 Direct Banking jako kluczowy sposób pozyskiwania klientów nowymi kanałami
- Możliwości pozyskiwania nowych klientów kanałami direct
- Integracja kanałów kontaktu z klientem
- Obsługa klienta przez Internet i telefon
Prelegent: Maciej Biniek, Dyrektor Strategii Sprzedaży Direct Banking, Bank Zachodni WBK
12.15 Wspólny obiad
13.15 Trendy światowe dotyczące nowych modeli dystrybucji usług finansowych w kontekście kanału tradycyjnego i internetowego - wpływ na sposób i jakość obsługi klienta
- Kanały dystrybucji usług finansowych w zakresie produktów inwestycyjnych na przykładzie rynku brytyjskiego i niemieckiego
- Ewolucja supermarketów funduszy inwestycyjnych w narzędzia wspomagające pracę doradców finansowych w zakresie oferowania szerszej gamy produktów finansowych
- Wpływ nowych modeli biznesowych na ofertę wartości kierowaną do klienta / sposób zarządzania relacjami z klientem / wzrost retencji klienta
Prelegent: Piotr Kondratowicz, Manager, KPMG Advisory
14.00 Przerwa na kawę
14.15 Case Study: Programy lojalnościowe GE Money Bank
Prelegent: Monika Boroszewska, Cross-Sell Manager oraz Beata Żmudzka, CRM Modeling and Forecasting Manager, GE Money Bank
15.00 Rola marketingu w wywarciu pozytywnego wrażenia na kliencie
- Marketing w banku: wykonawca usług czy silnik napędowy biznesu
- Wartość klienta - podstawa analityki marketingowej
- Ocena efektywności działań marketingowych sposobem opracowania
Prelegent: Bernard Białorucki, Senior Manager, Financial Services Advisory, PricewaterhouseCoopers
16:00 Zakończenie konferencji
Dzień specjalny, 29 października 2008 (środa)
Zarządzanie projektami i kampaniami utrzymania klienta – Synergy Technology in Business Ltd.
9.00 Otwarcie dnia specjalnego i przedstawienie firmy Synergy
9.15 Churn Management & Customer Retention od końca do końca – przykłady oraz case studies strategii utrzymania klienta
Prelegent: Ran Shaul, Partner, CEO and Senior Consultant, Synergy
10.45 Przerwa na kawę
11.00 Churn management na świecie – Przykłady najlepszych praktyk i case studies oraz przykłady programów zapobiegających odpływowi klienta
Prelegent: Shaun Doyle, Partner, President and Senior Consultant, Synergy
12.30 Wspólny obiad
13.30 Programy Lojalnościowe end to end – czy to naprawdę działa? Zyskowność programów lojalnościowych, partnerskich, rabatowych
Prelegent: Shaun Doyle, , Partner, President and Senior Consultant, Synergy
15.00 Przerwa na kawę
15.15 Dyskusja panelowa i podsumowanie dnia specjalnego
Dzień specjalny prowadzony będzie w języku angielskim, zapewniamy tłumacza.
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia:
konferencja i dzień specjalny: 15-07-2008 do 29-08-2008 - 5495 PLN + 22% VAT
30-08-2008 do 10-10-2008 - 5895 PLN + 22% VAT
11-10-2008 do 27-10-2008 - 6395 PLN + 22% VAT
konferencja: 15-07-2008 do 29-08-2008 - 3995 PLN + 22% VAT
30-08-2008 do 10-10-2008 - 4295 PLN + 22% VAT
11-10-2008 do 27-10-2008 - 4595 PLN + 22% VAT
dzień specjalny: 15-07-2008 do 29-08-2008 - 1995 PLN + 22% VAT
30-08-2008 do 10-10-2008 - 2195 PLN + 22% VAT
11-10-2008 do 27-10-2008 - 2395 PLN + 22% VAT
Szczegółowe informacje:
Jacek Błażejewski - kierownik projektu
tel.: + 48 22 420 55 25
fax: + 48 22 420 55 01