-
Tytuł:
Churn Management & Effective Marketing in Telecoms
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 5 895 + VAT PLN Teraz: 4 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-04-22 - 2008-04-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
KLUCZOWE ZAGADNIENIA KONFERENCJI
- Zjawisko churn - aktualne tendencje i prognozy
- Metody i modele zapobiegania migracjom
- Analityczne wsparcie procesów zapobiegania churn
- Strategie CRM a budowa lojalności klientów
- Programy utrzymaniowe i oferty promocyjne
- Dostawcy kontentu i ich wpływ na operatorów telekomunikacyjnych
- Strategie cenowe i polityka taryfowa a lojalność klientów
- Dzień specjalny: Campaign Management – kampanie marketingowe
DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W KONFERENCJI
- Udział w konferencji pozwoli Państwu na zapoznanie się z metodami i narzędziami zapobiegania zjawiska churn stosowanymi przez krajowych operatorów telekomunikacyjnych
- Dowiedzą się Państwo jak skutecznie budować trwałe relacje z klientami i pozyskiwać ich lojalność poprzez odpowiednią politykę marketingową, taryfową i promocyjną
- Konferencja będzie okazją do dyskusji oraz wymiany doświadczeń, opinii i poglądów głównych uczestników rynku w zakresie szeroko rozumianych strategii zarządzania relacjami z klientami
Udział ekspertów i profesjonalistów specjalizujących się w problematyce utrzymania klientów zapewni wysoki poziom merytoryczny poszczególnych sesji i omawianych zagadnień
Program:
DZIEŃ I – 22 kwietnia 2008 r.
9.00 Rozpoczęcie konferencji
9.10-9.55 Czy na polskim rynku telekomunikacyjnym możemy mówić o pozyskiwaniu „nowych klientów”?
- Jak podbierać klientów konkurencji?
- Jak zoptymalizować pozyskanie i utrzymanie klientów?
Prelegent: Zaproszony przedstawiciel P4 Sp. z o.o.
9.55-10.40 Czy programy lojalnościowe zastosowane w Polsce skutecznie budują trwałe relacje z klientami?
- Programy lojalnościowe na polskim rynku – doświadczenia krajowych operatorów
- Programy utrzymaniowe i ich skuteczność na polskim rynku
- Programy lojalnościowe, czy programy partnerskie? Najnowsze trendy.
Prelegent: Robert Zadrożny, PTK Centertel
10.40-11.00 Przerwa na kawę
11.00-11.45 Niech przemówi klient – efektywne zapobieganie churn na konkurencyjnym rynku usług telekomunikacyjnych
- Wiedza o kliencie – jakie źródła danych wykorzystywać?
- Jak poznać istotne dla klienta elementy usług?
- Analityczne wsparcie procesu zapobiegania odchodzenia wartościowych klientów.
Prelegent: Krzysztof Turowski, Starszy Konsultant Analitycznych Rozwiązań Biznesowych SPSS Polska
11.45-13.15 Nowi gracze na rynku, jak działać by nie stracić klientów?
(dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli operatorów telekomunikacyjnych a także ekspertów i analityków rynkowych)
13.15-14.15 Wspólny obiad
14.15-15.00 Identyfikacja grupy Churn
Prelegent: Przedstawiciel StatConsulting
15.00-15.45 Punkty krytyczne zwiększania się Churnu
- Jaki wpływ na odejście klienta ma jego obsługa posprzedażna?
- Dlaczego klienci odchodzą i pomysły na ich zatrzymanie?
- Kiedy jest najlepszy czas na przedstawienie klinetowi oferty utrzymaniowej?
Prelegent: Piotr Chrząszcz, Era GSM
15.45-16.05 Przerwa na kawę
16.05-16.50 W jakim stopniu usługi konwergentne zwiększają konkurencję na rynku telekomunikacyjnym?
- Konwergencja usług rozszerzeniem oferty dla klienta
- Sposoby pozyskiwania klientów na konkretnych przykładach
- Dostawcy kontentu jako skuteczni konkurenci na rynku telekomunikacyjnym.
Prelegent: Monika Borycka, Aster
DZIEŃ II - 23 kwietnia 2008
9.00-9.45 Czy satysfakcja klienta ma wpływ na jego lojalność?
- Z jakiego punktu widzenia badać Churn?
- Czy satysfakcja klienta powinna być mierzona?
- Jak zarządzać satysfakcją klientów i jak ją badać?
Prelegent: Radosław Leszczyński, Telekomunikacja Polska
9.45-10.30 Segmentacja i jej wpływ na optymalizację utrzymania klientów
- Segmentacja klientów i szukanie właściwych potencjałów
- Budowa strategii utrzymaniowej na bazie segmentacji klientów
- Optymalizacja ofert dla określonych grup w odpowiednim etapie cyklu życia klienta
Prelegent: Agnieszka Marciniak, GTS Energis
10.30-10.50 Przerwa na kawę
10.50-11.45 Rozwiązania systemowe dla ograniczenia Churn’u
Prelegent: Przedstawiciel dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych
11.45-12.30 Spadek wartości stałego przychodu z klienta problemem rozwoju nowych usług.
(dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli operatorów telekomunikacyjnych a także ekspertów i analityków rynkowych)
12.30-13.30 Wspólny obiad
13.30-14.15 Współpraca międzydziałowa. Właściwe relacją między marketingiem a działami utrzymaniowymi.
- Jaki wpływ na przygotowanie właściwej oferty ma dobra współpraca?
- Jak współpraca międzydziałowa może wpływać na obniżenie poziomu Churn’u
- Właściwa praktyka – przykłady współpracy
14.15-15.00 Integracja i wzbogacanie danych kolejnym krokiem do ograniczenia churnu
Prelegenci: Mariusz Pawłowski, Dyrektor działu Data & Consulting w Acxiom Polska Rafał Bera, Project Manager w Acxiom Polska
15.00-15.15 Przerwa na kawę
15.15 – 16.15 Analizy finansowe utrzymania klienta
- Problem utrzymania średnich i mniej opłacalnych klientów
- Czy warto ponosić koszty utrzymania klienta zamiast koncentrować je na pozyskiwaniu nowych?
- Działania umożliwiające uzyskiwanie nowych przychodów z klienta
Prelegent: Wojciech Ożdżeński, Plus GSM
16.15-17.00 Właściwe określenie punktu opłacalności inwestycji w politykę utrzymania klienta
- Właściwe zarządzanie klientami w celu minimalizacji przecieków gotówki
- Prognozowanie zachowań klienta i określanie właściwego potencjału
Prelegent: Przedstawiciel Telefonii Dialog
DZIEŃ Specjalny – 24 kwietnia 2008
Campaign Management – Zarządzanie kampaniami marketingowymi
- Rola marketingu w minimalizowaniu Churn’u
- Strategie marketingu w procesie utrzymania klienta
- Właściwe zarządzanie marketingiem, jako droga do utrzymania/pozyskania klientów
- Campaign Management – wykorzystanie i efektywność
- Preferowane kanały komunikacji oferty utrzymaniowej
- Skuteczność kanałów komunikacji a najwygodniejsze sposoby realizacji ofert
- Zarządzanie kanałami dystrybucji
- Zarządzanie własnymi kanałami dystrybucji w różnych cyklach życia klienta
Konferencja i dzień specjalny
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
od 13-02-2008 do 07-03-2008 - 4995 PLN + 22% VAT
od 08-03-2008 do 11-04-2008 - 5395 PLN + 22% VAT
od 12-04-2008 do 24-02-2008 - 5895 PLN + 22% VAT
konferencja
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
od 13-02-2008 do 07-03-2008 - 3995 PLN + 22% VAT
od 08-03-2008 do 11-04-2008 - 4295 PLN + 22% VAT
od 12-04-2008 do 24-02-2008 - 4495 PLN + 22% VAT
dzień specjalny
Koszt uczestnictwa uzależniony jest od daty zgłoszenia. Przy zgłoszeniu:
od 13-02-2008 do 07-03-2008 - 1995 PLN + 22% VAT
od 08-03-2008 do 11-04-2008 - 2195 PLN + 22% VAT
od 12-04-2008 do 24-02-2008 - 2395 PLN + 22% VAT
Szczegółowe informacje:
Tomasz Wlazło - kierownik projektu
tel.: 22 420 55 10
fax: 22 420 55 01