eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaKonferencjeCentrum usług outsourcingowych

W Polsce działa około 300 centrów outsourcingowych, które zatrudniają około 50 tys. pracowników z perspektywą na kolejne 20 tys. – takie dane podaje Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Co trzecie centrum usług outsourcingowych w Europie Środkowo-Wschodniej ulokowane jest w naszym kraju, a wartość tego rynku szacowana jest na 2 mld dolarów. Jak pokazują szacunki i doświadczenia innych krajów europejskich, outsourcing nie jest zarezerwowany jedynie dla firm prywatnych. Instytucje publiczne również mogą – i powinny – redukować swoje koszty i usprawniać działanie poprzez zlecanie niektórych usług firmom zewnętrznym bądź organizację własnych centrów usług.

W programie m.in.:

  • Czego polskie firmy nie wiedzą o centrach outsourcingu? Jakie korzyści i ryzyka niesie ze sobą współpraca z firmą zewnętrzną? Wątpliwości rozwieje Wojciech Kalawa z Capgemini BPO
  • Własne centrum usług wspólnych czy firma zewnętrzna? W jakich warunkach które rozwiązanie jest najbardziej optymalne? O swoich doświadczeniach powiedzą Przemysław Siuda z Amway Business Centre Europe i Kamil Sitarski z Sapa Aluminium
  • Jak wybrać odpowiednią lokalizację centrum, by znaleźć tam kompetentną kadrę pracowników? Swoją wiedzą na ten temat podzieli się przedstawiciel Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych
  • Outsourcing wymyślono także dla sektora publicznego. O tym, że warto wejść na nieznany teren i zaoszczędzić w sumie miliardy złotych spróbuje przekonać Kevin Browne z Reed in Partnership
  • Sektor centrów usług wspólnych w Polsce świadczy coraz bardziej zaawansowane usługi. O kierunkach rozwoju centrów powiedzą Robert Seges z PAIiIZ oraz Ireneusz Miski, szef Tieto Poland

Swoje wystąpienia przygotowali dla Państwa m.in.: Wojciech Kalawa, Dyrektor Capgemini BPO, Ireneusz Miski, Wiceprezes Zarządu Tieto Poland, Przemysław Siuda, Dyrektor Naczelny Amway Business Centre Europe, Grzegorz Sokołowski, Wiceprezes EDF Polska i Kevin Browne, Director of New Business w Reed in Partnership.

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Konferencji.


Koszt uczestnictwa
3495 zł (od 2 listopada 2010 do 26 listopada 2010)
3995 zł (od 27 listopada 2010 do 15 grudnia 2010)
koszt udziału dla przedstawicieli administracji publicznej
1495 zł (od 2 listopada 2010 do 26 listopada 2010)
1995 zł (od 27 listopada 2010 do 15 grudnia 2010)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 22% - dotyczy wyłącznie wydarzeń płatnych)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
tel.(22) 333 97 77
fax.(22) 333 97 78


Więcej na: